• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
4 φωτογραφίες »

Στις φωτογραφίες βλέπετε το κινεζικών προδιαγραφών μοντέλο.

Νέα πισωκίνητη Porsche Taycan

2.207 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/6/2020

Η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Porsche στην ιστορία στην πιο προσιτή οικονομικά έκδοση έκανε ντεμπούτο με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς.


Η Porsche ακολούθησε έναν μάλλον παράδοξο τρόπο για να παρουσιάσει τη νέα Taycan αφού προτίμησε να αποκαλύψει πολλούς μήνες πριν τις κορυφαίες εκδόσεις της και τώρα πλέον, να προχωρήσει στο ντεμπούτο της πιο προσιτής επιλογής.

Στην Κίνα λοιπόν έκανε πρεμιέρα πριν λίγες ώρες η «βασική» έκδοση της πρώτης αμιγώς ηλεκτρικής Porsche στην ιστορία που σε αντίθεση με τις άλλες, είναι αποκλειστικά πισωκίνητη. Το ηλεκτρικό μοτέρ είναι τοποθετημένο στο πίσω μέρος και αποδίδει 408 άλογα με overboost με λειτουργία Launch Control χάρη στην βοήθεια μιας μπαταρίας χωρητικότητας 79,2 kWh (είναι ίδιας χωρητικότητας με αυτή της Taycan 4S) που προσφέρει 414 χιλιόμετρα αυτονομίας σύμφωνα με τα τεστ NEDC.

Στην έκδοση Performance Battery Plus, η μπαταρία έχει χωρητικότητα 93,4 kWh  και προσφέρει αυτονομία 489 χιλιομέτρων. Το μοτέρ αποδίδει τώρα 476 άλογα σε overboost και δίνει την δυνατότητα στην πισωκίνηση Taycan να πετύχει το 0-100 σε 5,4 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 230 χλμ./ώρα.

Σημαντικό είναι να σημειώσουμε πως με εξαίρεση πως η κίνηση μεταδίδεται τώρα μόνο στους πίσω τροχούς, η «βασική» Taycan θα εξοπλίζεται με τα ίδια συστήματα τεχνολογίας και ασφαλείας ενώ επιπλέον, θα προσφέρει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στα 491 λίτρα.