Το TT 3ης γενιάς έρχεται πιο σπορτίφ από ποτέ, φορτωμένο με τεχνολογία, αλλά και με ένα «ultra» μοτέρ βενζίνης.

Η σχεδίαση του νέου TT εκπέμπει περισσότερο δυναμισμό, πολυτέλεια και τεχνολογία, σε μια φόρμα που παραπέμπει σε αυτή των προηγούμενων TT.

Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα και η σχεδίαση παραδίδει μαθήματα μινιμαλισμού.

Στις στροφές, το νέο TT αρέσκεται σε πίεση χωρίς να χάνει την πρόσφυσή του. Τα φρένα, το ακινητοποιούν από στάση σε απόσταση ρεκόρ.

Ο 2λιτρος diesel του TT παρέχει γρήγορες επιδόσεις. Η κατανάλωση είναι καλύτερη από ό,τι περιμένεις για ένα μοντέλο της κατηγορίας.

Highlight όλου του αυτοκινήτου ο πλήρως ψηφιοποιημένος πίνακας οργάνων (Audi Virtual Cockpit), που καταργεί την παρουσία οποιασδήποτε οθόνης στην κεντρική κονσόλα.

Το Audi TT έλαβε μέρος στις νέες δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP, χωρίς να επιτύχει «5άστερη» επίδοση.

Test: Νέο Audi TT 2,0 TDI ultra

47.410 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/4/2015

Το TT τρίτης γενιάς έρχεται πιο σπορτίφ από ποτέ, με κορυφαία στοιχεία τεχνολογίας, αλλά και με έναν οικονομικό χαρακτήρα στην «ultra» TDI έκδοση της δοκιμής.

 
Στα γρήγορα:
Είναι 2λιτρο turbodiesel με 184 ίππους
• Καίει 4,2 λτ./100 χλμ.
• Κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,0 δλ.
• Κοστίζει 42.300 ευρώ με απόσυρση

+ Εμφάνιση, ποιότητα, κινητήρας-επιδόσεις, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά
- 4 αστέρια στα crash tests του Euro NCAP, χρόνος εκμάθησης λειτουργιών Audi Virtual Cockpit, ποιότητα κύλισης

Το Audi TT είναι ένα σπορτίφ premium κουπέ καθημερινής χρήσης, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1998 φέρνοντας την εταιρεία από το Ίνγκολσταντ στην κατηγορία των compact coupe μοντέλων. Στην τρίτη του γενιά, το TT εκμεταλλεύεται όλη την πρόσφατη τεχνογνωσία του VW Group σε πατώματα, κινητήρες κ.λπ., για να αποκτήσει και μια σπορ χροιά, τονίζοντας την οδηγική απόλαυση από τις πρώτες κιόλας εκδόσεις του και όχι μόνο σε αυτές της κορυφής της γκάμας. 

Είναι high-tech και το δείχνει
Σχεδιαστικά, το νέο
Audi TT είναι αυτό που περιμένει κανείς από ένα νέο TT: Ήτοι αμάξωμα με πολλές καμπύλες, τονισμένους θόλους γύρω από τους τροχούς, αλλά και τους χαρακτηριστικούς πίσω ώμους όλων των TT. Ακόμα και τα πίσω φανάρια δείχνουν σαν μια σχεδιαστική μίξη αυτών του πρώτου με του δεύτερου TT, ενώ και η αναρτώμενη πίσω αεροτομή, έρχεται από το προηγούμενο μοντέλο. Υπάρχουν όμως και αρκετά νέα στοιχεία, που κάνουν τη διαφορά, όπως είναι το πιο επιθετικό από ποτέ εμπρόσθιο τμήμα, το μακρύτερο κατά 37 χλστ. μεταξόνιο που στέλνει στις άκρες τους τροχούς (το αμάξωμα παραμένει στο ίδιο μήκος των 4,177 μ.), αλλά και τα all-LED πίσω φώτα. Το τελικό αποτέλεσμα μας φέρνει ένα TT που εκπέμπει πολυτέλεια και τεχνολογία, δίνοντας παράλληλα τον απαραίτητο συνεκτικό δεσμό με το παρελθόν. Σημειώστε ότι μέσα σε όλα έχει κατέβει και ο αεροδυναμικός συντελεστής στο cd:0,29 με οφέλη σε κατανάλωση, θόρυβο και επιδόσεις.

 
  • Vicarious

    2,0 TDI... Βρε τι μου θυμίζει... Κάποιο θέμα από την επικαιρότητα! Πάντως, στείλατε ένα mail με δοκιμές και οι 3 από τις 5 αφορού αυτοκίνητα του VAG με diesel κινητήρες. Πολύ καλό το τρολάρισμα, αλλά παρεξηγείται καμιά φορά!

      4
  • Billy The King

    Μου άρεσε το σχόλιο όσον αφορά την εμφάνιση και τον κινητήρα. "Εμφάνιση (Σαν σκρίνιο δεκαετίας του 60), κινητήρας-επιδόσεις (Εδώ γελάμε. Απ΄ότι λένε ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι πολύ γρήγορος σε κατηφόρες), κατανάλωση (Εδώ ξεκαρδιζόμαστε στα γέλια. Σας συστήνω την ταινία Εντιμότατοι Απατεώνες του 2012 σε σκηνοθεσία του Μάικλ Χόφμαν). Επίσης κυκλοφορεί και το νέο τραγούδι (μεγάλη επιτυχία) με τον Αλέκο Κιτσάκη. Μας πήρανε χαμπάρι μας πήρε ο ποταμός μας έκλεισε το σπίτι ο Αμερικανός

      3