Κινητήρες: Corsa για επιδόσεις, Clio για οικονομία

Κινητήρες: Corsa για επιδόσεις, Clio για οικονομία

39.085 Επισκέψεις στο άρθρο (14/3/2018)

Από τη μια μεριά είναι ο κινητήρας του Yaris, o οποίος κόντρα στη «μόδα» των downsized τρικύλινδρων μοτέρ με τούρμπο που διαθέτουν τα υπόλοιπα τρία μοντέλα, είναι ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος 1.500άρης με κύκλο λειτουργίας ¶τκινσον και πολλαπλό ψεκασμό. Στις μεσαίες στροφές ικανοποιεί απόλυτα με τον τρόπο που «αρπάζει», ωστόσο χάνει στις χαμηλές και στα αποθέματα ροπής με αποτέλεσμα να μην έχει ιδιαίτερο «νεύρο» στις ρεπρίζ. Σε αυτές (αλλά και από στάση) πιο αποτελεσματικό είναι το 1.000άρι turbo Opel Corsa, το οποίο είναι άλλωστε και το ισχυρότερο μοντέλο της παρέας με άμεσο ψεκασμό, 115 άλογα και 170 Nm ροπής. Χάρη στον αντικραδασμικό άξονα έχει την πιο πολιτισμένη λειτουργία σε σχέση με τους άλλους δύο 3κύλινδρους εδώ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το Ford Fiesta με τον πολυβραβευμένο άμεσου ψεκασμού, 3κύλινδρο 1,0 EcoBoost ακολουθεί με 100 άλογα, αλλά ίδια ροπή και το 6άρι πλέον κιβώτιο να κολακεύει περισσότερο την ευρωστία του κινητήρα από χαμηλά. Ο 3κύλινδρος 0,9 TCe κινητήρας του Clio είναι ο λιγότερο ισχυρός (90 άλογα με 140 Nm ροπής και μάλιστα ψηλά στις 2.500 σ.α.λ.) και έχει 5άρι κιβώτιο (το μόνο) με μακριά κλιμάκωση, οπότε δεν ακολουθεί σε επιδόσεις. Είναι όμως ο πιο οικονομικός με τη μέση του πραγματική κατανάλωση να είναι στα 5,8 λτ./100 χλμ. χάρη και στη λειτουργία ECO (που πάντως το κάνει ακόμη πιο ράθυμο χαμηλά). Λειτουργία ECO έχει και το Fiesta, η μέση κατανάλωση του οποίου είναι στα 6,2 λτ./100 χλμ., τη στιγμή που Opel Corsa και Τoyota Yaris εμφανίζονται πιο λαίμαργα με 6,4 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda