Το ποια έκδοση Ford Focus είναι η καλύτερη εξαρτάται από τις προτεραιότητες και ανάγκες του καθενός. Βάζοντας τα πράγματα κάτω με χαρτί και μολύβι και σκεπτόμενοι ορθολογικά, το βενζινοκίνητο 1,0 EcoBoost είναι το πιο οικονομικό να αποκτήσεις και συμφέρον για όποιον δεν κάνει πια πολλά χιλιόμετρα ετησίως. Δικαίως ο κινητήρας αυτός έχει βραβευθεί για 4 συνεχόμενες χρονιές ως ο Καλύτερος Κινητήρας στην κατηγορία του.
Ωστόσο, η τάση αυτήν την περίοδο προστάζει diesel, όπως αποκαλύπτεται και από το 83,9% που έχουν τα diesel στην μικρομεσαία κατηγορία. Και εδώ το Focus παίζει αρκετά γερά γιατί σε σχέση με τον ανταγωνισμό συνοδεύεται από μία value for money τιμή. Τώρα το ποια έκδοση diesel είναι η πιο ιδανική, εμείς κλίνουμε προς την ισχυρή έκδοση των 120 ίππων γιατί από πλευράς κατανάλωσης έχει την ίδια με την έκδοση των 95 ίππων, ενώ τα επιπλέον άλογα εξασφαλίζουν καλές επιδόσεις και ρεπρίζ.
Φυσικά, θα θέλαμε να βρισκόμασταν συνεχώς στα μπάκετ του ST, όμως η εν λόγω έκδοση είναι μια έκδοση που απευθύνεται σε μικρότερο κοινό. Που και πάλι όμως ξεχωρίζει με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Η τελική επιλογή είναι βέβαια δική σας, πλέον όμως ευκολότερη...
Καλό χρυσό το focus και σε καλές τιμές, το ξενέρωμα είναι τα πίσω ταμπούρα στις εκδόσεις trend και business, μόνο οι titanium έχουν πίσω δισκόφρενα.. Ελεος εν έτη 2015, όταν πιο φτηνά και πιο μικρά έχουν δισκόφρενα..
Ασφαλως και εχω ασχοληθει.Παρηγγειλα την 118 αλλα εριχνα γενικα ματιες.Μολισ το ειδα στη εκθεση μια που ανοιξα τη πορτα του οδηγου μια που εφυγα απτην εκθεση.Κακοκουστια καγκουρια σε ολο της το μεγαλειο
Φίλε Βαγγέλης από το σχόλιό σου καταλαβαίνω ότι όχι απλά δεν έχεις οδηγήσει focus αλλά ούτε καν έχεις μπει μέσα......
Αν είχες κάνει έστω το δεύτερο δεν θα έγραφες κάτι τέτοιο. Όσο για το πρώτο απλά δεν θα άλλαζες μάρκα αυτοκινήτου ή έστω δεν θα το σύγκρινες με άλλο στην κατηγορία του!
Καλό χρυσό το focus και σε καλές τιμές, το ξενέρωμα είναι τα πίσω ταμπούρα στις εκδόσεις trend και business, μόνο οι titanium έχουν πίσω δισκόφρενα.. Ελεος εν έτη 2015, όταν πιο φτηνά και πιο μικρά έχουν δισκόφρενα..
Ασφαλως και εχω ασχοληθει.Παρηγγειλα την 118 αλλα εριχνα γενικα ματιες.Μολισ το ειδα στη εκθεση μια που ανοιξα τη πορτα του οδηγου μια που εφυγα απτην εκθεση.Κακοκουστια καγκουρια σε ολο της το μεγαλειο
Φίλε Βαγγέλης από το σχόλιό σου καταλαβαίνω ότι όχι απλά δεν έχεις οδηγήσει focus αλλά ούτε καν έχεις μπει μέσα...... Αν είχες κάνει έστω το δεύτερο δεν θα έγραφες κάτι τέτοιο. Όσο για το πρώτο απλά δεν θα άλλαζες μάρκα αυτοκινήτου ή έστω δεν θα το σύγκρινες με άλλο στην κατηγορία του!
Οντως είναι cheap, και μάλιστα πάρα πολύ γι αυτά που προσφέρει... Απιαστη οδική συμπεριφορά, ποιότητα, αξιοπιστία, τιμές σέρβις...
- Κατανάλωση υπό πίεση (http://autotriti.gr/data/news/preview_news/Test-Focus-1,5-182PS_123071.asp)
Για τις καταναλώσεις δεν μας λέτε τίποτα.... Από όσο καταλαβαίνω πρέπει να απέχουν πολύ από τις μέσες...
καμμια.δεν υπαρχει πιο cheap αυτοκινητο απο αυτο