Η σφιχτότερη ανάρτηση της σπορτίφ έκδοσης σε συνδυασμό με το καλό σύστημα διεύθυνσης συνθέτουν τη συνταγή της επιτυχίας για την οδική συμπεριφορά του EcoSport ST Line.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η σφιχτότερη ανάρτηση της σπορτίφ έκδοσης σε συνδυασμό με το καλό σύστημα διεύθυνσης συνθέτουν τη συνταγή της επιτυχίας για την οδική συμπεριφορά του EcoSport ST Line.

Οδική συμπεριφορά: Σου κάνει τα κέφια

107.587 Επισκέψεις στο άρθρο (9/11/2018)

Μπαίνοντας πίσω από το τιμόνι του ανανεωμένου EcoSport ST Line κάθεσαι αρκετά ψηλά, ακόμα και στην χαμηλότερη θέση ρύθμισης, με την πανοραμική ορατότητα να εμποδίζεται σε κάποιο βαθμό από τις φαρδιές κολώνες, ενώ όταν οι τροχοί ξεκινούν να κυλούν αντιλαμβάνεσαι τη δουλειά που έχει γίνει ώστε να καταφέρει να διατηρήσει σε κάποιο βαθμό την οδηγοκεντρική ταυτότητα που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Ford. 

Στην υπερβολή το EcoSport ST Line θα εμφανίσει τυπική συμπεριφορά crossover, υποστρέφοντας προοδευτικά και απόλυτα ελεγχόμενα, έως ότου επέμβει διακριτικά το ESP επαναφέροντας την τάξη.

Στην υπερβολή το EcoSport ST Line θα εμφανίσει τυπική συμπεριφορά crossover, υποστρέφοντας προοδευτικά και απόλυτα ελεγχόμενα, έως ότου επέμβει διακριτικά το ESP επαναφέροντας την τάξη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η αίσθηση του στο δρόμο είναι υψηλού επιπέδου για τα δεδομένα της κατηγορίας και τονίζεται άμεσα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της έκδοσης ST Line μέσω της σφιχτότερης ανάρτησης (με γόνατα μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω) και των τροχών 17 ιντσών. Επιπλέον, το πάτημα του στο δρόμο είναι στιβαρό, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι περιορισμένες, τηρουμένων πάντα των αναλογιών λόγω του crossover χαρακτήρα και της αυξημένης απόστασης από το έδαφος. Στην υπερβολή το EcoSport ST Line θα εμφανίσει τυπική συμπεριφορά crossover, υποστρέφοντας προοδευτικά και απόλυτα ελεγχόμενα, έως ότου επέμβει διακριτικά το ESP επαναφέροντας την τάξη. Στην πράξη, το μοντέλο της δοκιμής είναι ικανό να κινηθεί σβέλτα, κάνοντας τα κέφια του οδηγού χωρίς να τρομάζει τους επιβάτες, έχοντας ουδέτερη συμπεριφορά με κύριους συμμάχους το άμεσο και πληροφοριακό τιμόνι, τον θετικό στο κούμπωμα επιλογέα ταχυτήτων και τα καλά φρένα, τα οποία αν και δεν ενθουσιάζουν με τις προδιαγραφές τους (ταμπούρα πίσω) έδειξαν να μην κουράζονται εύκολα. Πέραν αυτού, η ποιότητα κύλισης είναι ικανοποιητική στον ανοιχτό δρόμο και η ανάρτηση δείχνει να φιλτράρει σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, κάνοντας το ταξίδι αρκετά ευχάριστο. Την ίδια στιγμή φίλοι του οδηγού, όσον αφορά στις αστικές μετακινήσεις, θα σταθούν η απόσταση από το έδαφος προκειμένου να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά λακκούβες, σαμαράκια και πεζοδρόμια, οι μικρές διαστάσεις, τα 10,6 μ. κύκλου στροφής και η υψηλής ευκρίνειας κάμερα οπισθοπορείας.

Εκτός δρόμου, τέλος, τα 190 χλστ. από το έδαφος του δίνουν ένα σαφές πλεονέκτημα για light off road αναζητήσεις και κίνηση σε πατημένους χωματόδρομους. Η μάρκα ανακοινώνει ενθαρρυντικές γωνίες αναρρίχησης: προσέγγισης 21 μοίρες, ράμπας 23,3 μοίρες και αναχώρησης 33,3 μοίρες, εντούτοις η απουσία ρεζέρβας (διατίθεται μόνο κιτ επισκευής) και τετρακίνησης, όπως επίσης και τα ασφάλτινα ελαστικά βάζουν τα σχετικά όρια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
citroen