Κινητήρες: Πρώτη φορά 1000άρι

Κινητήρες: Πρώτη φορά 1000άρι

20.320 Επισκέψεις στο άρθρο (6/4/2016)

Κάτω από το καπό του Audi A3 facelift θα υπάρχει πρώτη φορά μοτέρ βενζίνης 1,0 λτ. με 115 ίππους. Εκτός αυτού όμως θα υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης δύο ακόμη κινητήρων βενζίνης και άλλων τόσων πετρελαίου, με ιπποδυνάμεις που κυμαίνονται από 110 έως και 190 άλογα. Οι επιλογές για τους βενζινοκινητήρες περιλαμβάνουν τον 1.400άρη TFSI με 150 άλογα και 250 Nm ροπής και ένα νέο κινητήρα 2,0 λίτρων TFSI με 190 άλογα με 320 Nm ροπής.

Όσον αφορά τους πετρελαιοκινητήρες υπάρχουν και εδώ τρεις επιλογές ξεκινώντας από τον 1.600άρη TDI με απόδοση 110 άλογα και συνεχίζοντας με τον 2,0 λτ. σε δυο εκδόσεις. Η μια με απόδοση 150 άλογα και 340 Nm ροπή και η άλλη με 184 άλογα και 380 Nm ροπή.

Επιλογές για την μετάδοση της κίνησης είναι δυο, μεταξύ του S tronic κιβωτίου επτά ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη και του χειροκίνητου έξι σχέσεων.

Όσοι ψάχνουν και κάτι πιο φιλικό προς το περιβάλλον, μπορούν να επιλέξουν το A3 Sportback e-tron, που αποτελεί την υβριδική έκδοση του Α3 και χρησιμοποιεί τον TFSI κινητήρα των 1,4 λίτρων σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνδυαστική ιπποδύναμη του μοντέλου είναι 204 άλογα. Μια ακόμα «πράσινη» λύση είναι και εκείνη του A3 Sportback g-tron, που χρησιμοποιεί φυσικό αέριο με κινητήρα διπλού καυσίμου 1,4 λίτρων και απόδοση 110 άλογα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL