Μπορεί μία πισωκίνητη μεσαία Alfa Romeo να χτυπήσει τον ανταγωνισμό και να ξαναβάλει τους Ιταλούς στο σπορ premium προσκήνιο;

Μπορεί μία πισωκίνητη μεσαία Alfa Romeo να χτυπήσει τον ανταγωνισμό και να ξαναβάλει τους Ιταλούς στο σπορ premium προσκήνιο;

Μπορεί μία πισωκίνητη μεσαία Alfa Romeo να χτυπήσει τον ανταγωνισμό;

4.672 Επισκέψεις στο άρθρο (11/12/2014)

Φέρνει ένας κούκος την άνοιξη; Τι μπορεί να κάνει μία πισωκίνητη Alfa Romeo για να ξαναβάλει τη μάρκα για τα καλά στη θέση που της αξίζει; Εσείς τι άλλο περιμένετε;

Η μεσαία Alfa Romeo θα λέγεται Giulia. Θα είναι πισωκίνητη και θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο Ιούνιο. Οι δοκιμές του αυτοκινήτου γίνονται ήδη, αν και το αμάξωμα που βλέπουμε εμείς δεν είναι μίας Alfa, αλλά μίας τροποποιημένης Maserati Ghibli. Και αυτό δεν μπορεί να είναι κακό. Ποιο άλλο μεσαίο μοντέλο δοκιμάζεται με τα «ρούχα» μίας μάρκας όπως η Maserati. 
Με αυτά τα δεδομένα η επερχόμενη Alfa δημιουργεί αδημονία. Η τελευταία πισωκίνητη Alfa, εξάλλου, ήταν η 75 που σταμάτησε να παράγεται το 1992. Θα είναι ένα σημαντικό γεγονός για τη μάρκα, όμως αρκεί ένα μοντέλο για να εκπληρώσει η μάρκα όλα όσα υπόσχεται τα τελευταία χρόνια;
Βλέπεις ο ανταγωνισμός από την BMW είναι του πιο υψηλού επιπέδου. Για την Alfa δεν αρκεί ένα ακόμη μοντέλο της κατηγορίας. Χρειάζεται κάτι που πραγματικά να φέρει τη μάχη στο γήπεδο των βαυαρών και να ξεχωρίσει απέναντι στους καλύτερους. Αν η πρόσφατη ιστορία είναι μία ένδειξη, ένα όμορφο αυτοκίνητο, όπως ήταν η 159 δεν αρκεί από μόνο του. Το κοινό έχει κι άλλες απαιτήσεις.
Η ανάμειξη της Maserati φυσικά δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να περιμένουμε ότι καλύτερο στο θέμα της οδήγησης αλλά και της premium ποιότητας, όμως πέραν αυτού, μιλάμε για μία Alfa Romeo, όχι για μία μεσαία Maserati. Αλλο το ένα, άλλο το άλλο. 
Εκτός από ένα όμορφο αυτοκίνητο, η Alfa πρέπει να έχει και ένα σπορ αυτοκίνητο. Η μεσαία Alfa πρέπει να στρίβει τουλάχιστον όσο καλά όσο η 3άρα BMW. Και θέλει και μοτέρ. Θέλει μοτέρ με δύναμη, αλλά και χαρακτήρα. Βλέπεις μπορεί ο όγκος να έρθει από τις ντίζελ εκδόσεις στις οποίες ο όμιλος διαπρέπει, όμως χρειάζεται και βενζινoκίνητα σύνολα που θα χτίσουν την συνολικά σωστή εικόνα του αυτοκινήτου. 
Εσείς τι θέλετε ειδικότερα; Τι χαρακτήρα περιμένετε; Και από πλευράς ποιότητας, πόσο ψηλά είναι στις προτεραιότητές σας; Και τελικά τι χρειάζεται η Alfa Romeo για να χτυπήσει τον ανταγωνισμό;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Audi