O «Μεγάλος Περίπατος» τελικά... μικραίνει!

3.261 Επισκέψεις στο άρθρο (15/7/2020)

Το αρχικό σχέδιο αποδείχθηκε στην πράξη τόσο προβληματικό που ο δήμαρχος Κ. Μπακογιάννης κατέθεσε στο δημοτικό συμβούλιο μια σειρά από τροποποιήσεις και αλλαγές.


Aλλαγές και τροποποιήσεις πάνω στο αρχικό σχέδιο του «Μεγάλου Περιπάτου» κατέθεσε ο δήμαρχος Κ. Μπακογιάννης στο δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας, ως αποτέλεσμα των μεγάλων αντιδράσεων και των προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί στο κέντρο της Αθήνας.

Οι αλλαγές περιείχαν πολλαπλές «εκπτώσεις» από το αρχικό σχέδιο του Μεγάλου Περιπάτου και συγκεκριμένα τη διατήρηση της ελεύθερης κυκλοφορίας όλων των οχημάτων σε μια σειρά δρόμους -με βασικότερες τις οδούς Ερμού και Αθηνάς. Συγκεκριμένα, ο δήμος προτίθεται να αφήσει ελεύθερη την κυκλοφορία όλων των οχημάτων στην οδό Ερμού (από Αθηνάς έως Αγ. Ασωμάτων) και την Αθηνάς, αλλά και σε άλλους -τους περισσότερους μάλιστα- μικρότερους δρόμους του Εμπορικού Τριγώνου όπου υπάρχει συχνή «διαμπερής» κίνηση οχημάτων (π.χ. Πεσμαζόγλου, Ευριπίδου κ.λπ.). 

Για την είσοδο στο Εμπορικό Τρίγωνο και την Πλάκα, όπως είπε ο κ. Μπακογιάννης «η λογική είναι ότι τα οχήματα που εξαιρούνται θα πρέπει να εισέρχονται και να εξέρχονται εντός δεκαλέπτου». Η δημοτική αστυνομία θα ενημερώνει τους οδηγούς και θα ελέγχει την ειδική άδεια που οφείλουν να φέρουν. Οι παραβάσεις πάντως θα αρχίσουν να βεβαιώνονται σταδιακά έτσι ώστε να δοθεί η δυνατότητα προσαρμογής στους πολίτες. Παράλληλα, θα υπάρχει μέριμνα για τα τουριστικά λεωφορεία που θέλουν να εισέλθουν, ενώ η αστυνόμευση θα ενταθεί στην επίμαχη περιοχή για προφανείς λόγους.

Στο δημοτικό συμβούλιο έδωσε το παρών ο συγκοινωνιολόγος-καθηγητής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου Γιώργος Γιαννής, ο οποίος είναι και επικεφαλής της ομάδας συντονισμού του έργου, ωστόσο, λόγω της πολύωρης συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου με θέματα προ ημερησίας διάταξης, αποφασίστηκε να μην παρουσιαστεί η συγκοινωνιακή αποτίμηση των πρώτων ημερών του «Μεγάλου Περιπάτου».
 

FORD E-TRANSIT
OPEL