Μazda: Χρησιμοποιεί φελλό στο εσωτερικό του ηλεκτρικού MX-30

Μazda: Χρησιμοποιεί φελλό στο εσωτερικό του ηλεκτρικού MX-30

2.184 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2021)

Η Mazda ανέπτυξε μαζί με την Amorim Cork Composites ένα σύνθετο φελλό για το εσωτερικό του MX-30 που αντέχει στις ακτίνες UV, είναι θερμομονωτικό και ηχομονωτικό και είναι πολύ ευχάριστο στην αφή, προσφέροντας τέλεια σχεδιαστική εμφάνιση.

Ο φελλός και το MX-30: Εκεί που παρελθόν και μέλλον συναντιούνται

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τι είναι αυτό που κάποιος σκέφτεται όταν ακούει το όνομα της Mazda; Ο περιστροφικός κινητήρας και η νίκη στο LeMans. Το roadster και το εικονικό Mazda MX-5. Η ιδιαίτερη οδηγική απόλαυση και άνεση που συνδέονται με την JinbaIttai αίσθηση. Ωστόσο, κάποιοι λίγοι άνθρωποι θα αναφέρουν τον φελλό. Σήμερα, μόνο οι πραγματικοί υποστηρικτές της μάρκας γνωρίζουν ότι η Mazda ξεκίνησε ως κατασκευαστής φελλών, ονόματι Toyo Cork Kogyo το 1920. Την τότε περίοδο, οι φελλοειδής βελανιδιές υπήρχαν σε αφθονία στην περιοχή της Hiroshima, και τα τοπικά ναυπηγεία αντιπροσώπευαν μια ανοδική πηγή ζήτησης για προϊόντα φελλού.

Mazda και Amorim Cork Composites δημιούργησαν ένα σύνθετο φελλό

Η Μazda μαζί με την Amorim Cork Composites, μια θυγατρική ενός από τους μεγαλύτερους παραγωγούς φελλού στον κόσμο, κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα σύνθετο φελλό που είναι κατάλληλος για τις υψηλές απαιτήσεις που έχει η καμπίνα του αυτοκινήτου, αξιοποιώντας στο έπακρο τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά που έρχονται φυσικά με αυτό το θαυμαστό υλικό. Αυτό μπορεί να είναι μόνο η αρχή: «Ο φελλός έχει πολλές δυνατότητες για την αυτοκινητοβιομηχανία», λέει η Sandra Höner zu Bentrup, Senior Colour and Material Designer του Ευρωπαϊκού κέντρου Ερευνώντης Mazda. 

Ο φελλός στο Mazda MX-30 και τα πλεονεκτήματά του

Αν και η Mazda άφησε πίσω της την εποχή του φελλού, με το MX-30, το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της εταιρείας που αντιπροσωπεύει ένα τολμηρό βήμα για το βιώσιμο μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας, η μάρκα ήθελε να αποδώσει φόρο τιμής σε αυτή τη πλούσια κληρονομιά. Στο MX-30 χρησιμοποιείται φελλός κατασκευασμένος από υπολείμματα φελλού και πλεονάζοντα κομμάτια που συσσωρεύονται κατά τη παραγωγή πωμάτων για φιάλες. Αυτό σημαίνει ότι μόνο ο φελλός υψηλότερης ποιότητας που συλλέγεται από δέντρα ηλικίας τουλάχιστον 40 ετών βρίσκει τον δρόμο του για το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Ο φελλός στη συνέχεια κοκκοποιείται και σχηματίζεται σε ένα μακρόστενο υλικό με τη βοήθεια διαφορετικών συνδετικών παραγόντων. Για την επίτευξη της απτικής, αισθητικής και χαρακτηριστικών απόδοσης που εμφανίζονται στο MX-30, ο σύνθετος φελλός περνάει από μια περίτεχνη διαδικασία διύλισης. Για παράδειγμα, χρησιμοποιείται ειδική επίστρωση και υλικό βάσης για την εξασφάλιση ιδιαίτερης αντοχής και αντίστασης στις ακτίνες UV. Συνέχεια του άρθρου >>>
peugeot
citroen