Θες SUV από μάρκα που δεν είχε ποτέ ξανά SUV; Εννοείται!

Θες SUV από μάρκα που δεν είχε ποτέ ξανά SUV; Εννοείται!

4.009 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2022)

Κάποιες μάρκες είναι παλιότερες από άλλες, ενώ άλλες ήταν πρώτες σε κάποιες κατηγορίες. Ποιός τα μετράει όμως αυτά όταν το 2022 το αυτοκίνητο δεν έχει καμία σχέση με αυτό που ξέραμε;

Σε νοιάζει αν το SUV που θες είναι το πρώτο της φίρμας;

Ασχολήθηκες ποτέ αν μία μάρκα είναι πιο παλιά ή έχει περισσότερη παράδοση από μία άλλη όταν αγόρασες αυτοκίνητο; Ή ασχολήθηκες αν η μία ή η άλλη μάρκα είχε πρώτη SUV στη γκάμα της; Πόσο ασχολείσαι τώρα, και πόση σημασία έχει η παράδοση το 2022;
 
Τι μάρκα αυτοκίνητο θα αγόραζες αν ήθελες να πάρεις SUV το 2002; Και τι μάρκα θα αγόραζες σήμερα; Ειδικά στην κατηγορία των SUV κάποιοι κατασκευαστές «μπήκαν» αργότερα από κάποιους άλλους. Όμως πόση σημασία έχει αυτό σήμερα;
 
Είχαμε τις μάρκες που είχαν αποκλειστικά SUV, η Jeep και η Land Rover, και που συνεχίζουν το ίδιο σήμερα. Μετά είχαμε την Toyota, Nissan με τα μεγάλα τους εκτός δρόμου, και μικρότερους παίκτες όπως η Daihatsu και Isuzu. Οι υπόλοιποι ήταν εκτός κατηγορίας, μέχρι που η Toyota έφερε το RAV4 και τα «μαλακότερα» SUV μπήκαν στη ζωή μας.
 
Μπορεί να «άφησες» το πρώτο SUV της Citroen γιατί ήταν το πρώτο, και να πήρες ένα Nissan που είχε παράδοση, όμως σήμερα πόσο πολύ το μετράς αυτό; Πόσο έχει σημασία αν μια μάρκα ήταν πρώτη στα SUV, σε σχέση με μία άλλη, όταν σήμερα και οι δύο φτιάχνουν μοντέλα ώριμα, άμεσα συγκρίσιμα, και μια χαρά.
 
Και το ότι γενικά καμία μάρκα δεν κάνει και πολύ ντόρο γύρω από την παράδοσή της, είναι δείγμα ότι δεν συγκινεί. Μάλλον. Γιατί όταν μιλάμε για ηλεκτρικά, το ποιός είναι πρώτος και ποιός δεύτερος φαίνεται να παίζει ρόλο. Ίσως σήμερα πάλι, να είμαστε μπροστά στην αγορά ενός SUV από μία μάρκα που τα ξέρει, και τα φτιάχνει χρόνια, και σε μία άλλη που μόλις ξεκίνησε.
 
Όμως αυτό δεν μας σταμάτησε στα υβριδικά, και παρότι η Toyota έφτιαχνε υβριδικά μοντέλα πριν καν οι άλλες μάρκες σκεφτούν να κάνουν το ίδιο, τώρα τα αγοράζουμε αδιακρίτως. Και στα ηλεκτρικά, όλοι σχεδόν οι μεγάλοι παίκτες τώρα ξεκίνησαν. Ίσως η Nissan με το LEAF να ξεχωρίζει από το πλήθος και η BMW με την i3 να είχε πάρει κεφάλι μερικά χρόνια νωρίτερα από τον ανταγωνισμό. Όμως ποιός το μετράει αυτό τώρα;
 
Πόση σημασία έχει σήμερα η παράδοση, είτε μιλάμε για ολόκληρες μάρκες, είτε μιλάμε για κατηγορίες μοντέλων; Ποιός δεν θα πάρει ένα Tesla γιατί η μάρκα γεννήθηκε «χθες», ή ένα Audi ηλεκτρικό γιατί δεν είχε η Audi ηλεκτρικά πριν δύο χρόνια; Και ποιός θα πει όχι σε ένα SUV από την Renault γιατί οι Γάλλοι «άργησαν» στην κατηγορία, ενώ το Captur έχει διαπρέψει σε πωλήσεις στην Ευρώπη; Τι λέτε; Εσείς ασχολείστε με τέτοια;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
test center