• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μήπως δεν νοιάζει κανέναν πια η πίσω ανάρτηση;

Πίσω ανάρτηση: Ποιός νοιάζεται πια;

Διαβάστηκε από 9239 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2018
 

Αλήθεια, ποιος ασχολείται ακόμη με το τι ανάρτηση έχει πίσω το αυτοκίνητό του;

Πιστεύει κανείς πως μπαίνοντας σε μια έκθεση αυτοκινήτων, ένας αγοραστής θα πέσει μπρούμυτα να κοιτάξει τι ανάρτηση έχει το αυτοκίνητο που θα αγοράσει; Ή μήπως θα ασχοληθεί με κάτι που ξέρει, κάτι που θα χρησιμοποιεί κάθε μέρα; Όπως τον εξοπλισμό της καμπίνας;

Μας πήραν πρέφα. Όσο ασχολούμαστε εμείς με το αν η πίσω ανάρτηση είναι πολλαπλών συνδέσμων ή με διπλά ψαλίδια, όσο καθόμαστε και μετράμε πως στρίβει, πατάει και πως απορροφά ανωμαλίες ο πίσω άξονας, η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών έχει ήδη μπει στην καμπίνα και παίζει με τα κουμπάκια.

Δεν ασχολείται κανείς. Και είναι τέτοια η αδιαφορία, που αν δεν το αναφέρουμε εμείς σε κάθε δοκιμή ή παρουσίαση, κανείς ποτέ δεν θα το καταλάβει. Ότι δηλαδή οι ακριβές πίσω αναρτήσεις δίνουν τη θέση τους σε φθηνότερες. Και δεν θα το καταλάβει για δύο λόγους: Γιατί οι διαφορές πλέον είναι μικρές, και για να φανούν θέλει πολύ ζόρι.

Ξέρεις ότι αυτή είναι η αλήθεια όταν βλέπεις τον έναν κατασκευαστή μετά τον άλλον να εγκαταλείπει τις ακριβές πίσω αναρτήσεις. Η Honda το έκανε πρώτη, η VW κράτησε τους πολλαπλούς για τις ακριβές εκδόσεις, το ίδιο και η Mercedes στην A-Class και τώρα το κάνει και η Ford με το Focus.

Όχι μόνο θες 1.5 μοτέρ και 150 άλογα για να πάρεις την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω, αλλά στο νέο Focus δεν έχει πλέον καν συνδέσμους control-blade αλλά ασύμμετρα διπλά ψαλίδια. Δεν είναι θέμα καλύτερου ή χειρότερου, απλά δείχνει πως ζούμε στην εποχή που λέει πως αν δεν το χρειάζεσαι, δεν το πληρώνεις.

Και γιατί όχι. Αν η πίσω ανάρτηση μετράει στον έλεγχο όταν αφήνεις το γκάζι, αν θες να έχεις παιχνιδιάρικη συμπεριφορά στο όριο, και αν κάνει τη διαφορά στην πρόσφυση στην πίστα, αλήθεια, ποιος ασχολείται; Ποιος νοιάζεται όταν με το νορμάλ μικρομεσαίο του θέλει απλά ασφαλή και άνετα χιλιόμετρα;

Εδώ ο άξονας κίνησης έπαψε να έχει σημασία, με την ίδια την BMW να παραδέχεται ότι οι αγοραστές της Σειράς 1 δεν έχουν στην συντριπτική τους πλειοψηφία, ιδέα αν το αυτοκίνητό τους είναι πισωκίνητο. Στην ανάρτηση θα κολλήσουμε;

Εσείς τι λέτε; Μήπως ψάχνουμε ψύλλο στΆάχυρα; Μήπως τελικά έχουν δίκιο οι κατασκευαστές ότι αν δεν το χρειάζεσαι δεν έχεις και λόγο να το πληρώσεις; Μήπως μία ανάρτηση που κάνει καλά τη δουλειά της και δεν στοιχίζει το μισό αυτοκίνητο είναι καλύτερη από μία με απλά «καλύτερο» όνομα;

 
Σχολιάστε την είδηση 6 σχόλια