ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αυτοκίνητα με τεράστια επιτυχία στην υπόλοιπη Ευρώπη έρχονται να 
πάρουν τη θέση που τους ανήκει και στην Ελληνική αγορά. Γιατί βολεύουν.

Αυτοκίνητα με τεράστια επιτυχία στην υπόλοιπη Ευρώπη έρχονται να πάρουν τη θέση που τους ανήκει και στην Ελληνική αγορά. Γιατί βολεύουν.

Όταν ο προϋπολογισμός για νέο αυτοκίνητο σφίγγει, τι είναι αυτό που περνάει σε δεύτερη μοίρα;

6.892 Επισκέψεις στο άρθρο (29/8/2013)

Μήπως είναι καιρός να αφήσουμε το αυτοκίνητο που «μας αρέσει» για το αυτοκίνητο που «μας ταιριάζει»; Ποιο χαρακτηριστικό είναι αυτό που αναθεωρούμε πρώτο όταν ο προϋπολογισμός για αγορά νέου αυτοκινήτου είναι σφιχτός;

autotriti team

Όλοι θα θέλαμε ένα μικρομεσαίο πλούσιο που όμως ξεπερνά τα 24.000 ευρώ, είναι όμως αυτό που χρειαζόμαστε; Μέχρι τώρα ξέραμε να βάζουμε και το «αλάτι» στην επιλογή μας, που μπορεί να στοίχιζε, αλλά πρόσθετε νοστιμιά στο αυτοκίνητο. Όταν όμως τα «νόστιμα» τελειώνουν, τι θα κόψουμε;
Η μία λογική λέει να «κόψουμε» εξοπλισμό ή έκδοση, ακόμη και μοτέρ. Θα ζήσουμε εξάλλου αν τα πίσω παράθυρα ανοίγουν χειροκίνητα για παράδειγμα. Ακόμη καλύτερα αν ο κινητήρας είναι λίγο μικρότερος και ας μην είναι τόσο δυνατός. Θα καίει και λιγότερο, θα θέλει και λιγότερα τέλη. Είναι μια λύση.
Η άλλη όμως λέει κάτι διαφορετικό. Αφήνεις το πακέτο όπως το «λαχταρούσες» στην άκρη, και πας για κάτι διαφορετικό. Κάτι που μπορεί να μην είχες σκεφτεί πως μπορεί να είναι το επόμενο αυτοκίνητό σου, όμως έχει όλα τα φόντα να γίνει το αγαπημένο σου. Απλά από «γάμο» λόγω έρωτα, πας σε «γάμο» από προξενιό.
Δηλαδή χώρους για πέντε και μπαγκάζια, θες να τραβάει στο ταξίδι, να μην καίει πολύ και να μην ξεπερνάει και σε τιμή τον προϋπολογισμό σου. Ιδανικά το μικρομεσαίο που θες είναι πίσω από το τζάμι της αντιπροσωπίας, η τιμή στο καρτελάκι όμως ξεφεύγει από τον προϋπολογισμό σου και θα πρέπει να το πάρεις «γυμνό» για να «βγεις». 
Από την άλλη όμως υπάρχει ένα μοντέλο που σου καλύπτει όλες τις ανάγκες. Σε τι διαφέρει; Είναι λίγο διαφορετικό. Αλλης μάρκας. Αλλης κατηγορίας. Ξεκινάς για παράδειγμα για ένα μικρομεσαίο και καταλήγεις με ένα Ford B-Max. Δεν έχει το «σουλούπι», έχει όμως τα υπόλοιπα και με το παραπάνω: έχει την τιμή!
Μοντέλα που κάνουν θραύση στην υπόλοιπη Ευρώπη αλλά δεν είναι δημοφιλή για κάποιο λόγο στην Ελλάδα, τώρα παίρνουν την «εκδίκησή τους». Και δεν είναι μόνο τα μικρά και μικρομεσαία πολυμοφικά που αποτελούν την ιδανική λύση που μέχρι τώρα απέφευγες. Υπάρχουν και άλλα, ακόμη πιο έξυπνα αυτοκίνητα, ειδικά όταν ο προϋπολογισμός είναι ακόμη πιο σφιχτός και οι ανάγκες σε χώρους ακόμη μεγαλύτερες. Όπως το Fiat Doblo.
Εσείς όμως τι «κόβετε»; Τι περνάτε σε δεύτερη μοίρα για να «βγείτε»; Μένετε στο ίδιο αυτοκίνητο και κάνετε μειώσεις; Αλλάζετε μοντέλο, μάρκα ή κατηγορία; Πως πετυχαίνετε να καλύψετε τις ανάγκες σας; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN