Ο 1,6 TDI στην έκδοση 4 ΜΟΤΙΟΝ συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο, αλλά δεν απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας.

Ο 1,6 TDI στην έκδοση 4 ΜΟΤΙΟΝ συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο, αλλά δεν απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας.

Κινητήρας- Επιδόσεις

36.546 Επισκέψεις στο άρθρο (8/7/2013)

Στην 7η γενιά του Golf, ο 1,6 ΤDI έχει δεχθεί μια πλήρη αναβάθμιση που έχει ωφελήσει, εκτός από την οικονομία και την οικολογία, και όλα τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του σε κραδασμούς και θόρυβο. Στην πράξη, αλλά και στις μετρήσεις μας, αυτό είναι άμεσα αντιληπτό, ενώ πάντα το τράβηγμα ακόμα και στις χαμηλές στροφές είναι δυναμικό, χωρίς ιδιαίτερη υστέρηση στην απόκριση.

Από εκεί και πέρα, το αυξημένο βάρος σε σχέση με τη δικίνητη έκδοση έχει υποβαθμίσει το 0-100 (+1,6 δλ.), αλλά το 6άρι πιο «πυκνό» κιβώτιο (5άρι στο δικίνητο μοντέλο) έχει βελτιώσει τις ρεπρίζ με 4η και 5η. Ωστόσο, έχει χαθεί το πλεονέκτημα της απαλλαγής από τέλη κυκλοφορίας, μιας και το τετρακίνητο μοντέλο εμφανίζει εκπομπές CO2 119 γρ./χλμ. και κατά συνέπεια πληρώνει 107,1 ευρώ ετησίως. 

Επίσης, η θεωρητική κατανάλωση έχει αυξηθεί από τα 3,8 στα 4,5 λτ./100 χλμ. Στην πράξη, όμως, η διαφορά είναι ακόμη μεγαλύτερη, μιας και το Golf 4MOTION, ακόμη και με προσεκτική οδήγηση, δύσκολα πέφτει κάτω από τα 6,5 λτ./100 χλμ.

5ης γενιάς Haldex
Το πρώτο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης της Volkswagen με κεντρικό διαφορικό, που εφοδίαζε το Golf του 1985, είχε την ονομασία Syncro. Το 1998, η Volkswagen στράφηκε στη λύση της αυτόματης, ηλεκτρονικά ελεγχόμενης, τετρακίνησης με πολύδισκο συμπλέκτη Haldex. Το νέο Golf χρησιμοποιεί την πιο σύγχρονη παραλλαγή με την ονομασία Haldex 5. Σε αυτή έχει καταργηθεί η υδραυλική αντλία πίεσης και στη θέση της υπάρχει μια ηλεκτρική. 

Εκτός από την εξοικονόμηση 1,4 kgm, η νέα τρόμπα, σύμφωνα με τη VW, μεταφέρει ταχύτερα την κίνηση στον εμπρόσθιο και πίσω άξονα. Όσο οι μπροστινοί τροχοί δεν χάνουν την ελκτική πρόσφυσή τους, ο Haldex 5 είναι σεταρισμένος να στέλνει τη ροπή κυρίως στο μπροστινό άξονα. 

Υπό πίεση όμως, ο Haldex 5 μπορεί να στείλει μέχρι και το 100% της ροπής πίσω.Παράλληλα, το Golf 4MΟΤΙΟΝ διαθέτει ESP που ενσωματώνει την τελευταία γενιά ηλεκτρονικού μπλοκέ της VW (EDS και XDS).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda