.jpg)
Ο David από την Καλιφόρνια έχει διανύσει πάνω από 400.000 χλμ. με την Mach-E του σε 3 χρόνια.
Η μπαταρία της Mustang είναι ακόμα υγιής και αποδοτική, χάρη σε σωστές συνήθειες φόρτισης.
Ακολουθεί την βασική συντήρηση στο επίσημο δίκτυο της Ford και δεν έχει αλλάξει ούτε τα πρώτα εργοστασιακά τακάκια.
Η ησυχία του ηλεκτρικού συστήματος και τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης χαρίζουν ηρεμία και άνεση στις μετακινήσεις.
autotriti team
Ο David από την Καλιφόρνια έχει διανύσει πάνω από 400.000 χλμ. με την Mach-E του σε 3 χρόνια
Είναι γνωστό πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν δεχτεί σκληρή κριτική για την αξιοπιστία τους, με έντονες αμφιβολίες γι ΄αυτήν μετά από μακροχρόνια χρήση. Τι λένε, όμως, οι κάτοχοι ηλεκτρικών; Ο David Blenkle από την Καλιφόρνια έχει καταφέρει κάτι εντυπωσιακό. Με ένα και μόνο Ford Mustang Mach-E Premium του 2022, έχει διανύσει πάνω από 250.000 μίλια (400.000 χλμ.) σε λίγο περισσότερο από τρία χρόνια. Ο David, που λειτουργεί μια μικρή ιδιωτική υπηρεσία μεταφοράς στην περιοχή της Santa Cruz, επέλεξε το ηλεκτρικό SUV της Ford ακριβώς για την αξιοπιστία, την άνεση και την αποδοτικότητά του.
Η ιστορία του δεν είναι απλώς ένας αριθμός στο οδόμετρο. Είναι μια επιβεβαίωση ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να ανταπεξέλθουν σε εξαιρετικά απαιτητικές συνθήκες και μακροχρόνια χρήση, ξεπερνώντας τους φόβους που σχετίζονται με την αυτονομία και τη φθορά της μπαταρίας.
Η μπαταρία της Mustang είναι ακόμα υγιής και αποδοτική, χάρη σε σωστές συνήθειες φόρτισης
Ο David φορτίζει την Mach-E του καθημερινά στο σπίτι, με τη χρήση ενός Ford wallbox και χρονοπρογραμματισμό για ώρες χαμηλής τιμολόγησης. Τις μέρες με πολύωρη χρήση, συμπληρώνει ενέργεια με μια γρήγορη φόρτιση DC 15-20 λεπτών. Χάρη στις σωστές του συνήθειες, όπως το να περιορίζει τη φόρτιση έως το 90% για καθημερινή χρήση, η μπαταρία του παραμένει υγιής και αποδοτική, προσφέροντας ακόμη περίπου 466 χλμ. αυτονομίας έπειτα από μία πλήρη φόρτιση.
Ακολουθεί την βασική συντήρηση στο επίσημο δίκτυο της Ford και δεν έχει αλλάξει ούτε τα πρώτα εργοστασιακά τακάκια
Η συντήρηση του οχήματος έχει υπάρξει υποδειγματική αλλά απλή. Αποτελείται από τακτικές περιστροφές ελαστικών, αλλαγές φίλτρων καμπίνας και πολυσημειακούς έλεγχους. Σίγουρα πολύ λιγότερα – και φθηνότερα – από αυτά που θα χρειαζόταν ένα βενζινοκίνητο. Λόγω της ήπιας οδήγησής και της εκτεταμένης χρήσης της αναγεννητικής πέδησης, τα τακάκια των φρένων του David είναι ακόμα τα πρώτα εργοστασιακά. Παρά τα χιλιόμετρα, το όχημα παραμένει σε εξαιρετική κατάσταση, με μερικές μόνο «πληγές» από τη μάχη της καθημερινής χρήσης.
Όλες οι εργασίες γίνονταν μέσω του επίσημου δικτύου της Ford, αποδεικνύοντας την υποστήριξη και την τεχνογνωσία που διατίθεται στους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων της συγκεκριμένης μάρκας.
Η ησυχία του ηλεκτρικού συστήματος και τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης χαρίζουν ηρεμία και άνεση στις μετακινήσεις
Ο David δεν βλέπει το Mustang Mach-E μόνο ως εργαλείο δουλειάς, αλλά και ως μέσο προσφοράς. Εμπνευσμένος από τη φροντίδα που έλαβε ο παππούς του, βετεράνος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, προσφέρει δωρεάν μεταφορές σε βετεράνους και τις οικογένειές τους για ιατρικά ραντεβού ή επισκέψεις σε εθνικά κοιμητήρια. Παράλληλα, εξυπηρετεί φοιτητές και κατοίκους που βασίζονται στις καθημερινές του διαδρομές, συχνά σε δύσκολα οδικά περάσματα. Με την τεχνολογία BlueCruise, που επιτρέπει οδήγηση χωρίς χέρια σε αυτοκινητόδρομους, και την απόλυτη ησυχία του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, ο ίδιος λέει πως στο τέλος κάθε ημέρας νιώθει όπως όταν φόρεσε πρώτη φορά ακουστικά με noise cancelation: ξεκούραστος, ήρεμος και γεμάτος ενέργεια.
Η ιστορία του David αποδεικνύει πως η ηλεκτροκίνηση δεν είναι απλώς το μέλλον, αλλά ήδη μια αξιόπιστη πραγματικότητα. Ένα παράδειγμα πως η ηλεκτροκίνηση είναι ικανή να στηρίξει ζωές και επαγγέλματα, χωρίς μεγάλο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και ανησυχίες για τους οδηγούς.