• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
2 φωτογραφίες »

Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες για τα δεδομένα της crossover κατηγορίας, με την έκδοση αυτή του C-HR να προβάλλει έναν ακόμα πιο ευχάριστο στη σβέλτη οδήγηση χαρακτήρα.

Οδική συμπεριφορά: Το πιο ευχάριστο C-HR

85.457 Επισκέψεις στο άρθρο (22/4/2020)

Η ήδη πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει στο C-HR στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς σε όλες του τις εκδόσεις αρχής γενομένης από την πλατφόρμα TNGA που χρησιμοποιεί και την αρχιτεκτονική της ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω), εδώ βρίσκουν ακόμα καλύτερη εφαρμογή γιατί συνδυάζονται με ελαφρώς πιο σφιχτές ρυθμίσεις ανάρτησης και πιο χαμηλό ύψος αμαξώματος από το έδαφος (142 χλστ.). Αυτές οι διαφορές χαρίζουν έναν πιο ενδιαφέρον οδηγικό χαρακτήρα σε αυτή την έκδοση του C-HR που τείνει να χαρακτηριστεί έως και σπορτίφ όσον αφορά στην αμεσότητά του και την αίσθηση που προσφέρει πάντα τηρουμένων των αναλογιών και της κατηγορίας.

Στην πράξη, και παρά την σφιχτή αίσθηση της ανάρτησης, αυτή φιλτράρει εντυπωσιακά τις ανωμαλίες του δρόμου και παρουσιάζει και πιο ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας γενικότερα, με την ποιότητα κύλισης να είναι αναβαθμισμένη προσεγγίζοντας premium κατασκευές της κατηγορίας. Παράλληλα εκμεταλλευόμενο τον ισχυρό κινητήρα του και παρά τις «αδυναμίες» που κατεξοχήν εμφανίζουν τα κιβώτια CVT να καλύψουν τις σπορτίφ ανησυχίες του οδηγού, το C-HR δεν δυσκολεύεται να κινηθεί παραπάνω από σβέλτα.

Είναι σταθερό και ευθύβολο σε μεγάλες ταχύτητες και παρουσιάζει περιορισμένες κλίσεις σε δρόμο με στροφές, με την συμπεριφορά του να είναι ουδέτερη στις περισσότερες των περιπτώσεων. Το «πακέτο» συμπληρώνεται με τον καλύτερο τρόπο από την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός του σε τέτοιες συνθήκες αλλά και από την ευκολία που επιδεικνύει και στην καθημερινότητα, άλλο ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει και αυτό το μοντέλο της Toyota.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Σχολιάστε