.jpg)
Δεύτερη γενιά για το Eclipse Cross.
Βασίζεται στο Renault Scenic E-Tech και έρχεται με κλειστή μάσκα και διαιρούμενους προβολείς LED.
Δύο οθόνες στην καμπίνα, ενσωματωμένες οι υπηρεσίες της Google.
Ένα ηλεκτρικό μοτέρ, 218 ίππους και αυτονομία 600 χλμ..
Στις αγορές πριν το τέλος του 2025.
Δεύτερη γενιά για το Eclipse Cross
Στην επίσημη αποκάλυψη του νέου Eclipse Cross προχώρησε η Mitsubishi. Το ιαπωνικό SUV στη νέα, δεύτερη γενιά του επέστρεψε με διαφορετική σχεδίαση, εξοπλισμένο με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και έχοντας έντονο τεχνολογικό υπόβαθρο, δανειζόμενο πολλά στοιχεία από τον Όμιλο Renault, που είναι και ο υπεύθυνος για την κατασκευή του.
Κλειστή μάσκα και διαιρούμενους προβολείς LED
Δεν είναι μυστικό πως το νέο Mitsubishi Eclipse Cross βασίζεται σε μοντέλο της Renault και συγκεκριμένα στο Scenic E-Tech, ακολουθώντας την ίδια τακτική την οποία είδαμε νωρίτερα από άλλα μοντέλα της φίρμας, όπως τα Colt (Clio), ASX (Captur) και Grandis (Symbioz).
Οι άνθρωποι της Mitsubishi έχουν προσφέρει στο Eclipse Cross ένα διαφορετικό μπροστινό μέρος με διαιρούμενους προβολείς LED, μία κλειστή μάρκα και νέες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος, τα γραφικά των πίσω φώτων LED είναι επίσης καινούργια. Στο πλάι, βλέπουμε τις χωνευτές χειρολαβές για τις πόρτες, ενώ η μάρκα προσφέρει δύο επιλογές ζαντών 19 ή 20 ιντσών.
Να πούμε πως το νέο Eclipse Cross είναι μικρότερο σε σχέση με τον προκάτοχό του έχοντας μήκος 4.470 χιλιοστά, αλλά το μεταξόνιο μήκους 2.785 χιλιοστών είναι πολύ μεγαλύτερο, προσφέροντας έξτρα άνεση στην καμπίνα.
Δύο οθόνες στην καμπίνα
Μιλώντας για το εσωτερικό, τον πρωταγωνιστικό ρόλο έχει ο πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και η οθόνη αφής του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης 12 ιντσών σε κατακόρυφο στυλ, που εκτελεί τις ενσωματωμένες υπηρεσίες της Google. Το χαρακτηριστικό αυτό έρχεται ως δάνειο από τη Renault, γι' αυτό και η Mitsubishi προσφέρει στους ενδιαφερόμενους νέες επιλογές ταπετσαρίας. Όσοι θέλουν μπορούν να εξοπλίσουν το νέο ηλεκτρικό SUV με γυάλινη οροφή, ατμοσφαιρικό φωτισμό LED και ηχοσύστημα Harman & Kardon Premium.
Πολλά είναι και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και ασφάλειας (ADAS), ενώ ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται μεταξύ 478-1.670 λίτρων, ανάλογα με τη θέση του πίσω καθίσματος.
Ένα ηλεκτρικό μοτέρ, 218 ίππους και αυτονομία 600 χλμ.
Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Eclipse Cross έχει ως βάση του την την πλατφόρμα CMF-EV. Εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, τοποθετημένο στο μπροστινό μέρος που αποδίδει 218 ίππους και 300 Nm ροπής. Μία μπαταρία 87 kWh προσφέρει αυτονομία περίπου 600 χλμ., ενώ μπορεί να φορτίσει γρήγορα έως και 150 kW, την ώρα που η τυπική φόρτιση υποστηρίζεται έως και 22 kW.
Μέσα στο 2026 θα υπάρξει και δεύτερη έκδοση του ηλεκτρικού Eclipse Cross, που θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας του μοντέλου.