
Μεσαίο SUV με Plug-in υβριδική τεχνολογία, που έχει 449 άλογα & θεωρητική αυτονομία πάνω από 1.100 χλμ..
Έχει την μεγαλύτερη μπαταρία από κάθε άλλο PHEV, θέλει φόρτιση κάθε 5 ημέρες (ηλεκτρική αυτονομία 150 χλμ.).
Είναι 4κίνητο, με 6 προγράμματα οδήγησης & αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων.
Έχει ηλεκτρομαγνητική ανάρτηση που «μαλακώνει» στις λακκούβες & «σκληραίνει» στις στροφές, για καλύτερη οδική συμπεριφορά.
Για περισσότερη ησυχία στην καμπίνα «φοράει» ειδικά ηχομονωτικά ελαστικά & έχει διπλά κρύσταλλα στα παράθυρα.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Μεσαίο SUV με Plug-in υβριδική τεχνολογία, που έχει 449 άλογα & θεωρητική αυτονομία πάνω από 1.100 χλμ.
Η Omoda, μέλος του αυτοκινητικού κολοσσού Chery Automobile Co. Ltd., είναι μία μάρκα που ήδη έχουμε γνωρίσει στην ελληνική αγορά, αποτελώντας μέλος του Emil Frey Group. Με εκπροσώπηση από την O&J Automotive Ελλάς Μονοπρόσωπη Α.Ε., αδελφή εταιρεία της Star Automotive Ελλάς η οποία εισάγει τα αυτοκίνητα της Mercedes-Benz στην Ελλάδα, η Omoda έχει φέρει στη χώρα μας το μικρομεσαίο SUV Omoda 5, διαθέσιμο σε κινητήρες βενζίνης αλλά και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Μία κατηγορία πάνω, στο D-segment βρίσκεται το Omoda 9, το αυτοκίνητο που αποτελεί και την ναυαρχίδα της μάρκας. Με μήκος στα 4.775 χλστ. πρόκειται για ένα θηριώδες μεσαίο SUV, αποκλειστικά διαθέσιμο σε Plug-in υβριδική τεχνολογία 449 ίππων και 700 Nm ροπής. Προς το παρόν πωλείται στο Ηνωμένο Βασίλειο, ωστόσο θα το δούμε μάλλον και στα μέρη μας το επόμενο διάστημα. Μέχρι τότε, πρέπει να μάθουμε το βασικό του ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, που δεν είναι άλλο από την κορυφαία θεωρητική αυτονομία, που ξεπερνά τα 1.100 χλμ. (WLTP).
Έχει την μεγαλύτερη μπαταρία από κάθε άλλο PHEV, θέλει φόρτιση κάθε 5 ημέρες (ηλεκτρική αυτονομία 150 χλμ.)
Η Plug-in υβριδική τεχνολογία που φέρει το Omoda 9 έχει την ονομασία SHS (Super Hybrid System) και την έχουμε ξαναδεί στο Jaecoo 7 SHS, που βρίσκεται στην Ελλάδα και έχει επίσης εντυπωσιακή εργοστασιακή εμβέλεια. Τα δύο μοντέλα βέβαια, έχουν συγκεκριμένες διαφορές.
Εκτός της ιπποδύναμης (347 άλογα για το Jaecoo 7 SHS), το Omoda 9 SHS έχει και μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία κατά 60 χλμ., χάρη στην μεγαλύτερη μπαταρία του. Με αξιοποιήσιμη χωρητικότητα 34,46 kWh είναι η μεγαλύτερη μπαταρία από κάθε άλλο PHEV μοντέλο της αγοράς και υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία στα 150 χιλιόμετρα, ήτοι το Omoda 9 SHS θέλει φόρτιση κάθε 5 ημέρες. Η συγκεκριμένη μπαταρία ονομασίας M3P είναι δημιούργημα της CATL (κινεζικός κολοσσός και πρωτοπόρος στον κλάδο των μπαταριών), υποστηρίζει ταχύτητα φόρτισης 70 kW και σύμφωνα με την Omoda έχει σχεδόν 20% περισσότερη ενεργειακή πυκνότητα (άρα και αποδοτικότητα) σε σχέση με αντίστοιχες μπαταρίες φωσφορικού λιθίου σιδήρου.

Στην καμπίνα, μπροστά υπάρχει μία κυρτή οθόνη HD (υψηλής ευκρίνειας) 24,6 ιντσών, που συνδυάζει τη βασική οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, αλλά και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Είναι 4κίνητο, με 6 προγράμματα οδήγησης & αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων
Για να προκύψει η συνδυαστική ισχύς των 449 ίππων χρειάζεται η συνδρομή ενός 4κύλινδρου 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτρικών μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα. Που σημαίνει ότι το Omoda 9 SHS είναι 4κίνητο (σ.σ. το Jaecoo 7 SHS δεν είναι). Επίσης, εδώ θα δούμε αυτόματο κιβώτιο τριών σχέσεων (7DCT στο J7), κωδικής ονομασίας DHT (Dedicated Hybrid Transmission). Από εκεί και πέρα, για να ενισχύσει τις «περιπετειώδεις» προδιαγραφές του το Omoda 9 SHS έχει τα αντίστοιχα drive modes σε λάσπη (Mud), χιόνι (Snow) και σε «απλή» εκτός δρόμου χρήση (Off-road). Συνολικά υπάρχουν 6 προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Sport τα άλλα 3).
Έχει ηλεκτρομαγνητική ανάρτηση, ειδικά ηχομονωτικά ελαστικά & διπλά κρύσταλλα στα παράθυρα για μέγιστη δυνατή ποιότητα κύλισης
Η Omoda προσδίδει το 9 SHS τον χαρακτηρισμό «luxury», με την πολυτέλεια ενός μοντέλου να μην αφορά μόνο την ποιότητα κατασκευής, αλλά να εκτείνεται και σε άλλες παραμέτρους όπως η οδική συμπεριφορά. Θέλοντας να προσφέρει άνεση στο ταξίδι αλλά κορυφαία ποιότητα κύλισης το Omoda 9 SHS είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρομαγνητική ανάρτηση, που προσαρμόζεται στις οδηγικές συνθήκες και παρέχει τη δυνατότητα για ρύθμιση της απόσβεσης των αμορτισέρ. Με τη συνδρομή μίας ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας ελέγχεται η δύναμη της απόσβεσης βάσει του προγράμματος οδήγησης που έχει επιλεχθεί. Για παράδειγμα, μέσα στην πόλη, στο ταξίδι ή σε μία εκτός δρόμου διαδρομή η ανάρτηση φροντίζει να «μαλακώνει» για μέγιστη δυνατή άνεσης. Αντίστοιχα, σε πιο υψηλούς ρυθμούς οδήγησης που ευνοούνται κιόλας λόγω ισχύος κινητήριου συνόλου (0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δλ.) η ανάρτηση «σκληραίνει» με στόχο να προσφέρει καλύτερα κρατήματα, συγκρατώντας τις κλίσεις του αμαξώματος. Τέλος, για περισσότερη ησυχία στο εσωτερικό το Omoda 9 SHS έχει ειδικά ηχομονωτικά ελαστικά Michelin και διπλά κρύσταλλα στα παράθυρα για μείωση του θορύβου.