• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Κάποτε ήταν μαγκιά να πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες! Πλέον μάγκας είναι αυτός που καίει λιγότερα, οπότε μήπως ήρθε η ώρα να μάθεις να οδηγάς οικονομικά;

Ξέρεις να οδηγείς οικονομικά;

Διαβάστηκε από 16666 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/7/2017

Νομίζεις πως έχει σημασία αν το αυτοκίνητό σου καίει 7,9 ή 8,1 λτ./100 χλμ.; Πίστεψέ το, μεγαλύτερη σημασία έχει ο τρόπος που οδηγείς... Παρακάτω θα βρεις 10 έξυπνες συμβουλές για να κερδίσεις σε κατανάλωση έως και 450 λίτρα καύσιμο το χρόνο!

 
Ο τρόπος που οδηγεί κανείς, αλλά και η διαδρομή που θα επιλέξει, έχει άμεσο αντίκτυπο στην κατανάλωση του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, αν οδηγείς επιθετικά και γρήγορα μέσα στην πόλη, οι απαιτήσεις σε καύσιμο (είτε βενζίνη, είτε diesel) μεγαλώνουν, ενώ αν πηγαίνεις αργά και είσαι «διορατικός», δηλαδή δεν πατάς φρένο και αφήνεις το όχημα να ρολάρει (τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο), θα κερδίσεις κάποια επιπλέον λίτρα καυσίμου. Αυτό το έχουμε επιβεβαιώσει εμείς στο AutoΤρίτη κατά τη ειδική μέτρηση κατανάλωσης που έχουμε καθιερώσει για όλα τα μοντέλα, ενώ και οι κατασκευαστές από τη δική πλευρά τους έχουν παραδεχθεί πως η εργοστασιακή κατανάλωση δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική. Μάλιστα, το PSA γκρουπ (Peugeot-Citroen), ανακοινώνει για κάποια μοντέλα την πραγματική κατανάλωση ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και τη διαδρομή που ακολουθεί! Εμείς, από την πλευρά μας θέλουμε να τονίσουμε πως ο τρόπος οδήγησης είναι το πρώτο βήμα για να βελτιώσεις την κατανάλωση του αυτοκινήτου σου. Ωστόσο, υπάρχουν και άλλα μυστικά. Παρακάτω, λοιπόν, θα βρείτε 10 συμβουλές που αν τις ακολουθήσετε μπορείτε να κερδίσετε έως και 3 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα, ή διαφορετικά 650 ευρώ σε αμόλυβδη το χρόνο…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • t@kis

    Ολα αυτά που γράφετε έχουν μια ελάχιστη διαφορά στη βενζίνα, της τάξης 1-2%, δηλαδή τρίχες! Οδηγώ diesel turbo(crossover) και βενζίνη παλιάς τεχνολογίας μικρό! Ε λοιπόν ότι οδήγηση και να κάνω το ...μικρό καίει τριπλάσια βενζίνα!!! Το γράφετε και στο άρθρο σας τα σύγχρονα turbo diesel αλλάζουν ταχύτητες στις 2.000 ενώ τα παλιά στις 3.000 στροφές! Οσοι λοιπόν φίλοι μου δεν μπορείτε να αλλάξετε το παλιό αυτοκινητάκι σας θα καίτε 8-9 λίτρα ανά 100κμ. Ο μόνος τρόπος είναι να οδηγείται λιγότερο! Μικρές αποστάσεις με μηχανή ή ποδήλατο! Οσο μπορείτε αποφεύγετε τις μετακινήσεις με αυτοκίνητο, τώρα το καλοκαίρι! Δεν μου φασίνεται και λογικό ...να σβήνεις το αμάξι στο φανάρι με.. σαράντα βαθμούς και να κλείνει και το air contotion!!! Τα start stop λειτουργούν διαφορετικά! Λειτουργούν όλα τα συστήματα του αυτοκινήτρου από την μπαταρία για λίγο Δεν είναι το ίδιο να σβήνεις το αυτοκίνητο, Είναι και επικίνδυνο καμιά φορά!

      12
  • Kostas

    Πολύ σωστό άρθρο. Θα ήθελα να προσθέσω και ότι αν ένα αμάξι κινείται σε κατηφόρα, δεν πατάμε γκάζι, αλλά το αφήνουμε να κυλίσει με ταχύτητα στο κιβώτιο και με τις στροφές πάνω από τις 1500. Η αντλία καυσίμου τότε δεν δουλεύει και άρα δεν τραβάει καύσιμο

      6
  • t@kis

    Ολα αυτά που γράφετε έχουν μια ελάχιστη διαφορά στη βενζίνα, της τάξης 1-2%, δηλαδή τρίχες! Οδηγώ diesel turbo(crossover) και βενζίνη παλιάς τεχνολογίας μικρό! Ε λοιπόν ότι οδήγηση και να κάνω το ...μικρό καίει τριπλάσια βενζίνα!!! Το γράφετε και στο άρθρο σας τα σύγχρονα turbo diesel αλλάζουν ταχύτητες στις 2.000 ενώ τα παλιά στις 3.000 στροφές! Οσοι λοιπόν φίλοι μου δεν μπορείτε να αλλάξετε το παλιό αυτοκινητάκι σας θα καίτε 8-9 λίτρα ανά 100κμ. Ο μόνος τρόπος είναι να οδηγείται λιγότερο! Μικρές αποστάσεις με μηχανή ή ποδήλατο! Οσο μπορείτε αποφεύγετε τις μετακινήσεις με αυτοκίνητο, τώρα το καλοκαίρι! Δεν μου φασίνεται και λογικό ...να σβήνεις το αμάξι στο φανάρι με.. σαράντα βαθμούς και να κλείνει και το air contotion!!! Τα start stop λειτουργούν διαφορετικά! Λειτουργούν όλα τα συστήματα του αυτοκινήτρου από την μπαταρία για λίγο Δεν είναι το ίδιο να σβήνεις το αυτοκίνητο, Είναι και επικίνδυνο καμιά φορά!

      3
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Δυστυχώς Ναι.Αλλά ευτυχώς, σε χρόνο "ντε-τε"=dt, αλλάζει το πεδίο, αλλάζει και η απόκριση:-)

      1