5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Ford Fiesta κυριολεκτικά χαίρεσαι να το οδηγείς.
Στο δρόμο: Οδηγική φιέστα από το Fiesta
39.081 Επισκέψεις στο άρθρο (14/3/2018)
Θα το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή: Το Fiesta σε προκαλεί να το οδηγήσεις. Με ανάρτηση, τιμόνι και πλαίσιο για σεμινάριο το μικρό της Ford συνεχίζει επάξια τη σύγχρονη παράδοση της φίρμας για την προσφορά μοντέλων με fun to drive χαρακτήρα. «Πατάει» σαν ελαφρύτερο Focus, στρίβει σαν σπορ κατασκευή και φρενάρει αποτελεσματικά. Τι άλλο να του ζητήσεις;
Αντίστοιχα και το Opel Corsa διακρίνεται για τη στιβαρότητά του στο δρόμο και το ευχάριστο οδηγικό προφίλ του συνδυάζοντας σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο με καλό κράτημα στις στροφές και ευελιξία στην πόλη χάρη στην ειδική λειτουργία City, που ελαφραίνει και άλλο το τιμόνι. Πλεονέκτημα και τα φρένα (μαζί με το Yaris τα μόνα στης παρέας με δίσκους πίσω) και ουσιαστικά το μόνο που θα θέλαμε είναι ένα πιο «επικοινωνιακό» τιμόνι, το οποίο δίνει μια αίσθηση ελαφρότητας ακόμη και στη στάνταρ ρύθμιση.
Από την άλλη, το Renault Clio σε κερδίζει μέσω της ευκολίας που επιδεικνύει στη χρήση και με την άνεση της ανάρτησής του, η οποία τονίζει και την σωστή ποιότητα κύλισης. Αν και η αίσθηση από το τιμόνι είναι μέτρια, το οδηγικό προφίλ του Clio είναι «καλοστημένο» και η συμπεριφορά του ευχάριστη. Δύσκολα και απόλυτα προβλέψιμα θα παρουσιάσει υποστροφικές τάσεις στο όριο με την συμπεριφορά του στις περισσότερες των περιπτώσεων να κρίνεται ουδέτερη και ασφαλής.
Το Toyota Yaris παίζει με απόλυτη επιτυχία τον ρόλο του all rounder και σε τελική ανάλυση είναι αυτό που εστιάζει περισσότερο στον τομέα της άνεσης. Μεγάλο ατού είναι και το πρόσωπο που δείχνει στην αστική καθημερινότητα, όπου αποδεικνύεται ευκολοδήγητο και εξαιρετικά ευέλικτο (κύκλος στροφής 9,6 μ.). Στον αυτοκινητόδρομο σε κερδίζει με την ποιότητα κύλισης του και τη σταθερότητά του, ενώ στις στροφές δύσκολα θα διαταράξει την ουδέτερη συμπεριφορά με υποστροφή.
Ευχάριστο και άνετο το Opel Corsa, που ουσιαστικά το ψέγεις μόνο για το ελαφρύ του τιμόνι.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αντίστοιχα και το Opel Corsa διακρίνεται για τη στιβαρότητά του στο δρόμο και το ευχάριστο οδηγικό προφίλ του συνδυάζοντας σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο με καλό κράτημα στις στροφές και ευελιξία στην πόλη χάρη στην ειδική λειτουργία City, που ελαφραίνει και άλλο το τιμόνι. Πλεονέκτημα και τα φρένα (μαζί με το Yaris τα μόνα στης παρέας με δίσκους πίσω) και ουσιαστικά το μόνο που θα θέλαμε είναι ένα πιο «επικοινωνιακό» τιμόνι, το οποίο δίνει μια αίσθηση ελαφρότητας ακόμη και στη στάνταρ ρύθμιση.
Από την άλλη, το Renault Clio σε κερδίζει μέσω της ευκολίας που επιδεικνύει στη χρήση και με την άνεση της ανάρτησής του, η οποία τονίζει και την σωστή ποιότητα κύλισης. Αν και η αίσθηση από το τιμόνι είναι μέτρια, το οδηγικό προφίλ του Clio είναι «καλοστημένο» και η συμπεριφορά του ευχάριστη. Δύσκολα και απόλυτα προβλέψιμα θα παρουσιάσει υποστροφικές τάσεις στο όριο με την συμπεριφορά του στις περισσότερες των περιπτώσεων να κρίνεται ουδέτερη και ασφαλής.
Το Toyota Yaris παίζει με απόλυτη επιτυχία τον ρόλο του all rounder και σε τελική ανάλυση είναι αυτό που εστιάζει περισσότερο στον τομέα της άνεσης. Μεγάλο ατού είναι και το πρόσωπο που δείχνει στην αστική καθημερινότητα, όπου αποδεικνύεται ευκολοδήγητο και εξαιρετικά ευέλικτο (κύκλος στροφής 9,6 μ.). Στον αυτοκινητόδρομο σε κερδίζει με την ποιότητα κύλισης του και τη σταθερότητά του, ενώ στις στροφές δύσκολα θα διαταράξει την ουδέτερη συμπεριφορά με υποστροφή.
Η σύγκριση θα μπορούσε να είχε μεταξύ ποίο σχετικών εκδόσεων για το κάθε μοντέλο Yaris: 1.5 εξατάχυτο με 111 hp ξεκινάει από τα 13.1k (12.6k με την προσφορά τέλος μηνός, αλλά θα υπάρχουν και αντίστοιχες προσφορές στα αντίστοιχα μοντέλα) Corsa: 1.0 εξατάχυτο turbo με 115 hp ξεκινάει από 15.6k, ποίο καλή σύγκριση θα ήταν με τον 1.4 πεντατάχυτο με 90 hp απο 12.5k Clio: 0.9 turbo ξεκινάει από14.3k, υπάρχει και ο 1.2 με 75 και 120 hp για 11.8k και 16.4κ αντίστοιχα. Επίσης έχει ταμπούρα στα πίσω φρένα. Είχε όμως και ένα από τα ποίο οικονομικά diesel. Fiesta: Οι τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα είναι πάντα πρό φόρων. Αλλά ο 1.0 εξατάχυτο turbo με 100 hp έρχεται γύρω στα 14.5k. Ποίο συγκρίσιμο οικονομικά θα ήταν με τον 1.1 ατμόσφαιρικο πεντατάχυτο με 85 hp για περίπου 13k. Επίσης έχει και αυτό ταμπούρα στα πίσω φρένα. Είναι αρκετά ακριβό σε σημείο πού έκαναν παράπονα οι αντιπροσωπείες. Νέα γενιά στην ουσία facelift. Πώς βγήκε αυτοκίνητο τής χρόνια από τόν Φλεβάρη για το 18 ένας θεός ξέρει. Και πάλι για φέτος το yaris θα βγει best seller με χιλιόμετρα διαφορά. Για τα σχετικά λίγα χρήματα που θέλει σού δίνει ένα από τα ποιο αξιόπιστα οχήματα τής αγοράς με τα περισσότερα κυβικά, πού μετά την αλλαγή στα τέλη το 10 έχει πλέον μικρή διαφορά τιμής. Έχει και τα αρνητικά τού φυσικά, εμφανισιακά δεν κερδίζει και βραβεία, δεν παρέχει κανένα είδος συνδεσιμότητας με κινητό και έχει χαμηλή ροπή. Μια είναι η επιλογή για τον ενημερωμένο αγοραστή που έχει μετρημένο budget.
Εγω;clio!
Toyota
Οι τελικες βαθμολογιες δε καταλαβα πως "βγαινουν".....
...μόνο ως ομορφιά, υποκειμενικό, για εμένα προσωπικά, κ.τ.λ. ford fiesta!!!