
Δύο μοντέλα σχεδόν σε φάση παραγωγής δείχνουν τα επόμενα βήματα της VW.
Η VW άκουσε τα σχόλια, παράπονα και συμβουλές της αγοράς και επανέρχεται.
Αναγνωρίσιμα σχήματα, χωρίς γυαλιστερά πλαστικά και με με κουμπιά, όχι πλήκτρα αφής που τα... ψάχνεις στην οδήγηση.
Το νέο λογισμικό και η επιστροφή της εργονομίας στην καμπίνα θυμίζουν την παλιά καλή VW.
Δύο μοντέλα σχεδόν σε φάση παραγωγής δείχνουν τα επόμενα βήματα της VW
Με εκκίνηση από τη βάση ξεκινάει η Volkswagen αφού τα πρώτα μοντέλα της νέας εποχής της θα είναι το Polo και το T-Cross, ή καλύτερα το ID. Polo και το ID. Cross. Δύο αυτοκίνητα που πατάνε στην νέα πλατφόρμα ID. Entry, με κίνηση εμπρός και μέχρι 220 άλογα, από μπαταρίες 56 και 38 kWh. Τα δύο μοντέλα η VW τα έδειξε ως πρωτότυπα, είναι όμως πολύ κοντά στην τελική τους μορφή, τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό και δείχνουν με σαφήνεια πως η VW άκουσε τον κόσμο και ετοιμάζεται να ξεκινήσει την καλύτερή της εποχή.
Η VW άκουσε τα σχόλια, παράπονα και συμβουλές της αγοράς και επανέρχεται
Για τη VW δεν ήταν μόνο ο κίνδυνος από την Ανατολή, με τους δεκάδες Κινέζους κατασκευαστές να φτάνουν ο ένας μετά τον άλλο στην Ευρώπη. Σαφώς η «απειλή» από την Κίνα είναι τεράστια, και η γερμανική φίρμα αναγκάστηκε να μπει σε αναδιοργάνωση που παραλίγο να της στοιχίσει το κλείσιμο του πιο θρυλικού της εργοστασίου, όμως μεγάλος βαθμός του προβλήματος ήταν και η πορεία που είχε χαράξει με την γκάμα ID., ίσως χωρίς να έχει λάβει υπόψη της τις απαιτήσεις του κοινού της. Όμως οι Γερμανοί δεν είναι «χθεσινοί», και όχι μόνο τα «άκουσαν» αλλά και τα έλαβαν υπόψη τους, ώστε η δεύτερη φάση της ηλεκτροκίνησης να είναι αυτή που θα της φέρει την επιτυχία που χρειάζεται.
Αναγνωρίσιμα σχήματα, χωρίς γυαλιστερά πλαστικά και με με κουμπιά, όχι πλήκτρα αφής που τα... ψάχνεις στην οδήγηση
Έτσι η αρχή γίνεται από τα σχήματα των αυτοκινήτων. Η ασάφεια της γκάμας ID., από το 3 μέχρι το 7 ήταν ξεκάθαρη. Ούτε τα σχήματα ήταν συγκεκριμένα, ούτε τα μοντέλα ξεχώριζαν εύκολα μεταξύ τους, ούτε και ο κόσμος μπορούσε να τα τοποθετήσει απέναντι στη θερμική γκάμα της μάρκας ή και τον ανταγωνισμό. Τα ID. Polo και ID. Cross είναι ξεκάθαρο σε ποια κατηγορία ανήκουν, και επιστρέφουν στις σαφείς και δυναμικές γραμμές, με την λιτότητα και την στιβαρότητα που ο κόσμος περιμένει από τους Γερμανούς. Κανονικά χερούλια στις πόρτες, κανονικά κουμπιά στο ταμπλό και στο τιμόνι και τέλος μια για πάντα όχι μόνο στο «piano black» που γεμίζει δαχτυλιές με το παραμικρό αλλά συνολικά στο μαύρο τραχύ πλαστικό. Και κάθε λεπτομέρεια του αυτοκινήτου είναι και μία απάντηση σε αυτό που ζήτησε ο κόσμος.
Το νέο λογισμικό και η επιστροφή της εργονομίας στην καμπίνα θυμίζουν την παλιά καλή VW
Ίσως ο όρος «ολική επαναφορά» να είναι υπερβολικός, όταν όμως βλέπεις μια μάρκα να εγκαταλείπει πρακτικές όπως το μονό σετ διακόπτες παραθύρων με ένα πλήκτρο αφής για να διαλέγεις εμπρός-πίσω και να επιστρέφει σε περιστρεφόμενο μπουτόν για τους καθρέφτες, καταλαβαίνεις πως... δεν αστειεύεται. Παίρνει σοβαρά τα παράπονα του κοινού και πως το «φουτουριστικό» μόνο για να δείχνει «φουτουριστικό» δεν πουλάει. Με τη βοήθεια της Rivian στο λογισμικό για να γίνει πιο ανθρώπινο, πιο απλό, προσβάσιμο και έξυπνο, η επόμενη μέρα της VW δείχνει πραγματικά πολύ καλή. Το μόνο πρόβλημα είναι πως θέλουμε έναν χρόνο ακόμη για τα ID. Polo και ID. Cross, ακόμη έναν για το ID. Up και λίγο ακόμη για το ID. Golf. Τουλάχιστον τώρα πολλοί θα πουν πως «δεν βλέπουν την ώρα».
Εσύ ανήκεις σε αυτούς; Είναι η επιστροφή της VW στις ρίζες της με τα νέα μοντέλα αυτό που περίμενες; Ποιο ήταν το μεγαλύτερό σου παράπονο, και τι είδες στο ID. Polo και ID. Cross που το διόρθωσε;