
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ο τρόπος που επιταχύνει και φρενάρει η νέα γενιά του Honda Civic Type R είναι εντυπωσιακός.
Οδική συμπεριφορά: ΣκληροπυRηνικό!
16.783 Επισκέψεις στο άρθρο (10/6/2017)
Εμείς είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στην πολύ απαιτητική πίστα προδιαγραφών DTM, Lausitzring της Γερμανίας. Στην χάραξη των 4,5 χλμ. διαδρομής, το Type R μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις με την σταθερότητά του και την εξαιρετική του ακρίβεια, ενώ για άλλη μια φορά αποδείχθηκε ανθεκτικό στη βίαιη χρήση. Ο τρόπος που επιταχύνει και φρενάρει είναι εντυπωσιακός, ενώ στις στροφές η σκληρή ανάρτηση στις θέσεις «Sport» η στην κορυφαία «R+», ορίζει πολύ υψηλά όρια πρόσφυσης και αμεσότητα στις εντολές του οδηγού χωρίς χάσιμο χρόνου. Την ξεχωριστή του οδηγική εικόνα συμπληρώνουν το πιο γρήγορο και κορυφαίας αίσθησης τιμόνι και ο short shift επιλογέας, η λειτουργία συγχρονισμού των στροφών του κινητήρα με το κιβώτιο (Rev Matching) στα κατεβάσματα και τα εκπληκτικά φρένα της Brembo με τα 4πίστονα αεριζόμενα δισκόφρενα των 350 χλστ. εμπρός σε συνδυασμό με τα «ειδικά» για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ελαστικά της Continental. Και ενώ στην πίστα λίγο πολύ ξέραμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα απόλυτο και πολύ γρήγορο όπλο, η έκπληξη ήρθε εκτός αυτής, όταν οδηγήσαμε το Civic Type R στο πρόγραμμα «Comfort» από το μπουτόν του οδηγικού του μενού. Η ανάρτηση λοιπόν δεν είναι τόσο ενδοτική όσο στο προηγούμενο και μπορείς πλέον να κινηθείς πιο «ανθρώπινα» στην καθημερινότητα, με τον κινητήρα να είναι πιο ήπιος, το τιμόνι πιο ελαφρύ και τον ήχο από τις 3 μπούκες πιο ήσυχος. Εν κατακλείδι, αυτό το Τype R δεν είναι μόνο το πιο γρήγορο προσθιοκίνητο του πλανήτη αλλά και ένα από τα καλύτερα hot hatchback που κυκλοφορούν ανεξαρτήτου μετάδοσης κίνησης…

Περισσότερες λεπτομέρειες για την άποψή μας, μετά την πρώτη γνωριμία με το νέο Honda Civic Type R θα βρείτε στο αναλυτικό μας θέμα, στο νέο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 20/6.

Περισσότερες λεπτομέρειες για την άποψή μας, μετά την πρώτη γνωριμία με το νέο Honda Civic Type R θα βρείτε στο αναλυτικό μας θέμα, στο νέο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 20/6.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Περισσότερες λεπτομέρειες για την άποψή μας, μετά την πρώτη γνωριμία με το νέο Honda Civic Type R θα βρείτε στο αναλυτικό μας θέμα, στο νέο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 20/6.
Στην honda σχεδιασαν τον βασιλια,δημιουργησαν το απολυτο με εντυπωσιακη συμπεριφορα τεχνολογια αιχμης ποιοτητα που απλα δεν εχει αντιπαλο και οπτικη πανδαισια σε καθε σημειο του μεσα εξω που εμενα με εκανε να το αγαπησω! Και πως να γινει αλλιως οταν προκειται για απολυτο μηχανημα που θα στοιχειωσει τα ονειρα καθε οδηγου? Αυτοκρατορας στον δρομο που επιβαλλεται με την παρουσια του,ακριβο σιγουρα αλλα παραλληλα μοναδικο και τελειο γιατι δεν εχει αντιπαλο.....με δυο λογια θεικο!!
Το πιο δυνατό και γρήγορο εργοστασιακό μπροστοκίνητο που έχει να μας επιδείξει η σημερινή τεχνολογία!!!
Κ Ο Ρ Υ Φ Α Ι Ο
Eimai katoxos S2000 kai den prokeitai na to poulhsw pote giati akomh ka8e fora pou to odhg me kanei na xamogelw. Goustarw polu thn honda alla auto edw to civic einai epieikws kagkouriko kai den 8a to agoraza pote. Kai se merika xronia 8a deixnei polu palio opws ola ta akompsa sxediastika autokinhta. Krima pragmatika.
ποιος θα ειναι ο μαγκας ο φραγκατος το αλανι που θα παρει το Typer και θα απορριψει τη δηθενια την ψευτοχλιδη και το ψωνιστικο ποζεριλικι....; ΕΝΑ εκατομμυριο like σε ολα τα "κωλοπαιδα" της υφηλιου