Σταθερή, άνετη και στιβαρή είναι η Fabia στο δρόμο και σε αυτή την έκδοση με τους 110 ίππους.
Oδική συμπεριφορά: ¶νετη, ασφαλής και σβέλτη
42.171 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2017)
Βασιζόμενη σε νέα πλατφόρμα, η Fabia προβάλλει και σε αυτή την έκδοση πολύ καλή οδική συμπεριφορά, επικεντρωμένη στην άνεση. Η ανάρτηση είναι μαλακή και απορροφά με αποτελεσματικό τρόπο τις όποιες ανωμαλίες χωρίς από την άλλη να «χάνει» σε σταθερότητα με το «αποτύπωμα» του αμαξώματος στο δρόμο να είναι συμπαγές και σταθερό. Αντίστοιχα και με αρωγό τον ισχυρό κινητήρα, αυτή η έκδοση της Fabia προσφέρει το κάτι παραπάνω σε μετακινήσεις εκτός των τειχών, ενώ σε δρόμο με στροφές η συμπεριφορά της είναι ουδέτερη και το αμάξωμα δεν εμφανίζει μεγάλες κλίσεις, παραμένοντας πιστό στην τροχιά που έχει επιλέξει ο οδηγός μέσω του καλού σε απόκριση συστήματος διεύθυνσης.
Αναλυτικά τα τεχνικά στοιχεία τροχών και αναρτήσεων.
Καλά αν είχες ποτέ συμβιβάσει με Skoda Tsi έστω 1.2 θα μιλαγες πολύ διαφορετικά και δε θα σκεφτόμουν ΚΑΝ να το συγκρινεις με τον ΙΑΠΩΝΙΚΟ κουβά που λέγεται Yaris που είναι μόνο για γεροντοκόρες και φοιτήτριες. Εγώ το είχα ως 1ης γενιάς (Το Yaris) την ίδια εποχή που είχα κι ένα Polo 6N (1999) και δεν επιανδ σε συναρμογή, ποιότητα και θορύβους το.ιαπωνικι "μία". Έχουν αποθεώνει τα Τογιοτα επειδή απλώς ως ΨΟΦΙΜΙΑ και καθόλου εμπνεοντα για να τα ταλαιπωρήσεις μηχανικά κι έχουν κανει μυθο αξιοπιστιας, ενώ αν τα οδηγασ και μεταχειρίζεται όπως αμάξι με επιδόσεις είναι τέτοιοι τενεκεδες. Άσε που αν δε προσεξεις στο δρόμο και πας λίγο παραπάνω σκοτώθηκε. Το Fabia είναι σοβαρό αυτοκίνητο για να συγκρίνεται με ένα Υaris
Γιωργος Πετειναρελης, αν βγάζεις εσυ νόημα απ τα γραφόμενα σου μπράβο σου γιατι μάλλον νόημα δε βγαίνει. Τωρα αν προσπαθείς να συγκρίνεις το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο (κουβά όπως λες) με την άχρωμη εκ γενετής fabia μάλλον καπου τα εχεις μπερδέψει.
Σκληρα πλαστικα στο ταμπλο ουτε τα γιαπωνεζικα δεν εχουν πλεον! Škoda ...δηλαδη "κριμα" στα τσεχικα!χαχαχα
Αν είναι με 12900 το fabia value for money,τότε το yaris με 13200 είναι...offshore επένδυση
Καλά αν είχες ποτέ συμβιβάσει με Skoda Tsi έστω 1.2 θα μιλαγες πολύ διαφορετικά και δε θα σκεφτόμουν ΚΑΝ να το συγκρινεις με τον ΙΑΠΩΝΙΚΟ κουβά που λέγεται Yaris που είναι μόνο για γεροντοκόρες και φοιτήτριες. Εγώ το είχα ως 1ης γενιάς (Το Yaris) την ίδια εποχή που είχα κι ένα Polo 6N (1999) και δεν επιανδ σε συναρμογή, ποιότητα και θορύβους το.ιαπωνικι "μία". Έχουν αποθεώνει τα Τογιοτα επειδή απλώς ως ΨΟΦΙΜΙΑ και καθόλου εμπνεοντα για να τα ταλαιπωρήσεις μηχανικά κι έχουν κανει μυθο αξιοπιστιας, ενώ αν τα οδηγασ και μεταχειρίζεται όπως αμάξι με επιδόσεις είναι τέτοιοι τενεκεδες. Άσε που αν δε προσεξεις στο δρόμο και πας λίγο παραπάνω σκοτώθηκε. Το Fabia είναι σοβαρό αυτοκίνητο για να συγκρίνεται με ένα Υaris
Γιωργος Πετειναρελης, αν βγάζεις εσυ νόημα απ τα γραφόμενα σου μπράβο σου γιατι μάλλον νόημα δε βγαίνει. Τωρα αν προσπαθείς να συγκρίνεις το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο (κουβά όπως λες) με την άχρωμη εκ γενετής fabia μάλλον καπου τα εχεις μπερδέψει.
η monte carlo έκδοση δεν θα έρθει στην Ελλάδα;
12.900 € ? Μην σπρωχνεστε παιδια.... ολοι θα παρετε....