
Η Toyota ετοιμάζεται να λανσάρει την ανανεωμένη έκδοση του Aygo X.
Kαι το εσωτερικό ντύθηκε με το ταμπλό του Toyota Yaris.
Η προσαρμογή του υβριδικού συστήματος στο Aygo X ήταν μια πρόκληση.
Ο 1500άρης υβριδικός κινητήρας θα δώσει καλύτερες επιδόσεις και θα είναι Euro 7
Η Toyota ετοιμάζεται να λανσάρει την ανανεωμένη έκδοση του Aygo X
Η Toyota ετοιμάζεται να λανσάρει την ανανεωμένη έκδοση του Aygo X, φέρνοντας για πρώτη φορά υβριδική τεχνολογία στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης. Ωστόσο, η εξέλιξη του μοντέλου δεν ήταν καθόλου εύκολη, με την αυτοκινητοβιομηχανία να αποκαλύπτει ένα ιδιαίτερα ευφάνταστο πρωτότυπο που χρησιμοποιούσε εξαρτήματα από το μεγαλύτερο Yaris.
Kαι το εσωτερικό ντύθηκε με το ταμπλό του Toyota Yaris
Σε ένα βίντεο που δημοσίευσε η Toyota Europe, φαίνεται ένα πρώιμο Aygo X που χρησιμοποιήθηκε για δοκιμές, το οποίο μοιάζει βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας.
Το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένων των προβολέων, της μάσκας και των αεραγωγών, προερχόταν απευθείας από το Toyota Yaris. Ακόμη και το εσωτερικό του ήταν ένα κράμα, με το ταμπλό να έχει μεταφερθεί από το Yaris και τις θέσεις των επιβατών να έχουν αφαιρεθεί εντελώς για να χωρέσουν οι μπαταρίες του υβριδικού συστήματος.

Ακόμη και το εσωτερικό του ήταν ένα κράμα, με το ταμπλό να έχει μεταφερθεί από το Yaris.
Η προσαρμογή του υβριδικού συστήματος στο Aygo X ήταν μια πρόκληση
Αυτή η ασυνήθιστη προσέγγιση ήταν απαραίτητη για να γίνει η προσαρμογή του υβριδικού συστήματος του Yaris, το οποίο συνδυάζει έναν κινητήρα 1.5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα, στο μικρότερο πλαίσιο του Aygo X. Η διαδικασία αυτή έφερε μεγάλες προκλήσεις, με τους μηχανικούς να πρέπει να επεκτείνουν τον εμπρός πρόβολο του αυτοκινήτου κατά 76 χιλιοστά και να βρουν έξυπνους τρόπους για την τοποθέτηση των μπαταριών. Τελικά, κατάφεραν να τις κρύψουν κάτω από τα πίσω καθίσματα, διατηρώντας άθικτο τον χώρο αποσκευών των 231 λίτρων.
Ο 1500άρης υβριδικός κινητήρας θα δώσει καλύτερες επιδόσεις και θα είναι Euro 7
Η προσθήκη του υβριδικού συστήματος στο Aygo X έρχεται ως απάντηση τόσο στη ζήτηση των καταναλωτών για καλύτερες επιδόσεις όσο και στις αυστηρές απαιτήσεις των επερχόμενων κανονισμών Euro 7. Παρά το γεγονός ότι ανταγωνιστές κατά πλειοψηφία έχουν αποσύρει τις προτάσεις τους από την κατηγορία Α (μίνι), η Toyota επιμένει να διατηρεί το Aygo X, το οποίο σχεδιάζεται, παράγεται και πωλείται αποκλειστικά στην Ευρώπη.
Αν και η τιμή της υβριδικής έκδοσης δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, αναμένεται να είναι υψηλότερη από την τρέχουσα τιμή εκκίνησης, αλλά θα πρέπει να παραμείνει χαμηλότερη από εκείνη του Yaris Hybrid, ώστε να είναι ανταγωνιστικό απέναντι στα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας, όπως τα Hyundai i10 και Kia Picanto.