Ο Reggiani δήλωσε ότι τα υβριδικά μηχανικά σύνολα είναι αυτή τη στιγμή πολύ βαριά για να χρησιμοποιηθούν στα μοντέλα της μάρκας.

Eπιμένει βενζίνη η Lambo

2.023 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2017)

Στον πάγο μπαίνουν προς το παρόν τα σχέδια της Lamborghini για ηλεκτροκινητήρες λόγω του μεγάλου βάρους τους. Δείτε τι μαθαίνουμε.

Με όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες να επικεντρώνουν την προσοχή τους στο λανσάρισμα πλήρως ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων,τα μοτέρ εσωτερικής καύσης τείνουν να μην λαμβάνουν πλέον την ίδια προσοχή. Αυτό όμως σύμφωνα με όσα διαρρέονται, φαίνεται ότι δεν θα ισχύσει για την Lamborghini.

Σε συνέντευξη του, ο επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης της ιταλικής φίρμας, κ. Maurizio Reggiani δήλωσε: «To όνειρό μου είναι να διατηρήσουμε τα μοτέρ ατμόσφαιρας όσο το περισσότερο γίνεται.» O λόγος όπως εξήγησε στη συνέχεια είναι ότι οι ατμοφαιρικοί κινητήρες είναι μέσα στο DNA της μάρκας και ότι τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι διασκεδαστικά να τα οδηγείς.
 


Στην συνέχεια, ο Reggiani δήλωσε ότι τα υβριδικά μηχανικά σύνολα είναι αυτή τη στιγμή πολύ βαριά για να χρησιμοποιηθούν στα μοντέλα της μάρκας γιατί θα αλλοίωναν τον fun to drive χαρακτήρα των μοντέλων. Ωστόσο, η φημολογία είναι έντονη ότι το Urus SUV θα προσφερθεί και με διπλό turbo μοτέρ V8 όσο και με υβριδικό σύστημα κίνησης.

Πηγές από την Ιταλία αναφέρουν ότι η φίρμα ήδη «ψάχνεται» με υβριδικά και ηλεκτρικά μηχανικά σύνολα με τις φήμες να λένε ότι θα τα χρησιμοποιήσει στους αντικαταστάτες των Aventador και Huracan.

Hyundai
4green