Ο diesel κινητήρας του Tourneo Courier της δοκιμής μας, είναι ο γνωστός 16βάλβιδος 1,6 TDCi της Ford στην έκδοση των 95 ίππων και 215 Nm ροπής.

Ο diesel κινητήρας του Tourneo Courier της δοκιμής μας, είναι ο γνωστός 16βάλβιδος 1,6 TDCi της Ford στην έκδοση των 95 ίππων και 215 Nm ροπής.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Συνδυασμός με έμφαση στην οικονομία

22.235 Επισκέψεις στο άρθρο (31/12/2014)

Ο diesel κινητήρας του Tourneo Courier της δοκιμής μας, είναι ο γνωστός 16βάλβιδος 1,6 TDCi της Ford στην έκδοση των 95 ίππων και 215 Nm ροπής. Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός είναι εξαιρετικά πολιτισμένος, «τραβάει» από χαμηλά και παράλληλα, σε συνδυασμό με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο μακριάς κλιμάκωσης, φροντίζει ώστε η κατανάλωση καυσίμου να παραμένει χαμηλά. Με έξτρα κόστος 250 ευρώ μάλιστα, μπορεί να συνδυαστεί και με σύστημα start/stop μειώνοντας περαιτέρω την κατανάλωση εντός πόλεως, αλλά και ρίχνοντας τις εκπομπές ρύπων του στα 100 γρ./χλμ., ώστε να «απαλλαγεί» από τα τέλη κυκλοφορίας (105 γρ./χλμ. στην έκδοση χωρίς το start/stop). 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
KIA