Όλα τα μοντέλα της Maserati θα είναι «ηλεκτροφόρα» από το 2019 και μετά, με τη φίρμα να ηγείται στην προσπάθεια του FCA να «ηλεκτρίσει» ως το 2022 πάνω από το 50% των μοντέλων του…
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Όλα τα μοντέλα της Maserati θα είναι «ηλεκτροφόρα» από το 2019 και μετά, με τη φίρμα να ηγείται στην προσπάθεια του FCA να «ηλεκτρίσει» ως το 2022 πάνω από το 50% των μοντέλων του…

Στην πρίζα όλες οι Maserati από το 2019

2.679 Επισκέψεις στο άρθρο (28/7/2017)

Ο όμιλος FCA θέλει να «ηλεκτρίσει» ως το 2022 πάνω από το 50% των μοντέλων του και στην προσπάθειά του αυτή θα έχει τη Maserati να ηγείται, καθώς αυτή θα έχει σε δύο χρόνια όλη της τη γκάμα στην πρίζα.

Όταν σκέφτεσαι την οικονομία κίνησης με ένα αμάξι, η Maserati δεν είναι μία από τις εταιρείες που σου έρχονται στο μυαλό, μιας και είναι συνυφασμένη με τους εξωτικούς V8 κινητήρες.

Το πρώτο plug-in hybrid μοντέλο της Maserati θα είναι η σχετική έκδοση της Levante, η οποία θα δανειστεί την υβριδική τεχνολογία του Chrysler Pacifica Hybrid.

Το πρώτο plug-in hybrid μοντέλο της Maserati θα είναι η σχετική έκδοση της Levante, η οποία θα δανειστεί την υβριδική τεχνολογία του Chrysler Pacifica Hybrid.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Αυτό φαίνεται πως θα αλλάξει σύντομα, καθώς ο CEO του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles, ο περίφημος Sergio Marchionne, αποκάλυψε πως όλα τα μοντέλα της Maserati θα είναι «ηλεκτροφόρα» από το 2019 και μετά.
 
Το παραπάνω είναι μέρος της ευρύτερης προσπάθειας του FCA να «ηλεκτρίσει» ως το 2022 πάνω από το 50% των μοντέλων της. Όπως εξήγησε ο κος Marchionne: «Αυτό που έκανε το θέμα απολύτως επιτακτικό είναι η μοίρα του diesel, ειδικά στην Ευρώπη.».
  
Η Maserati θα ηγηθεί στον «αναπόφευκτο» ηλεκτρισμό των κινητήρων βενζίνης, μέσω των δύο επόμενων μοντέλων της. Περισσότερα θα ξέρουμε στις αρχές του επόμενου έτους, αλλά παλαιότερες πληροφορίες έκαναν λόγο πως η εταιρεία φτιάχνει μια νέα πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί σε διάφορα μοντέλα της και η οποία είναι συμβατή με την υβριδική και ηλεκτρική τεχνολογία.
 
Αν και ακούγεται περίεργο η Maserati να ανοίγει το δρόμο σε μια τέτοια προσπάθεια, ο κος Marchionne εξήγησε πως η φίρμα επελέγη γιατί μπορεί να τιμολογήσει ψηλά, καλύπτοντας έτσι το κόστος των μπαταριών και των ηλεκτροκινητήρων. Το πρώτο plug-in hybrid μοντέλο της Maserati θα είναι η σχετική έκδοση της Levante, η οποία θα δανειστεί την υβριδική τεχνολογία του Chrysler Pacifica Hybrid, που μπορεί να κινηθεί για ως και 53 χλμ. μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
OPEL