Scooter 125 που αγοράζεις με λιγότερα από 2.500 ευρώ

33.721 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2024)
Scooter 125 που αγοράζεις με λιγότερα από 2.500 ευρώ

- Κοστίζουν μέχρι 2.500 ευρώ και οδηγούνται με δίπλωμα αυτοκινήτου.
- Πολύ χαμηλό κόστος χρήσης, καίνε κάτω από 3 λίτρα.
- Με μαζεμένες διαστάσεις, δεν έχουν αντίπαλο στην κίνηση.
- Με χώρους αποθήκευσης, για να μην ξεβολεύεσαι στην καθημερινότητα.

Κοστίζουν μέχρι 2.500 ευρώ και οδηγούνται με δίπλωμα αυτοκινήτου

Το μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής ενός σκούτερ περιλαμβάνει μικρές διαδρομές μέσα στην πόλη, μετακίνηση από και προς τη δουλειά και μικρές «αγγαρείες» τα απογεύματα, όπως ψώνια. Πολλοί, είτε προέρχονται από τον χώρο της μοτοσυκλέτας είτε από τον χώρο του αυτοκινήτου (καθώς οι κάτοχοι διπλώματος Β μπορούν να οδηγήσουν και μοτοσυκλέτες μέχρι 125cc) έχουν μικρά σκούτερ ως δεύτερα, βολικά οχήματα, τα οποία χρησιμοποιούν για τις προαναφερθείσες δουλειές, χωρίς να «φθείρουν» τις μεγάλες μοτοσυκλέτες τους και χωρίς να κολλάνε στην κίνηση, στην περίπτωση χρήσης αυτοκινήτου. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι χρειάζεται να ξοδέψεις μια περιουσία για να αποκτήσεις ένα τέτοιο όχημα. Συγκεντρώσαμε όλα τα σκούτερ 125cc που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά και κοστίζουν μέχρι 2.500 ευρώ.

Μοντέλο Τιμή Κατανάλωση* Ιπποδύναμη Βάρος
Kymco Micare 125 1.895 2,1 lt./100 8,7 106 
Gemini Veracruz 125 1.895 2 lt./100 8,1 112
Motron Ideo 125 1.899 2,9 lt./100 7,2 107
Gemini Gemma 125 1.995 2 lt./100 8,4 102
Keeway FactX 125 1.999 Δ.Α. 8,8 116 
Um Chill Classic/Sport 125 2.000/2.070 Δ.Α. 8,7 102 
Um XPEED 125 RX 2.090 Δ.Α. 8,8 Δ.Α.
Kymco Agility 16+ 125i Top Case 2.295 2,5 lt./100 8,7 119
Motron Ventura 125 2.299 2,6 lt./100 9,7 120
Keeway Vieste 125 2.390 Δ.Α. 9,7 Δ.Α.
Piaggio Liberty 125 2.490 2,5 lt./100 11 124
QJMOTOR CTR 125 L/C ABS 2.495 2,2 lt./100 15 130
 
*Οι καταναλώσεις που αναγράφονται στο πινακάκι αναφέρονται στις τιμές που δίνουν οι κατασκευαστές, με βάση το WMTC3. Oι καταναλώσεις σε πραγματικές συνθήκες μπορεί να διαφέρουν σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό. Δείτε στα τεστ του Moto Τρίτη τις δικές μας μετρήσεις για πραγματική κατανάλωση, σε αληθινές συνθήκες. 

Πολύ χαμηλό κόστος χρήσης, καίνε κάτω από 3 λίτρα

Πέρα όμως από το χαμηλό κόστος αγοράς, σημαντικό στοιχείο για ένα καθημερινό όχημα που θα πρέπει να γράφει συνεχώς χιλιόμετρα για να κάνει γρήγορα τις δουλειές του αναβάτη, είναι και το κόστος χρήσης. Μπορεί να φαίνεται μικρό, όμως το ένα λίτρο βενζίνης διαφορά στα 100 χιλιόμετρα, αυξάνει τελικά πολύ το ποσό χρημάτων που ζητάει ένα όχημα μέσα στη χρονιά. Ας πάρουμε ως παράδειγμα ένα σκούτερ που γράφει 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Εκεί κάθε λίτρου καυσίμου που καταναλώνεται αντιστοιχεί σε 270 ευρώ το χρόνο (με τιμή βενζίνης στο 1,8), οπότε το να καις π.χ. 3 αντί για 4 λίτρα στα 100 χλμ. μεταφράζεται σε 22,5 ευρώ το μήνα λιγότερη βενζίνη. Ένα μεγάλο θετικό λοιπόν αυτών των σκούτερ είναι ότι καίνε λιγότερο από 3 λίτρα στα 100 χλμ. επιτρέποντάς σου έτσι να κάνεις τεράστια οικονομία στις καθημερινές σου μετακινήσεις.

Με μαζεμένες διαστάσεις, δεν έχουν αντίπαλο στην κίνηση

Ο λόγος που πολλοί περνάνε από τους τέσσερις τροχούς στους δύο είναι οι διαστάσεις που έχουν τα σκούτερ. Το να μπορείς να ελίσσεσαι ανάμεσα στην κίνηση και να φτάνεις γρήγορα στον προορισμό σου στην καθημερινότητα είναι σημαντικό, τόσο από άποψη οικονομίας χρόνου, όσο και από άποψη μείωσης του άγχους. Τα οφέλη που έχουν τα μαζεμένα σε διαστάσεις σκούτερ σε αυτόν τον τομέα είναι πολύ μεγάλα, σε τέτοιο βαθμό που ακόμα και πολλοί μοτοσυκλετιστές έχουν σαν δεύτερο όχημα ένα μικρό σκούτερ για τις μικρομετακινήσεις της καθημερινότητας.

Με χώρους αποθήκευσης, για να μην ξεβολεύεσαι στην καθημερινότητα

Κάτι πολύ βασικό για ένα όχημα «κουβαλητή», ένα όχημα που θα χρησιμοποιείται καθημερινά για μετακίνηση από και προς τη δουλειά, αλλά και για να επιτελεί τις απογευματινές εργασίες, πρέπει να έχει κάποιους χώρους αποθήκευσης που ο αναβάτης μπορεί να αξιοποιήσει για να κάνει τη ζωή του πιο εύκολη. Όλα τα σκούτερ διαθέτουν αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, που πολλές φορές μπορεί να χωράει ένα Jet κράνος, με κάποια μοντέλα να μπορούν να δεχτούν στους χώρους τους και Full Face. Τα ντουλαπάκια στην ποδιά επίσης (ή οι ανοικτοί αποθηκευτικοί χώροι) παρέχουν επιπλέον σημεία που μπορούν να αποθηκευτούν μικροπράγματα της καθημερινότητας, ενώ πολλά σκούτερ έχουν επίπεδο πάτωμα και γάντζο στην ποδιά, μεταμορφώνοντας τον χώρο ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη σε σημείο αποθήκευσης.

home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER