• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μπορεί το υβριδικό Clio να κοντράρει το υβριδικό Yaris;

2.981 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/2/2021

Αν τα μικρά υβριδικά είναι ότι πιο «hot» σήμερα, και το νέο Clio είναι το πιο hot μικρό, μήπως οι Γάλλοι βγάλουν λαβράκι με το υβριδικό Clio, όπως η Toyota με το Yaris;

RENAULT: Νέο Renault CLIO. Aπό 13.790€. Πάρε Προσφορά!


To νέο Clio δεν χρειάστηκε πολύ για να αντικαταστήσει το προηγούμενο μοντέλο ως το μοντέλο ορόσημο για τη μικρή κατηγορία. Μικρό βέβαια μόνο στο όνομα, αφού στο μάτι είναι τόσο μεγάλο που έχει αποκτήσει τον όρο «C replacement», δηλαδή υποκατάστατο μικρομεσαίου.

Και η εμπορική πορεία τόσο του προηγούμενου, όσο και του καινούργιου μοντέλου δείχνουν πως το Clio είναι αυτή τη στιγμή το μέτρο σύγκρισης όλης της κατηγορίας. Στην Ελλάδα το Clio ήρθε τέταρτο, πίσω από τα Corsa και 208 που σαρώνουν ως ολοκαίνουργια, ενώ το μικρό Renault ήταν στην τελευταία χρονιά του απερχόμενου μοντέλου, με το καινούργιο να μετράει λίγους μήνες πωλήσεων το 2020. Και πάλι η κατάταξη ήταν πολύ σφιχτή.

Τουλάχιστον για τα τρία αυτά μοντέλα, που τα χώρισαν μερικές δεκάδες πωλήσεις. Γιατί μπροστά, πολλές εκατοντάδες πωλήσεις μπροστά, είναι το Yaris. To Yaris είναι αλήθεια απολαμβάνει μεγάλη προτίμηση στην Ελλάδα, και η ύπαρξη υβριδικής έκδοσης στη γκάμα του, το έχει ανεβάσει ακόμη πιο ψηλά. Και εδώ είναι που έρχονται οι Γάλλοι να το κοντράρουν.

Βλέπεις οι άνθρωποι της Stellantis (Peugeot, Opel, Citroen, Fiat, για να αναφέρουμε μόνο τους βασικούς του ομίλου) έχουν ηλεκτρικές εκδόσεις των 208 και Corsa, αφήνοντας τους Ιάπωνες να αλωνίζουν μόνοι τους στα υβριδικά. Τουλάχιστον μέχρι τώρα, γιατί το νέο Clio έρχεται σε υβριδική έκδοση, και μάλιστα με σημαντικές αξιώσεις.

Οι Γάλλοι κάνουν λόγο για 80% ηλεκτρική κίνηση χωρίς τις «ελλείψεις» της ηλεκτροκίνησης. Δηλαδή χωρίς ανάγκη να φορτίζεις, και το άγχος να βρεις φορτιστή. Μιλάνε επίσης για 100% ηλεκτρική κίνηση για τις καθημερινές μετακινήσεις εντός πόλης, και απόλυτη οικονομία. Και με τους χώρους, τη σχεδίαση, την οδική συμπεριφορά και την άνεση του Clio μπορεί και να έχουν κάτι να «πουν» στο Yaris. Ακόμη και να πιάσουν τα νούμερά του, τουλάχιστον στις υβριδικές του πωλήσεις.

Τι λέτε όμως; Μπορεί το υβριδικό Clio να πετύχει το ίδιο με το υβριδικό Yaris; Και με δεδομένες τις διαφορές των δύο, εσείς πιο θα διαλέγατε για το επόμενο υβριδικό σας; Τι λέτε;

Σχολιάστε