Σύγχρονος και ικανός είναι ο 1,4 λίτρων κινητήρας του Vitara ο οποίος συνδυάζεται ευχάριστα με το αυτόματο κιβώτιο προσφέροντας καλές επιδόσεις και σχετικά χαμηλές τιμές κατανάλωσης.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σύγχρονος και ικανός είναι ο 1,4 λίτρων κινητήρας του Vitara ο οποίος συνδυάζεται ευχάριστα με το αυτόματο κιβώτιο προσφέροντας καλές επιδόσεις και σχετικά χαμηλές τιμές κατανάλωσης.

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

73.986 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2021)

Κινητήρας-Επιδόσεις: Έξτρα boost από το ήπια υβριδικό σύστημα, περιορισμός της κατανάλωσης και ευκολία από το κιβώτιο
O κινητήρας του Suzuki Vitara είναι ο γνωστός και ικανός BoosterJet του 1,4 λίτρου της Suzuki, ο οποίος συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48 V και αποδίδει 129 ίππους. Το σύστημα αποτελείται από μια ηλεκτρογεννήτρια ISG (Integrated Starter Generator), μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και ένα μετατροπέα τάσης 48-12V DC/DC. Ουσιαστικά το σύστημα υποβοηθά τον θερμικό κινητήρα σε συνθήκες επιτάχυνσης, ανακτώντας ενέργεια και μέσω της πέδησης, εξασφαλίζοντας χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης και ρύπων.

Σε εκτός δρόμου διαδρομές, τόσο η ανάρτηση όσο και η ικανή 4κίνηση, χαρίζουν στο Vitara αξιοζήλευτη εικόνα για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Σε εκτός δρόμου διαδρομές, τόσο η ανάρτηση όσο και η ικανή 4κίνηση, χαρίζουν στο Vitara αξιοζήλευτη εικόνα για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Στην πράξη το μοτέρ αυτό παρουσιάζει πολύ καλά χαρακτηριστικά όντας καλό σε απόκριση και θετικό στο τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής του, συνδυαζόμενο υποδειγματικά με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Το τελευταίο, που διαθέτει και paddles πίσω από το τιμόνι για εναλλαγή των σχέσεων, είναι πολιτισμένο και αρκετά σβέλτο, ωθεί όμως τον κινητήρα στην παραγωγή αυξημένου θορύβου σε υψηλές στροφές. Σε κάθε περίπτωση το σύνολο είναι απόλυτα θετικό και ενισχύει τον ευχάριστο χαρακτήρα αυτού του Vitara τόσο εντός, όσο και σε εκτός πόλης και δρόμου, μονοπάτια. Η κατανάλωσή του σύμφωνα με τις μετρήσεις μας ανέρχεται στα 8,0 λίτρα/100 χλμ. βενζίνης που είναι σχετικά καλή τιμή.

Στο δρόμο: Ικανοποιεί εντός, εξαιρετικό εκτός δρόμου
Το Suzuki Vitara AllGrip επωφελείται της μαλακής του ανάρτησης και της τετρακίνησης που διαθέτει για να αποτελέσει ένα ιδιαίτερα άνετο και ικανότατο αυτοκίνητο με SUV χαρακτήρα. Αυτό σημαίνει πως στο δρόμο είναι πιο μαλακό από όσο τα crossover μοντέλα της κατηγορίας, προσφέροντας έτσι ιδιαίτερα άνετες μετακινήσεις στους επιβάτες του, ωστόσο με τις κλίσεις να είναι έντονες και το σύστημα διεύθυνσης αργό και μέτριο σε αίσθηση, δεν προδιαθέτει για σβέλτη οδήγηση, χωρίς όμως να κλονίζεται η ουδετερότητά του και η ασφάλεια που προσφέρει. Παράλληλα είναι ευκολοδήγητο και ικανό με τον κινητήρα-κιβώτιο να τονίζουν την καλή αστική του εικόνα, ενώ εντυπωσιάζει με τις εκτός δρόμου δυνατότητές του.

Η τετρακίνηση που ελέγχεται από περιστροφικό διακόπτη έχει τις λειτουργίες Auto, Sport, Snow και Lock. Στην αυτόματη λειτουργία η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και μόνο αν διαπιστωθεί απώλεια πρόσφυσης μεταφέρεται και στους πίσω τροχούς. To Lock κλειδώνει την τετρακίνηση ισόποσα ανάμεσα στους δυο άξονες, ενώ το Sport και το Snow ενδείκνυνται, για πιο γρήγορη οδήγηση ή οδήγηση στο χιόνι αντίστοιχα. Στην πράξη το Vitara περνάει πάνω από κακοτράχαλα εδάφη πολύ αποτελεσματικά, με την ανάρτησή του να μην προκαλεί ενόχληση και αναπηδήσεις, ενώ ούτε οι κραδασμοί περνούν στα χέρια του οδηγού από το τιμόνι. Η τετρακίνηση ακόμα και στην αυτόματη λειτουργία κάνει εξαιρετικά τη δουλειά της, με το Vitara να θυμίζει -όπου οι συνθήκες και οι γωνίες του το επιτρέπουν-, την off road υπόσταση των προκατόχων του. 

H γνώμη μας
Το Vitara σε αυτή του την έκδοση μας θύμισε SUV πρόταση από τα παλιά. Σαφέστατα είναι πιο ραφιναρισμένο από τα προ 10ετίας SUV αυτοκίνητα σε οδηγικό επίπεδο εντός δρόμου, αλλά πολύ ικανό για τα σημερινά δεδομένα και σε εκτός δρόμου διαδρομές. Και αυτό δεν το βρίσκεις εύκολα στην συγκεκριμένη κατηγορία. Υπό αυτό το πρίσμα και μιλώντας για την κορυφαία του έκδοση, το κόστος δικαιολογείται.
 
+ Εμφάνιση, ευχρηστία,  επιδόσεις, κατανάλωση, κινητήρας, εκτός δρόμου ικανότητες
- Λιτή εικόνα εσωτερικού, ποιότητα σκληρών πλαστικών, αίσθηση τιμονιού, επίπεδα θορύβου στην επιτάχυνση, μικρό άνοιγμα πίσω θυρών

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green