Διασκεδαστικό και ευχάριστο στο δρόμο είναι το Ford Focus ανεξαρτήτως έκδοσης. Μάλιστα, είναι ένα από τα λίγα μικρομεσαία με πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα.
Οδική συμπεριφορά: Ο οδηγός στο επίκεντρο
42.693 Επισκέψεις στο άρθρο (28/9/2015)
Το Focus είναι από εκείνα τα μικρομεσαία αυτοκίνητα τα οποία χαίρεσαι να τα οδηγείς. Από την πρώτη επαφή μαζί του αντιλαμβάνεσαι ότι ναι μεν φτιάχτηκε για να σε πηγαίνει με ασφάλεια και άνεση από το σημείο Α στο σημείο Β, αλλά αυτήν τη διαδρομή μπορεί να την κάνει και διασκεδαστική. Ανεξαρτήτως, δηλαδή, έκδοσης βάζει τον οδηγό στο επίκεντρο και αυτό είναι ένα από τα πιο ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά του.
Φυσικά, από έκδοση σε έκδοση υπάρχουν διαφορές και η έκδοση που θα επιλέξετε πρέπει να ταιριάζει με το οδηγικό σας προφίλ. To 1.000άρι και τα diesel για παράδειγμα έχουν δώσει έμφαση στην άνεση των επιβατών χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι διασκεδαστικά -τουναντίον μάλιστα, το 150άρι είναι λίγο πιο σφιχτό ώστε να κινηθείς γρήγορα σε ένα δρόμο με στροφές, το 180άρι έχει σπορ ανάρτηση η οποία και πάλι καταφέρνει και απορροφά όμορφα τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ τέλος το ST απευθύνεται στους σκληροπυρηνικούς.
Από εκεί και πέρα γενικές μας παρατηρήσεις που ισχύουν για όλες τις εκδόσεις είναι πως το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση αν και είναι ελαφρύ σε βάρος έχει άριστη πληροφόρηση τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές, ενώ είναι και γρήγορο από άκρη σε άκρη (2,5 στροφές). Έπειτα, για την πίσω ανάρτηση έχουν επιλεχθεί πολλαπλοί σύνδεσμοι για όλες τις εκδόσεις και αυτό είναι επίσης ένα πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό ο οποίος συνήθως για τις πιο αδύναμες εκδόσεις χρησιμοποιεί ημιάκαμπτο άξονα.
Αυτό φαίνεται περισσότερο σε μία στροφή με ανώμαλο οδόστρωμα όπου οι τάσεις αποσταθεροποίησης του πίσω μέρους είναι μικρές. Τα φρένα επίσης είναι αποτελεσματικά για όλες τις εκδόσεις που έχουμε δοκιμάσει, ενώ τέλος, κανένα παράπονο δεν έχουμε για την θέση οδήγησης.
Είτε το Focus των 95 ίππων, είτε
το ST των 250, ο οδηγός βρίσκεται στο
επίκεντρο. Το τιμόνι είναι πλούσιο σε πληροφόρηση, η ανάρτηση δουλεύει σε όλες τις συνθήκες.
Καλό χρυσό το focus και σε καλές τιμές, το ξενέρωμα είναι τα πίσω ταμπούρα στις εκδόσεις trend και business, μόνο οι titanium έχουν πίσω δισκόφρενα.. Ελεος εν έτη 2015, όταν πιο φτηνά και πιο μικρά έχουν δισκόφρενα..
Ασφαλως και εχω ασχοληθει.Παρηγγειλα την 118 αλλα εριχνα γενικα ματιες.Μολισ το ειδα στη εκθεση μια που ανοιξα τη πορτα του οδηγου μια που εφυγα απτην εκθεση.Κακοκουστια καγκουρια σε ολο της το μεγαλειο
Φίλε Βαγγέλης από το σχόλιό σου καταλαβαίνω ότι όχι απλά δεν έχεις οδηγήσει focus αλλά ούτε καν έχεις μπει μέσα......
Αν είχες κάνει έστω το δεύτερο δεν θα έγραφες κάτι τέτοιο. Όσο για το πρώτο απλά δεν θα άλλαζες μάρκα αυτοκινήτου ή έστω δεν θα το σύγκρινες με άλλο στην κατηγορία του!
Καλό χρυσό το focus και σε καλές τιμές, το ξενέρωμα είναι τα πίσω ταμπούρα στις εκδόσεις trend και business, μόνο οι titanium έχουν πίσω δισκόφρενα.. Ελεος εν έτη 2015, όταν πιο φτηνά και πιο μικρά έχουν δισκόφρενα..
Ασφαλως και εχω ασχοληθει.Παρηγγειλα την 118 αλλα εριχνα γενικα ματιες.Μολισ το ειδα στη εκθεση μια που ανοιξα τη πορτα του οδηγου μια που εφυγα απτην εκθεση.Κακοκουστια καγκουρια σε ολο της το μεγαλειο
Φίλε Βαγγέλης από το σχόλιό σου καταλαβαίνω ότι όχι απλά δεν έχεις οδηγήσει focus αλλά ούτε καν έχεις μπει μέσα...... Αν είχες κάνει έστω το δεύτερο δεν θα έγραφες κάτι τέτοιο. Όσο για το πρώτο απλά δεν θα άλλαζες μάρκα αυτοκινήτου ή έστω δεν θα το σύγκρινες με άλλο στην κατηγορία του!
Οντως είναι cheap, και μάλιστα πάρα πολύ γι αυτά που προσφέρει... Απιαστη οδική συμπεριφορά, ποιότητα, αξιοπιστία, τιμές σέρβις...
- Κατανάλωση υπό πίεση (http://autotriti.gr/data/news/preview_news/Test-Focus-1,5-182PS_123071.asp)
Για τις καταναλώσεις δεν μας λέτε τίποτα.... Από όσο καταλαβαίνω πρέπει να απέχουν πολύ από τις μέσες...
καμμια.δεν υπαρχει πιο cheap αυτοκινητο απο αυτο