• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ειδική επίστρωση στους κυλίνδρους βελτιώνει την θερμική συμπεριφορά του κινητήρα.

Η συμπαγής κυλινδροκεφαλή σχήματος Δ.

Τεχνολογία από το Nissan GT-R

Διαβάστηκε από 138345 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/8/2019
 

Ο νέος κινητήρας της κοινοπραξίας διαθέτει τεχνολογίες αιχμής σε διάφορους τομείς. Ένα από τα σημεία που τραβάει την προσοχή, είναι ότι έχει χρησιμοποιηθεί τεχνολογία επίστρωσης των κυλίνδρων από το υπερ-όπλο της Nissan, GT-R. Συγκεκριμένα αυτό που έχει εφαρμοστεί, είναι ένα πολύ λεπτό φιλμ πολύ ισχυρού ατσαλιού που επιτρέπει την καλύτερη διάχυση της θερμότητας εντός του κυλίνδρου. Η καλύτερη διαχείριση της θερμοκρασίας μειώνει τις ανεπιθύμητες προαναφλέξεις (πειράκια) και κατΆ επέκταση επιτρέπει στους μηχανικούς να χρησιμοποιήσουν υψηλότερη γεωμετρική σχέση συμπίεσης, κάτι που αυξάνει τον βαθμό απόδοσης και την ανάπτυξη της ροπής. Η δε κυλινδροκεφαλή ενσωματώνει μια γεωμετρία τύπου «Δ» η οποία μειώνει τις διαστάσεις του κινητήρα καθώς και το βάρος του, ενώ η πολλαπλή εξαγωγής είναι ενσωματωμένη σε αυτή κάτι που προσφέρει σημαντικά οφέλη, όπως μείωση για ανάγκη εμπλουτισμού του μείγματος, και μειωμένο turbo lag. Ένα ακόμη κομμάτι που επηρεάζει εν γένει την απόδοση του κινητήρα είναι ο ψεκασμός. Φυσικά εδώ είναι άμεσος, τα μπεκ είναι κατακόρυφα και κεντρικά τοποθετημένα και ψεκάζουν με μέγιστη πίεση 250 bar, με αποτέλεσμα πολύ μικρά σταγονίδια και ακριβέστερη χρήση του καυσίμου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ