
Ήταν οικογενειακό hatchback, μεταμορφώθηκε σε οικογενειακό coupe SUV.
Θα προσφέρεται με μεγαλύτερες μπαταρίες χωρητικότητας 52 kWh και 75 kWh.
Μπορεί να κάνει σχεδόν διπλάσια χιλιόμετρα με μια φόρτιση (έως 385 πριν, έως 604 χλμ. τώρα).
Έχει πλήρως εκσυγχρονισμένη καμπίνα με δύο μεγάλες οθόνες και πανοραμική οροφή.
autotriti team
Ήταν οικογενειακό hatchback, μεταμορφώθηκε σε οικογενειακό coupe SUV
Από το ντεμπούτο της πρώτης γενιάς το 2010 μέχρι και σήμερα, η Nissan έχει πουλήσει σχεδόν 700.000 LEAF παγκοσμίως, γράφοντας ιστορία ως το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στον κόσμο. Τώρα, στη νέα, τρίτη του γενιά, το LEAF (το όνομά του βγαίνει από τις λέξεις Leading Environmentally-friendly Affordable Family car), έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, ώστε να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες αλλά παράλληλα παραμένει πιστό στις ρίζες του. Πάμε να δούμε ποιες είναι οι καινοτομίες που φέρνει το νέο LEAF και ποιες είναι οι διαφορές του σε σχέση με την προηγούμενη γενιά:
Μια από τις πρώτες αποφάσεις που έπρεπε να πάρει η Nissan σχετικά με τη νέα του γενιά του LEAF ήταν, αν θα συνεχίσει να προσφέρεται ως μικρομεσαίο hatchback ή θα υιοθετήσει crossover αμάξωμα που είναι και πλέον πιο δημοφιλές στο αγοραστικό κοινό. Όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς με μια ματιά στις φωτογραφίες, η Νissan επέλεξε να κάνει το λογικό και το αποτέλεσμα είναι το τρίτης γενιάς LEAF να μεταμορφωθεί σε ένα coupe SUV. Το μήκος του είναι μικρότερο σε σχέση με πριν (4,35 μ. αντί 4,49 μ.), όπως και το μεταξόνιό του (2,69 μ. αντί 2,70), όμως παράλληλα είναι πιο πλατύ (1,81 μ. αντί 1,78) και πιο ψηλό (1,55 μ. από 1,53 μ.).
Εκτός από σχήμα και κατηγορία, το LEAF είναι ριζικά αλλαγμένο και στην εμφάνισή του. Στον πρόβολο δεσπόζουν τα επιθετικά φωτιστικά σώματα που ενώνονται στο πάνω μέρος με μια λεπτή μπάρα αλλά και κάτω από την κλειστή μάσκα μέσω μιας μαύρης φάσας, ενώ από το πλάι, βλέπουμε πως η Nissan έχει τοποθετήσει χωνευτές χειρολαβές και πως το LEAF ξεχωρίζει για το coupe σουλούπι του αλλά και τις μεγάλες ζάντες του (παίρνει 18άρες ή 19άρες). Στο πίσω μέρος, τα LED φωτιστικά σώματα προσφέρουν 3D οπτική, υιοθετώντας κάθετα και οριζόντια μοτίβα σχεδίασης και είναι σίγουρα πολύ πιο φουτουριστικά σε σχέση με πριν, ενώ επίσης βλέπουμε πλέον το όνομα της μάρκας γραμμένο με κεφαλαία γράμματα πάνω στη θύρα του πορτ-μπαγκάζ. Να σημειωθεί πως η νέα σχεδίαση που αποκόμισε το νέο LEAF του προσφέρει και καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή, ο οποίος πλέον ορίζεται στα 0,25 Cd (0,28 πριν).
Έχει πλήρως εκσυγχρονισμένη καμπίνα με δύο μεγάλες οθόνες και πανοραμική οροφή
Η καμπίνα του νέου LEAF είναι σημαντικά πιο εκσυγχρονισμένη και μοδάτη σε σχέση με αυτή που είχε η προηγούμενη γενιά, όπως είναι λογικό φυσικά αφού ακολουθεί τις νέες, πιο σύγχρονες τάσεις. Το τιμόνι είναι πλήρως ανασχεδιασμένο, παραμένει πολυλειτουργικό αλλά πλέον έχει δύο ακτίνες (τρεις πριν) και πίσω του έχει μια οθόνη 14,3 ιντσών που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων (πριν είχε μια 7 ιντσών). Ακριβώς δίπλα της βρίσκεται μια ακόμη οθόνη ίδιου μεγέθους (8 ιντσών πριν) που φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και μέσω της οποίας ο οδηγός μπορεί να ελέγχει την πλοήγηση και τον κλιματισμό ή να ρυθμίζει τις διάφορες εφαρμογές και υπηρεσίες. Η Nissan προσφέρει επίσης πλέον εφαρμογή Connectivity, με την οποία ο χρήστης μπορεί να ενημερώνεται για την κατάσταση της μπαταρίας, τη φόρτιση, να ανοίγει τον κλιματισμό, να προγραμματίζει το ταξίδι του κτλ.. Αξίζει να σημειώσουμε τέλος, πως το νέο LEAF θα έρχεται με πανοραμική οροφή, με τη Nissan να υπόσχεται πως η οροφή σε συνδυασμό με τον ατμοσφαιρικό φωτισμό προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία στους επιβαίνοντες και πως η νέα γενιά έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (ημιάκαμπτος πριν) που κάνει το αυτοκίνητο πιο άνετο τόσο μέσα στην πόλη όσο και στο ταξίδι.
Σε ό,τι αφορά τους χώρους, υπόσχεται πως το πορτ-μπαγκάζ μπορεί να φιλοξενήσει έως και 437 λίτρα (435 λτ. προσέφερε το προηγούμενο) και πως η πρόσβαση σε αυτό γίνεται πλέον πιο εύκολη μέσω της ηλεκτρικής πίσω πόρτας.
Μπορεί να κάνει σχεδόν διπλάσια χιλιόμετρα με μια φόρτιση (έως 385 πριν, έως 604 χλμ. τώρα)
Κακά τα ψέματα, αφού μιλάμε για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η συζήτηση θα φτάσει αργά ή γρήγορα στην αυτονομία . Το προηγούμενο LEAF προσφερόταν με 40άρα ή 62άρα μπαταρία (το τελευταίο διάστημα ήταν διαθέσιμη μόνο η μικρότερη μπαταρία) με απόδοση 150 άλογα ή 217 άλογα και αυτονομία έως 385 χλμ.. Στη νέα γενιά, οι βελτιώσεις που έχουν λάβει χώρα στα ηλεκτρικά σύνολα με τα οποία θα διατίθεται το LEAF είναι σημαντικές, ανάλογες προφανώς της εξέλιξης των ηλεκτρικών του σήμερα. To νέας γενιάς LEAF θα προσφέρεται λοιπόν με δύο επιλογές μπαταρίας 52 kWh και 75 kWh, για τις εκδόσεις Standard και Extended, αντίστοιχα, με την πρώτη να προσφέρει αυτονομία έως και 436 χιλιόμετρα και η δεύτερη έως 604 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώνει η μάρκα. Και στις δύο εκδόσεις το νέο LEAF εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Στην έκδοση Standard προσφέρει ισχύ 177 ίππων και 345 Nm ροπής, ενώ στη δεύτερη έκδοση, Extended με τη μεγάλη μπαταρία, η ισχύς ορίζεται στα 218 άλογα και τα 355 Nm ροπής.
Συνέχεια του άρθρου >>>