• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Tesla Model 3 έχει μια μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό και τέλος. Από την άλλη ποιος μπορεί να ξεχάσει τα όργανα της θρυλικής Integrale;

Οθόνη ή πίνακας οργάνων;

Διαβάστηκε από 7691 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/7/2018
 

Ταμπλό ή ταμπλέτες; Μήπως οι τετράγωνες οθόνες σας χαλάνε την αισθητική;

Είναι οι ταμπλέτες για το αυτοκίνητο; Ταιριάζουν στη μέση του ταμπλό ή στη θέση του πίνακα οργάνων και τελικά μόδα είναι και θα περάσει ή μήπως είναι η επόμενη φάση και πρέπει να τη συνηθίσουμε;
 
Η νέα Mercedes A-Class δεν είναι το πρώτο μοντέλο που αντικαθιστά τελείως τα αναλογικά όργανα με τους δείκτες, με ψηφιακά. Είναι όμως το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας που κάνει την αλλαγή ολοκληρωτικά.
 
Ακόμη πιο ριζοσπαστικά, η νέα A-Class αντικαθιστά όλα τα όργανα όχι απλά με ψηφιακές εκδοχές τους, αλλά με ταμπλέτες. Ταιριάζουν όμως οι ταμπλέτες στο ταμπλό;
 
Κάποιοι θα πουν επιτέλους. Και είναι πολλοί αυτοί που θα βρουν τις ομοιμότητες μεταξύ της τεχνολογίας που χρησιμοποιούμε στο σπίτι, στην δουλειά, στην καθημερινότητά μας, και αυτής που επιτέλους υπάρχει στα αυτοκίνητα. Βλέπεις, όταν το μάτι έχει συνηθίσει σε μεγάλες οθόνες υψηλής ευκρίνειας, όταν ακόμη και τα φθηνότερα κινητά μπορούν να παίζουν ταινίες σαν τηλεοράσεις, όταν η αφή είναι ο de facto τρόπος χειρισμού οποιαδήποτε συσκευής, πως μπορεί να δεις έναν πίνακα με αναλογικά όργανα, βελόνες και λαμπάκια, και να τον θεωρήσεις σύγχρονο.
 
Για πολλούς η ταμπλέτα στη θέση του πίνακα οργάνων είναι ότι καλύτερο έχει δει το εσωτερικό του αυτοκινήτου τα τελευταία χρόνια. Όχι μόνο η ποιότητα της εικόνας είναι απαράμιλη, αλλά η πληροφόρηση μπορεί να προσαρμόζεται συνεχώς στις ανάγκες του οδηγού, να είναι εργονομική, όμορφη και πλούσια. Δεν υπάρχει σύγκριση στις δυνατότητες ενός τάμπλετ σε σχέση με έναν κλασσικό πίνακα που έχει δύο, τρεις ή τέσσερις βελόνες και ένα σωρό λαμπάκια.
 
Υπάρχουν βέβαια και οι άλλοι. Αυτοί που βρίσκουν τις οθόνες αυτές παράταιρες. Που δεν τους αρέσει όλος αυτός ο “τετράγωνος” όγκος στο πάνω άκρο του ταμπλό. Αυτοί που θεωρούν πως τα όργανα πρέπει υποτυπωδώς να μοιάζουν με όργανα και όχι με ταμπλέτες κολλημένες πίσω από το τιμόνι. Υπάρχουν και οι ακόμη πιο παραδοσιακοί, που επιμένουν στις βελόνες και τα λαμπάκια γιατί έτσι θεωρούν ότι πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο.
 
Γίνεται όμως να επιμένουμε σε τεχνολογίες του περασμένου αιώνα, όταν αυτές δεν υπάρχουν πλέον πουθενά αλλού στην καθημερινότητά μας; Γίνεται να επιμένουμε να έχουμε λιγότερη πληροφόρηση ή λιγότερη συνδεσιμότητα, ψυχαγωγία και ασφάλεια στο αυτοκίνητο, όταν στην τσέπη μας ένα κινητό τηλέφωνο τα παρέχει όλα αυτά απλόχερα;
 
Εσείς τι λέτε; ναι ή όχι στα τάμπλετ στο ταμπλό; Σας χαλάει το σχήμα και θέλετε κάτι ποιο «ειδικό» στο σχέδιο; Ή μήπως επιμένετε απλά σε βελόνες και λαμπιόνια;

 
Σχολιάστε την είδηση 10 σχόλια

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Video: Νέα Mercedes-AMG GLC 43 Coupe με 390 PS

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »