Οικονομία στην κατανάλωση
Elk Test στο HR-V: Άλλο ένα Honda που στρίβει «τρένο»
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Elk Test στο HR-V: Άλλο ένα Honda που στρίβει «τρένο»

15.422 Επισκέψεις στο άρθρο (14/1/2023)

Το full υβριδικό Honda HR-V δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής κινδύνου και μάλιστα σημείωσε επιτυχία φτάνοντας στην 3η θέση της γενικής κατάταξης στα μικρομεσαία οικογενειακά SUV.

Το Honda HR-V στην 3η θέση των C-SUV

Με μήκος 4,34 μέτρα, το νέο Honda HR-V ήρθε full υβριδικό για να γίνει μια διαφορετική πρόταση στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV. Η υποβολή στο τεστ αποφυγής κινδύνου (Elk Test) ήταν επιβεβλημένη και όπως αποδείχθηκε το εξαιρετικά οικονομικό σε κατανάλωση (λόγω υβριδικής τεχνολογίας) ιαπωνικό SUV κατάφερε να πετύχει μια πολύ καλή επίδοση. Το αλμυρό σε τιμή (κακά τα ψέματα) SUV της Honda συνδύασε την αποτελεσματικότητα και τις ασφαλείς αντιδράσεις σε μια οριακή κατάσταση, όπως το Elk Test, με άνεση και ευχρηστία. Να πούμε πως το υβριδικό σύστημα του HR-V αποδίδει συνδυαστικά 131 άλογα και πως η δοκιμή έγινε στον πιστοποιημένο χώρο της σχολής ασφαλούς οδήγησης «Driving Academy», δίπλα από τον Ιππόδρομο στο Μαρκόπουλο Αττικής. Όπως σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση επιλέχθηκε το Sport πρόγραμμα λειτουργίας.


Σε επαναλαμβανόμενες προσπάθειες στα 75 χλμ./ώρα, το Honda HR-V κατάφερε να παραμείνει εντός πορείας και να εκτελέσει την δοκιμή αποφυγής κινδύνου χωρίς να ρίξει κορίνες και χωρίς να αγχώσει οδηγό και επιβάτες.

Σε επαναλαμβανόμενες προσπάθειες στα 75 χλμ./ώρα, το Honda HR-V κατάφερε να παραμείνει εντός πορείας και να εκτελέσει την δοκιμή αποφυγής κινδύνου χωρίς να ρίξει κορίνες και χωρίς να αγχώσει οδηγό και επιβάτες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

72 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια

Δεν κατάλαβε τίποτα το Honda HR-V στην πρώτη προσπάθεια-βάση με 72 χλμ./ώρα. Πρόθυμο και άμεσο σε αντίδραση το μπροστινό μέρος, ουδέτερο κράτημα και πολύ διακριτική λειτουργία του ESP έδειξαν με το καλημέρα πως το HR-V μπορεί να σημειώσει μια πολύ καλή επίδοση. Οι στάνταρ τροχοί των 18 ιντσών με ελαστικά 225/50 πρόσφεραν άφθονη πρόσφυση, ενώ σε αυτά τα χιλιόμετρα το πίσω μέρος ήταν απόλυτα σταθερό. Την ίδια εικόνα περίπου είχαμε και στις προσπάθειες με 73 και 74 χλμ./ώρα, που ήταν εξίσου επιτυχημένες με μεγαλύτερη κλίση όμως του αμαξώματος, περισσότερη εμπλοκή του ESP και ελαφριά τάση για υποστροφή.

76 χλμ./ώρα: Αποτυχημένη προσπάθεια

Στα 76 χλμ./ώρα το Honda HR-V δεν κατάφερε να περάσει το τεστ, χωρίς να χτυπήσει κορίνες ως αποτέλεσμα της έντονης, αλλά προοδευτικής και ελεγχόμενης υποστροφής. Δεν υπήρχε καμία τάση του πίσω άξονα για αναπήδηση, ούτε κάποιος τροχός έχασε την επαφή του με τον άσφαλτο με αποτέλεσμα κανείς από τους επιβάτες δεν ένιωσε ανασφάλεια. Η ανάρτηση διαχειρίστηκε άψογα την κατάσταση και συγκράτησε την κίνηση του αμαξώματος. Το ΕSP δεν επεμβαίνει δραματικά, κάτι που μπορεί να επιτρέπει την ομαλή συνέχιση της πορείας, αλλά που δεν αφήνει περιθώρια για μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου. Το τιμόνι αν και ελαφρύ σχετικά σε αίσθηση είναι ακριβές και το μπροστινό σύστημα «ακούει» αμέσως τις εντολές που δίνει ο οδηγός.

75 χλμ./ώρα: Πετυχημένη προσπάθεια με απόλυτη αίσθηση ασφάλειας

Σε επαναλαμβανόμενες προσπάθειες στα 75 χλμ./ώρα, το Honda HR-V κατάφερε να παραμείνει εντός πορείας και να εκτελέσει την δοκιμή αποφυγής κινδύνου χωρίς να ρίξει κορίνες και χωρίς να αγχώσει οδηγό και επιβάτες. Αρκετά καλό το αρχικό turn in στην πρώτη αλλαγή πορείας, η ανάρτηση διαχειρίστηκε αποτελεσματικά το φορτίο που δέχθηκε σε κάθε εναλλαγή πορείας, διακριτική επέμβαση του ESP για να διορθώσει τη μάλλον υπερστροφική τάση στη μεταφορά βάρους και το Honda HR-V παρέμεινε απόλυτα ελέγξιμο.

Βαθμολογία & αίσθηση οδηγού-επιβαινόντων του Honda HR-V

Γενική αίσθηση οδηγού: Η αίσθηση από το τιμόνι δεν εμπνέει παρότι ακριβές, αλλά το HR-V ήταν ευέλικτο και ανάλαφρο καταφέρνοντας μια πολύ καλή επίδοση. Άριστη η λειτουργία του ESP, είχε και αυτό το μερίδιό του στην αξιόλογη εικόνα του HR-V σε όλη τη διάρκεια της δοκιμασίας.
 
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Σε καμία περίπτωση δεν νιωσαμε ανασφάλεια ακόμη και στις προσπάθειες πάνω από το όριο του αυτοκινήτου, αφού και οι 4 τροχοί παρέμειναν σε επαφή με το δρόμο κάθε στιγμή.
 
Βαθμολογία με άριστα το 10
- Ανάρτηση: 9
- Τιμόνι: 9-
- Σύστημα ελέγχου ευστάθειας: 10
- Διάσταση Ελαστικών: 225/50 R18
- Τύπος ελαστικών: Michelin Primacy 4

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
TOP 3 MINI
MOPAR WINTER CHECK UP