ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το εσωτερικό του Fiesta με τις κόκκινες λεπτομέρειες τονίζει την οδηγική λίμπιντο. Τα καθίσματα έχουν πιο σπορ σχεδίαση για καλύτερη στήριξη του σώματος.

Το εσωτερικό του Fiesta με τις κόκκινες λεπτομέρειες τονίζει την οδηγική λίμπιντο. Τα καθίσματα έχουν πιο σπορ σχεδίαση για καλύτερη στήριξη του σώματος.

Στο εσωτερικό του Polo BlueGT η συνολική σχεδίαση και εικόνα είναι πιο σοβαρή και λιτή. Τα καθίσματα και εδώ έχουν σπορ γραμμές.

Στο εσωτερικό του Polo BlueGT η συνολική σχεδίαση και εικόνα είναι πιο σοβαρή και λιτή. Τα καθίσματα και εδώ έχουν σπορ γραμμές.

Εσωτερικό-Χώροι: Σπορτίφ και ποιοτικά

53.483 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/9/2015

Αμφότερα τα εσωτερικά των δύο αυτοκινήτων βασίζονται πάνω σε αυτά των «απλών» Fiesta και Polo, με τις απαραίτητες βέβαια χρωματικές κυρίως επεμβάσεις, που τους προσδίδουν μια πιο σπορτίφ εικόνα. Ανάμεσά τους, αυτό του Fiesta κερδίζει τις εντυπώσεις, αφού δείχνει πιο νεανικό και γενικότερα, ταιριάζει περισσότερο στο χαρακτήρα της έκδοσης.
Ξεχωρίζουμε τις κόκκινες λεπτομέρειες σε τιμόνι, χειρόφρενο, επιλογέα και καθίσματα, με τα τελευταία να έχουν και σπορ σχεδίαση για να κρατούν καλύτερα το σώμα.
Το Polo από την πλευρά του, έχει και αυτό σπορ καθίσματα με επενδύσεις σε μπλε/γκρι/λευκό με ύφασμα και αλκαντάρα, ενώ το δερμάτινο τιμόνι του έχει σπορτίφ επίπεδο κάτω τμήμα. Ειδικά δε για τη θέση του οδηγού, αυτή του Polo ικανοποιεί πλήρως, όμως στο Fiesta η θέση οδήγησης είναι η ιδανική για μικρό GT.
Στο ποιοτικό κομμάτι, τα δύο εσωτερικά «ντύνονται» με όσο το δυνατόν περισσότερο μαλακό πλαστικά, ανεβάζοντας την απτή ποιότητα.
Η συναρμογή τους είναι ένα «κλικ» καλύτερη στο Polo. Πλήρης και στις δύο περιπτώσεις είναι ο εξοπλισμός, ενώ και οι χώροι κρίνονται καλοί και στα δύο αυτοκίνητα, μολονότι το 3θυρο αμάξωμα δεν τονίζει την πρακτικότητα.

 
  • AK

    Σχετικά με το Fiesta δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη (αν και στο test drive δεν με ικανοποίησε) διότι ως κάτοχος του Polo Blue GT (εδώ και λίγους μήνες) συνυπογράφω την κριτική του Autotriti με εξαίρεση την αίσθηση τιμονιού που την θεωρώ πολύ καλή. Πιστεύω ότι ,εκτός των άλλων, σημασία στην θέση οδήγησης έχει να νιώθεις πως βρίσκεσαι 'μέσα΄στο αυτοκίνητο και όχι 'επάνω' σε αυτό. Οσοι έχουν VW αυτό βιώνουν!

      9
  • Kostas Tountas

    Se autin tin katigoria theleis dunamiki emfanisi kai kratimata kai to Fiesta einai polu mprosta.

      4
  • nectarios

    με την απατη τhς vw..πλεον μιλαμε για super και αδιαμφισβητητη νικη της φορντ...ασε την διαφορα στα σερβις στην τιμηοπου η vw...σκιζει λαιμους ειμαι παθων δυστυχως το μετανιωσα τουλαχιστον οσο μιλαμε για επισημο σερβις!!

      2
  • Billis TS

    Με το νεο Polo δινονται 10 λιτρα λαδι δωρο!!Ετσι εχεις παντα καινουριο κινητηρα γιατι μονο συμπληρωνεις!Μονο για την οδικη βοηθεια δεν ξερω,για οταν κοπει η καδενα...

      2
    • autotriti

      Απάντηση: Η είδηση στην οποία αναφέρεστε έχει αναρτηθεί από το Σάββατο.

       
  • Θανασης

    Δεν εστειλα τελίτσες,και φανταζομαι δεν επικοινώνησα...

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Μη ευπρεπή μηνύματα διαγράφονται. Μπορείτε να γράψετε τις απόψεις σας χωρίς χαρακτηρισμούς.