Σταθερό στις ευθείες και ουδέτερο στις στροφές είναι το Fiat 500, που έχει ευχάριστη συμπεριφορά και καλό «πάτημα».
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σταθερό στις ευθείες και ουδέτερο στις στροφές είναι το Fiat 500, που έχει ευχάριστη συμπεριφορά και καλό «πάτημα».

Στο δρόμο: Το καθένα έχει τον τρόπο του

(7/12/2016)

Απολύτως compact σε διαστάσεις, με μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, με ελαφρύ και ακριβές τιμόνι, αλλά και με έναν κύκλο στροφής – ρεκόρ (6,95 μ.), το πισωκίνητο smart fortwo κυριολεκτικά δεν… παίζεται μέσα στην πόλη, προσφέροντας κορυφαία ευελιξία στην καθημερινή κίνηση και στο παρκάρισμα. Εκτός πόλεως τώρα, εκμεταλλεύεται το αυξημένο του πλάτος «πατώντας» καλά και εμφανίζοντας λογικές και εύκολα ελεγχόμενες υποστροφικές τάσεις, όταν υπερβείς τη λογική. Η όποια τάση αποσταθεροποίησης από ισχυρούς πλευρικούς ανέμους καταστέλλεται γρήγορα και αποτελεσματικά χάρη στην ειδική λειτουργία του ESP, ωστόσο θα θέλαμε πιο αποτελεσματικό το σύστημα πέδησης.
 Το Opel ADAM με το χαρακτηριστικά το αυξημένο πλάτος και τα αντίστοιχα φαρδιά μετατρόχια εμφανίζεται ιδιαίτερα σταθερό στο δρόμο και ουδέτερο στις στροφές. Παράλληλα, η πιο σφιχτή ανάρτηση του μοντέλου της δοκιμής μας (το Sport πλαίσιο είναι στάνταρ στα ADAM με τροχούς 17 & 18 ιντσών) και το «ζωντανό» τιμόνι συντελούν στην παροχή σπορτίφ οδικών χαρακτηριστικών, που «δένουν» σωστά με το μπρίο του κινητήρα. Στην πόλη τώρα, το ADAM δεν προβληματίζει, αλλά η όχι τόσο καλή ορατότητα προς τα πίσω, το τιμόνι που δεν κόβει πολύ και η Sport ανάρτηση του στερούν πόντους.
 Το Fiat 500 από την πλευρά του, στην πόλη είναι πιο ευέλικτο, λόγω και των μικρότερων διαστάσεών του, ενώ η οδική συμπεριφορά του διατηρείται ασφαλής σε κάθε διαδρομή. Η ανάρτηση δεν χαρακτηρίζεται «μαλακή» και η ρύθμισή της, σε συνδυασμό με τα ελαστικά διαστάσεων 195/45 R16 που διέθετε το αυτοκίνητο της δοκιμής, επιδρά αρνητικά ως προς την προσφερόμενη άνεση. Το αντίτιμο είναι η πολύ καλή σταθερότητα και η σταθερότητα, αν και δε λείπουν κάποιες αναπηδήσεις από τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα στις εγκάρσιες ανωμαλίες, που τονίζονται από το λιλιπούτειο μεταξόνιο. 

Το smart fortwo δεν κρύβει τον απόλυτα αστικό του προσανατολισμό. Είναι απίθανα ευέλικτο, ενώ το παρκάρισμά του γίνεται ακόμη και κάθετα.

Το smart fortwo δεν κρύβει τον απόλυτα αστικό του προσανατολισμό. Είναι απίθανα ευέλικτο, ενώ το παρκάρισμά του γίνεται ακόμη και κάθετα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
OPEL