Διασκεδαστικό και ευχάριστο στο δρόμο είναι το Ford Focus ανεξαρτήτως έκδοσης. Μάλιστα, είναι ένα από τα λίγα μικρομεσαία με πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Διασκεδαστικό και ευχάριστο στο δρόμο είναι το Ford Focus ανεξαρτήτως έκδοσης. Μάλιστα, είναι ένα από τα λίγα μικρομεσαία με πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα.

Οδική συμπεριφορά: Ο οδηγός στο επίκεντρο

42.693 Επισκέψεις στο άρθρο (28/9/2015)

Το Focus είναι από εκείνα τα μικρομεσαία αυτοκίνητα τα οποία χαίρεσαι να τα οδηγείς. Από την πρώτη επαφή μαζί του αντιλαμβάνεσαι ότι ναι μεν φτιάχτηκε για να σε πηγαίνει με ασφάλεια και άνεση από το σημείο Α στο σημείο Β, αλλά αυτήν τη διαδρομή μπορεί να την κάνει και διασκεδαστική. Ανεξαρτήτως, δηλαδή, έκδοσης βάζει τον οδηγό στο επίκεντρο και αυτό είναι ένα από τα πιο ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά του.


Φυσικά, από έκδοση σε έκδοση υπάρχουν διαφορές και η έκδοση που θα επιλέξετε πρέπει να ταιριάζει με το οδηγικό σας προφίλ. To 1.000άρι και τα diesel για παράδειγμα έχουν δώσει έμφαση στην άνεση των επιβατών χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι διασκεδαστικά -τουναντίον μάλιστα, το 150άρι είναι λίγο πιο σφιχτό ώστε να κινηθείς γρήγορα σε ένα δρόμο με στροφές, το 180άρι έχει σπορ ανάρτηση η οποία και πάλι καταφέρνει και απορροφά όμορφα τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ τέλος το ST απευθύνεται στους σκληροπυρηνικούς.

Από εκεί και πέρα γενικές μας παρατηρήσεις που ισχύουν για όλες τις εκδόσεις είναι πως το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση αν και είναι ελαφρύ σε βάρος έχει άριστη πληροφόρηση τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές, ενώ είναι και γρήγορο από άκρη σε άκρη (2,5 στροφές). Έπειτα, για την πίσω ανάρτηση έχουν επιλεχθεί πολλαπλοί σύνδεσμοι για όλες τις εκδόσεις και αυτό είναι επίσης ένα πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό ο οποίος συνήθως για τις πιο αδύναμες εκδόσεις χρησιμοποιεί ημιάκαμπτο άξονα. 

Αυτό φαίνεται περισσότερο σε μία στροφή με ανώμαλο οδόστρωμα όπου οι τάσεις αποσταθεροποίησης του πίσω μέρους είναι μικρές. Τα φρένα επίσης είναι αποτελεσματικά για όλες τις εκδόσεις που έχουμε δοκιμάσει, ενώ τέλος, κανένα παράπονο δεν έχουμε για την θέση οδήγησης.

Είτε το Focus των 95 ίππων, είτε 
το ST των 250, ο οδηγός βρίσκεται στο 
επίκεντρο. Το τιμόνι είναι πλούσιο σε πληροφόρηση, η ανάρτηση δουλεύει σε όλες τις συνθήκες.

Είτε το Focus των 95 ίππων, είτε το ST των 250, ο οδηγός βρίσκεται στο επίκεντρο. Το τιμόνι είναι πλούσιο σε πληροφόρηση, η ανάρτηση δουλεύει σε όλες τις συνθήκες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
OPEL