3 φωτογραφίες »

Oι επεξεργασμένες εικόνες του BMWBlog που δείχνουν τα μηνύματα που άφησε η BMW.

Η BMW τρόλαρε τους φίλους της

2.025 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2020)

Οι οπαδοί της BMW αγωνιούν για να δουν τις νέες Μ3 και M4 αλλά η εταιρεία φρόντισε να τους τρολάρει όταν ένα φόρουμ προσπάθησε να «ρίξει φως» στην εξωτερική τους σχεδίαση.


Στις αρχές του μήνα, η BMW έδωσε στην δημοσιότητα μια σειρά από teaser εικόνες για τις επερχόμενες M3 και Μ4 με μία από αυτές να εμφανίζει τα δύο μοντέλα μέσα στο σκοτάδι και τις υπόλοιπες να δείχνουν τα δύο αυτοκίνητα κάτω από βαρύ καμουφλάζ.

Το BMWBlog θέλησε να δει αν μπορεί μέσω photoshop να «ρίξει» λίγο φως στην εικόνα όπου τα δύο μοντέλα κρύβονται στο σκοτάδι, ώστε να αποκαλύψει όλα τα στοιχεία της εμφάνισής τους στο εμπρός και στο πίσω μέρος.Προς έκπληξη όλων, όταν έγινε αυτό, το BMWBlog κατάλαβε πως η BMW είχε ήδη προνοήσει να καλύψει τα ίχνη της και μάλιστα άφησε δύο μηνύματα πάνω στα δύο αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων για να τους δώσει να καταλάβουν πως η πλήρης αποκάλυψη των δύο μοντέλων θα γίνει μόνο όταν το θελήσει η φίρμα.

Συγκεκριμένα, στην Μ3, η BMW «έγραψε» πάνω στο αυτοκίνητο «Νice try» (μτφ. Kαλή προσπάθεια) ενώ στην M4 άφησε πάνω από το φανάρι το μήνυμα «Νοpe» (μτφ. Όχι, ούτε τώρα).

H M4 πάντως έχει σε μεγάλο βαθμό αποκαλυφθεί μέσω κάποιων εικόνων που ήρθαν στο φως πριν από περίπου ένα μήνα. Το μοντέλο θα λάβει την τεράστια γρίλια της απλής Σειράς 4 αλλά μεταξύ τους υπάρχει μία διαφοροποίηση που εντοπίζεται στη διακόσμηση, αφού η γρίλια της Μ4 φαίνεται πως λαμβάνει απλές οριζόντιες γραμμές, σε σχέση με την πολυπλοκότερη σχεδίαση του τρισδιάστατου πλέγματος της Σειράς 4.
 
Από εκεί και πέρα φαίνεται πως η νέα BMW M4 θα έχει τους ίδιους προβολείς με τα άλλα απλά μοντέλα, ενώ και στις δύο πλευρές της μάσκας θα υπάρχουν πρόσθετες είσοδοι αέρα. Μια άλλη ενδιαφέρουσα πτυχή του σχεδιασμού είναι στο καπό, καθώς φαίνεται ότι θα υπάρχουν δύο λεπτές εσοχές που ξεκινούν ακριβώς πάνω από τη μάσκα της BMW και εκτείνονται προς το παρμπρίζ.
 
Τέλος αναφορικά με τον κινητήρα γνωρίζουμε πως η Μ4 θα αντλήσει την ισχύ της από τον 6κύλινδρο σε σειρά twin-turbo κινητήρα 3,0 λίτρων, που θα προσφέρει περίπου 479 ίππους οι οποίοι θα ανεβαίνουν στα 510 άλογα στην έκδοση Competition. Διαθέσιμο θα είναι επίσης και το σύστημα 4κίνησης αλλά θα υπάρχει και η δυνατότητα λειτουργίας με την κίνηση αποκλειστικά στον πίσω άξονα. Ένα οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο θα είναι στάνταρ, ενώ θα υπάρξει και η επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου.
 

CORAL GAS PASXA
4green