Πρώτη δοκιμή: Νέο VW Tiguan | Ήπια υβριδικό & αυτόματο με 150 άλογα

36.917 Επισκέψεις στο άρθρο (19/4/2024)
Πρώτη δοκιμή: Νέο VW Tiguan | Ήπια υβριδικό & αυτόματο με 150 άλογα
2 Φωτογραφίες »

- Μόνο με αυτόματο κιβώτιο και mild hybrid καίει έως και 3 λτ./100 χλμ. λιγότερα από πριν
- Έχει τεχνητή νοημοσύνη ChatGPT και απαντά σε ερωτήσεις
- Δανείζεται από το μεγάλο Touareg τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC Pro για άνεση και κράτημα
- 4 χιλιάρικα φθηνότερο από τη BMW X1 με 136 άλογα και πολύ φτωχότερο εξοπλισμό

Μόνο με αυτόματο κιβώτιο και mild hybrid «καίγοντας» έως και 3 λτ./100 χλμ. λιγότερα από πριν

Το Tiguan που δοκιμάσαμε ήταν αυτό με τον εξηλεκτρισμένο 1,5 TSI Evo2 κινητήρα των 150 ίππων και των 250 Nm ροπής. Συνεργάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο (δεν υπάρχει πλέον χειροκίνητο Tiguan) και από τις μετρήσεις μας και παρά την αύξηση του βάρους, το προσπέρασμα είναι κατάτι πιο γρήγορο (60-100 σε 5,2 από 5,3 δλ. και 80-120 σε 6,8 από 7,0 δλ.). Η πιο εμφανής διαφορά όμως είναι στην κατανάλωση, που τη μετρήσαμε στα 8,5 λτ./100 χλμ., όταν το προηγούμενο ξεπερνούσε τα 10 λτ./100 χλμ.. Στο ταξίδι, δε, η κατανάλωση μειώθηκε από τα 6,8 στα 5,5 λτ./100 χλμ., ενώ στην πόλη από τα 11+ λτ./100 χλμ. έπεσε στα 8 λτ./100 χλμ..

Έχει τεχνητή νοημοσύνη ChatGPT και απαντά σε διάφορες ερωτήσεις

Την προσοχή στο άκρως ποιοτικό ταμπλό τραβάει η κεντρική μεγάλη οθόνη των 15 ιντσών (12,9 ιντσών στάνταρ) που «τρέχει» την 4η γενιά του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Modular Infotainment Matrix (MIB 4). Πάντως όσοι δεν επιθυμούν να ψάχνουν με το χέρι, μπορούν να ζητήσουν βοήθεια από το διαδραστικό ψηφιακό βοηθό, ο οποίος μπορεί να ανοιγοκλείνει τα παράθυρα, να ρυθμίζει την θερμοκρασία της καμπίνας, να θερμαίνει ή να ψύχει τα καθίσματα και να επεμβαίνει στο σύστημα πλοήγησης, ενώ μπορεί να είναι συνδεδεμένος με την εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT: Κάνεις διάφορες ερωτήσεις και το σύστημα σου απαντά ως άλλος φωτεινός παντογνώστης. Cool!


Το νέο Tiguan βασίζεται στη γνωστή πλατφόρμα MQB-Evo με την ποιότητα κύλισης να είναι μέσα στα βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του μοντέλου.
2 Φωτογραφίες »

Το νέο Tiguan βασίζεται στη γνωστή πλατφόρμα MQB-Evo με την ποιότητα κύλισης να είναι μέσα στα βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του μοντέλου.

Δανείζεται από το μεγάλο Touareg τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC Pro για άνεση και κράτημα

Η ανάρτηση του νέου VW Tiguan απορροφά εξαιρετικά τους κραδασμούς και τις περισσότερες κακοτεχνίες του δρόμου, κάτι το οποίο μόνο τυχαίο δεν είναι: Έχοντας «δανειστεί» από το μεγαλύτερο και διπλάσιας τιμής Touareg, τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις DCC Pro (κάθε αμορτισέρ εφοδιάζεται με δύο βαλβίδες, ώστε τα στάδια επαναφοράς και συμπίεσης να ελέγχονται ξεχωριστά), το Tiguan συνδυάζει μαεστρικά το κράτημα με την άνεση.

4 χιλιάρικα φθηνότερο από τη BMW X1 με 136 άλογα και πολύ φτωχότερο εξοπλισμό

Το μοντέλο της δοκιμής με τα 150 άλογα είναι διαθέσιμο από την έκδοση Life και τιμή 37.900 ευρώ με στάνταρ μέχρι και σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος (ναι, παρκάρει μόνο του στη θέση που θα βρει). H πιο συμφέρουσα επιλογή είναι η έκδοση More, που με μόλις 400 ευρώ προσθέτει στοιχεία όπως προβολείς LED Plus, ambient φωτισμό 10 χρωμάτων στις πόρτες+ λωρίδα φωτισμού εμπρός, ηλεκτρική πίσω πόρτα, Keyless Access, φιμέ κρύσταλλα, μεταλλικό χρώμα και ράγες οροφής σε ασημί χρώμα. Συγκριτικά, η βασική BMW X1 των 136 ίππων έχει 41.600 ευρώ με πολύ φτωχότερο στάνταρ εξοπλισμό…

Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του νέου VW Tiguan 1,5 eTSI με τους 150 ίππους και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο.

Σελίδα 2Το Tiguan «σκότωσε» την X1;
Σελίδα 3Eσωτερικό-Χώροι: Top ποιότητα, τεχνητή νοημοσύνη και «άπλα» για επιβάτες και αποσκευές
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Περισσότερο «νεύρο» καίγοντας έως και 3 λίτρα λιγότερα
Σελίδα 5Στο δρόμο: Υψηλή ποιότητα κύλισης, άνεση και δυνατό κράτημα
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
TI LINGLONG AGORAZO
fiat