Με 140 άλογα και 180 Nm ροπής ο 1.000άρης Ecoboost αποδεικνύεται ικανότατος να κινήσει σβέλτα το EcoSport ST Line.

Με 140 άλογα και 180 Nm ροπής ο 1.000άρης Ecoboost αποδεικνύεται ικανότατος να κινήσει σβέλτα το EcoSport ST Line.

Κινητήρας: Και Eco και Sport

107.586 Επισκέψεις στο άρθρο (9/11/2018)

Κάτω από το καπό του EcoSport ST Line της δοκιμής βρίσκεται ο περίφημος και εξάκις βραβευμένος ως «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς» στην κατηγορία κάτω του 1,0 λτ., τρικύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας Ecoboost χωρητικότητας 998 κ.εκ. με απόδοση 140 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 180 Nm που είναι διαθέσιμη από τις 1.500-5.000 σ.α.λ.. Υπεύθυνο για τη μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς (σ.σ. τον Ιούνιο θα προστεθεί για πρώτη φορά στη γκάμα έκδοση 4Χ4 με Intelligent All Wheel Drive και τον φρέσκο EcoBlue turbo diesel κινητήρα με 125 άλογα) είναι ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων με μειωμένες τριβές εσωτερικά. Περνώντας στην πράξη το EcoSport ST Line δεν θα σε κολλήσει στο κάθισμα από την επιτάχυνση, όμως σίγουρα θεωρείται σβέλτο για τα δεδομένα της κατηγορίας: 0-100 σε 10,2 δλ. (11,8 δλ. λέει η Ford), 60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 8,4 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 12,5 δλ.. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Επί της ουσίας ο κινητήρας «τραβάει» δυνατά λίγο μετά τις 2.000 σ.α.λ., όντας πολιτισμένος σε λειτουργία, κρύβοντας παράλληλα με μαεστρία την τρικύλινδρη αρχιτεκτονική του. Έπειτα, το 6άρι κιβώτιο διατηρεί χαμηλά τα επίπεδα θορύβου στον αυτοκινητόδρομο, βοηθώντας παράλληλα στην οικονομία καυσίμου με τη μέση τιμή της πραγματικής κατανάλωσης να κυμαίνεται περί τα 6,4 λτ./100 χλμ. (η Ford υπόσχεται 5,2 λτ./100 χλμ.), τιμή αρκετά καλή για τα δεδομένα της κλάσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
citroen