• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H iStream πλατφόρμα

Νέα πλατφόρμα μειώνει το βάρος των Ι.Χ. πάνω από 20%!

1.970 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2021)

Η νέα πλατφόρμα που παρουσίασε η Gordon Murray Design καλύπτει ένα ευρύ φάσμα οχημάτων, κατεβάζοντας το βάρος ενός τυπικού οικογενειακού αυτοκινήτου πάνω από 20%, μειώνοντας παράλληλα το κόστος κατασκευής!

Τη νέα πλατφόρμα που ετοίμασε παρουσίασε η εταιρεία της οποίας ηγείται ο Gordon Murray. Η Gordon Murray Design (GMD) μέσω του πρωτότυπου Motiv παρουσίασε τη νέα αρχιτεκτονική iStream που στοχεύει στη βελτιστοποίηση της απόδοσης, τη μείωση του κόστους κατασκευής και την αύξηση της αυτονομίας στα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα.

Το πρωτότυπο Motiv που είχε παρουσιαστεί κατά το παρελθόν!

Το πρωτότυπο Motiv που είχε παρουσιαστεί κατά το παρελθόν!

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Καλύπτει πλήθος οχημάτων 
Όπως τόνισε η GMD το νέο πλαίσιο μπορεί να προσαρμοστεί για να καλύψει ένα ευρύ φάσμα οχημάτων που κυμαίνεται από το ηλεκτρικό τετράτροχο Motiv που εμφανίζεται στις εικόνες έως τα σπορ κεντρομήχανα αυτοκίνητα, ενώ καλύπτει ακόμη και SUV αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης. Η εταιρεία όμως υπογραμμίζει πως για τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ιδανική χάρη στο μικρό βάρος που θα επιτρέψει τη μέγιστη αυτονομία και τη βελτιστοποιημένη συνολική απόδοση.

Μικρότερο βάρος, μισά εξαρτήματα για τα πάνελ 
Μέσω της διαδικασίας κατασκευής iSteam, η GMD ισχυρίζεται πως μπορεί να μειώσει το συνολικό βάρος ενός τυπικού οικογενειακού αυτοκινήτου πάνω από 20% και απαιτεί 50% λιγότερα εξαρτήματα για τα πάνελ του αμαξώματος. Παράλληλα αναφέρει πως η χρήση πάνελ αμαξώματος από ίνες ανακυκλωμένων υλικών θα διασφαλίσει ότι το τελικό βάρος του οχήματος παραμένει όσο το δυνατόν χαμηλότερο.
 
Πιο άκαμπτη από τις συμβατικές λέει η εταιρεία 
Με την μπαταρία ενσωματωμένη στη δομή του οχήματος, η αρχιτεκτονική iStream λέγεται επίσης ότι είναι πιο άκαμπτη από τις συμβατικές γεγονός που αποφέρει οφέλη για την ασφάλεια, τη δυναμική και την ανθεκτικότητα. Η εταιρεία είπε πως όλα τα στοιχεία της νέας αρχιτεκτονικής και κυρίως το χαμηλό βάρος βοηθούν στην μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε μεγάλο βαθμό από τις συμβατικές αντίστοιχες πλατφόρμες.
 
Το πρωτότυπο Motiv
Σε ότι αφορά το πρωτότυπο Motiv, έχει σχεδιαστεί για να επιδεικνύει την ευελιξία του iStream πλαισίου αποτελώντας ταυτόχρονα ένα ηλεκτρικό αυτόνομο όχημα για χρήση εντός πόλης. Το τετράτροχο μοντέλο έχει 2.537 μήκος και βάρος 376 κιλά χωρίς την μπαταρία των 17,3kWh. Η αυτονομία που πετυχαίνει ανέρχεται στα 200 χιλιόμετρα και μπορεί να φορτιστεί από το 20% έως το 80% σε 40 λεπτά με ταχύτητες έως 35kW. Η ισχύς αποστέλλεται σε έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος αποδίδοντας 28 ίππους. Τέλος, παρά το μικρό βάρος και τη χρηστική του εστίαση, το Motiv είναι εξοπλισμένο με αυτόματο κλιματισμό, οθόνη infotainment 24,0 ιντσών και ηλεκτρικές πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω.

Από μικρά τετράτροχα έως SUV!
Nέα πλατφόρμα μειώνει κατά μέσο όρο το βάρος των Ι.Χ. 300 κιλά, τα κάνει καλύτερα στο δρόμο και μειώνει κατά πολύ το κόστος κατασκευής!
Μήπως υπερβάλει κάπου η εταιρεία; Οι άλλες γιατί δεν έχουν μπορέσει να βρουν κάτι ανάλογο; Το κόστος κατασκευής θα μειωθεί, η τιμή αγοράς θα μειωθεί; 

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »