Όμορφος και ποιοτικός είναι ο διάκοσμος στο εσωτερικό του νέου Toyota C-HR με την εικόνα του να παραμένει σύγχρονη και έντονα οδηγοκεντρική.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Όμορφος και ποιοτικός είναι ο διάκοσμος στο εσωτερικό του νέου Toyota C-HR με την εικόνα του να παραμένει σύγχρονη και έντονα οδηγοκεντρική.

Εσωτερικό: Αναβαθμισμένο παντού & πιο σπορτίφ

164.937 Επισκέψεις στο άρθρο (22/4/2022)

Το εσωτερικό της κορυφαίας έκδοσης του C-HR δεν διαφέρει πολύ από τις υπόλοιπες με τον διάκοσμο να είναι σύγχρονος και όμορφος ενώ είναι εμφανής και η αναβάθμιση που δέχτηκε σε ποιοτικό επίπεδο το μοντέλο μετά την ανανέωσή του. Έτσι συναντάμε την αιωρούμενη οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος infotainment  στο κέντρο του ταμπλό και δερμάτινη επένδυση στο πάνω μέρος του ταμπλό, ενώ για τον σπορ χαρακτήρα της έκδοσης φροντίζουν τα νέα ημιμπάκετ εμπρός καθίσματα που προσφέρουν καλύτερη πλευρική στήριξη, με τη θέση οδήγησης να είναι και πάλι ευχάριστη και να τονίζει με τη σειρά της τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα.

Το κιβώτιο είναι και σε αυτή την υβριδική έκδοση CVT.

Το κιβώτιο είναι και σε αυτή την υβριδική έκδοση CVT.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


H τελευταία αναβάθμιση του infotainment προσφέρει διευρυμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας, με τις πρόσφατες εκδόσεις Apple CarPlay και Android Auto να περιλαμβάνονται πλέον στο μενού. Η οθόνη είναι εύχρηστη συνδυάζοντας φυσικά κουμπιά και μπουτόν αφής, ενώ πλέον υποστηρίζονται ακόμα και «over the air» ανανεώσεις για τους χάρτες του συστήματος πλοήγησης. Και ενώ η εργονομία είναι καλή γενικότερα, αντίθετα δεν συμβαίνει το ίδιο με την ορατότητα προς τα πίσω ελέω της κουπέ σχεδίασης του αμαξώματος, ενώ απουσιάζουν και οι πρακτικές και άφθονες θέσεις για αντικείμενα στο εσωτερικό του C-HR διαθέτοντας τις απολύτως «απαραίτητες».

Οι χώροι σε αυτή την έκδοση του C-HR παραμένουν αμετάβλητοι και επαρκούν για 4 επιβάτες με τους πίσω να έχουν και πάλι μια «κλειστοφοβική» αίσθηση μέσω των μικρών και ψηλών παραθύρων, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί ελαφρώς, λόγω της τοποθέτησης μερών του υβριδικού συστήματος κίνησης κάτω από το δάπεδό του, έχοντας όγκο 358 λίτρων (έναντι των 377 στις υπόλοιπες εκδόσεις του C-HR).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
test center