Ανετο και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης το Hyundai i30 1,4. 
Είναι το μόνο με πολλαπλούς 
συνδέσμους πίσω, ωστόσο θα ήθελες το τιμόνι λίγο πλουσιότερο σε πληροφόρηση.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ανετο και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης το Hyundai i30 1,4. Είναι το μόνο με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ωστόσο θα ήθελες το τιμόνι λίγο πλουσιότερο σε πληροφόρηση.

Οδική συμπεριφορά: Ανετα στο δρόμο και ασφαλή υπό πίεση

64.238 Επισκέψεις στο άρθρο (25/3/2014)

Κοινός παρονομαστής των μοντέλων της δοκιμής μας είναι η άνεση των επιβατών, ωστόσο και τα τρία τα καταφέρνουν πολύ καλά και υπό πίεση. Πιο συγκεκριμένα, όλα φέρουν Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, αλλά πίσω το μεν Hyundai i30 1,4 πολλαπλούς συνδέσμους, τα δε SEAT Leon και Skoda Rapid ημιάκαμπτο άξονα. 

Στην πράξη το μικρομεσαίο της Hyundai εμφανίζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και άνεση, σταθερότητα και καλή ηχομόνωση στις μεγάλες ταχύτητες, ενώ στις απότομες αντιδράσεις δεν θα δυσανασχετήσει εμφανίζοντας άτσαλες αντιδράσεις, αναπηδήσεις ή άσκοπες ταλαντώσεις παρά τις κλίσεις του αμαξώματος. Το πλαίσιό του είναι στιβαρό, τα περιθώρια πρόσφυσης μεγάλα, το ESP επεμβαίνει διακριτικά, ενώ διαθέτει και το σύστημα FLEX STEER που αλλάζει την υποβοήθηση στο τιμόνι σε τρία επίπεδα (Comfort, Normal, Sport). Ωστόσο, παρά την διαμόρφωση της υποβοήθησης, θα το ήθελες λίγο πιο επικοινωνιακό υπό πίεση. 

Στο τελευταίο, δηλαδή τις πληροφορίες που παίρνει ο οδηγός από το τιμόνι, προβάδισμα έχει το SEAT Leon 1,2 TSI, το οποίο σε γενικές γραμμές έχει πιο σφιχτή αίσθηση στο δρόμο και είναι μάλλον πιο ευχάριστο. Αυτό εξαιτίας των μεγάλων ορίων πρόσφυσης, των εξαιρετικών φρένων και τις ομαλές και εύκολα ελεγχόμενες αντιδράσεις του. Βέβαια, η πίσω ανάρτησή του αφήνει κάποιες από τις εγκάρσιες ανωμαλίες να περάσουν στην καμπίνα, ωστόσο αυτές δεν θα ενοχλήσουν τους επιβάτες. Σταθερό τέλος και ήσυχο είναι και αυτό στις υψηλές ταχύτητες.

Προσανατολισμένο στην άνεση των επιβατών, χωρίς όμως να είναι πλαδαρό, είναι τέλος και το Skoda Rapid Spaceback 1,2 TSI. Η ανάρτησή του είναι ελαφρώς πιο μαλακή από αυτή του Leon, το τιμόνι καλό σε πληροφόρηση, τα όρια πρόσφυσης αυξημένα και η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες μεγάλη. Επιπλέον, το Rapid Spaceback έχει καλή περιφερειακή ορατότητα -κάτι που βοηθά στην κίνηση μέσα στην πόλη, ενώ από πλευράς θορύβου δεν θα κουράσει τους επιβάτες του σε ένα μακρινό ταξίδι. Αποτελεσματικά επίσης είναι τα φρένα του.

Ευχάριστο στο δρόμο και αρμονικό στις αντιδράσεις του το SEAT Leon 1,2 TSI το οποίο σε κερδίζει με τα αυξημένα όρια πρόσφυσης και τα δυνατά φρένα του.

Ευχάριστο στο δρόμο και αρμονικό στις αντιδράσεις του το SEAT Leon 1,2 TSI το οποίο σε κερδίζει με τα αυξημένα όρια πρόσφυσης και τα δυνατά φρένα του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green