• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
11 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Suzuki Vitara

48.819 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2021)

Το τετρακίνητο, ήπια υβριδικό και αυτόματο Vitara είναι η κορυφαία έκδοση του Vitara στην γκάμα του. Πόσο καλή είναι η έκδοση αυτή και πόσο αξίζει;

Το Vitara είναι το πιο δυνατό χαρτί στην γκάμα της Suzuki και όπως είναι λογικό επακόλουθο χαίρει ιδιαίτερης αντιμετώπισης από την ίδια σε επίπεδο τιμολογιακής πολιτικής, εξοπλισμού και δυνατοτήτων διαθέτοντας μια τεράστια γκάμα. Η έκδοση με τον 1,4 λίτρου BoosterJet κινητήρα των 129 ίππων που ενσωματώνει ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης, τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο, αποτελεί την κορυφαία έκδοση της γκάμας. Kαι εκτός από τα στοιχεία που προτάσσει αυτό το επιδεικνύει και στην πράξη, αλλά και στην τιμή του που μετά από έκπτωση διαμορφώνεται στα 23.780 ευρώ. Ένα ποσό που σίγουρα δεν είναι μικρό για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας, είναι όμως ένα από τα λίγα που προσφέρουν 4κίνηση και SUV χαρακτήρα. Aς το δούμε αναλυτικά.

Εμφάνιση: Θα μπορούσε να δείχνει πιο διαφορετικό…

Το μαλακό υλικό στα ταμπλό είναι καλής ποιότητας και επιδεικνύει και καλή συναρμογή, ωστόσο θα θέλαμε καλύτερης ποιότητας σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό των θυρών και στα χαμηλότερα μέρη του ταμπλό.

Το μαλακό υλικό στα ταμπλό είναι καλής ποιότητας και επιδεικνύει και καλή συναρμογή, ωστόσο θα θέλαμε καλύτερης ποιότητας σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό των θυρών και στα χαμηλότερα μέρη του ταμπλό.

Η σχεδίαση του Suzuki Vitara και σε αυτή την κορυφαία έκδοση δε διαφέρει, παραμένοντας κομψή και ευχάριστη στο μάτι. Τα ιδιαίτερα χρώματα αμαξώματος και οι λεπτομέρειες, αλλά και οι αρκετές δυνατότητες εξατομίκευσής του, δίνουν ανά περίπτωση ένα πιο ενδιαφέρον αισθητικό προφίλ. Ο δυναμισμός είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό της σχεδίασής του και αυτός εκφράζεται τόσο από το συνδυασμό εμπρόσθιας μάσκας και LED φωτιστικών σωμάτων, όσο και από τις έντονες γραμμές που διατρέχουν το αμάξωμα πλευρικά, αλλά και πίσω. Εκεί, η ειδοποιός διαφορά είναι το λογότυπο «AllGrip» το οποίο παραπέμπει φυσικά στο γεγονός πως είναι 4κίνητο, αφού ούτε το ύψος είναι ικανό να το διαφοροποιήσει από τις δικίνητες εκδόσεις του, παραμένοντας στα 185 χλστ. από το έδαφος.
 
Εσωτερικό-Χώροι: Προσπαθεί αλλά παραμένει λιτό σε σχέση με τον ανταγωνισμό
Το εσωτερικό του Suzuki Vitara και σε αυτή την έκδοση χαρακτηρίζεται από ευχάριστη εικόνα χωρίς όμως το κάτι παραπάνω. Τα μαλακά πλαστικά στο πάνω μέρος του ταμπλό μετά την ανανέωση του μοντέλου δίνουν έναν πιο ποιοτικό αέρα σε σχέση με πριν, αν και τα υπόλοιπα σκληρά πλαστικά εξακολουθούν να μετριάζουν αρκετά την εικόνα. Όσον αφορά στα επιμέρους στοιχεία του, σαφώς ο όμορφος και ευανάγνωστος πίνακας οργάνων και η οθόνη αφής των 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό ευχαριστούν με την παρουσία τους, ωστόσο η εικόνα τους είναι λιτή για αυτοκίνητο τέτοιας αξίας. Αυτό που πληρώνεις στην περίπτωση του συγκεκριμένου Vitara ωστόσο είναι το αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο και το σύστημα αυτόματης τετρακίνησης που διαθέτει, με τον επιλογέα και το περιστροφικό χειριστήριο στην βάση της κεντρικής κονσόλας για αμφότερα τα συστήματα, να κάνουν τη διαφορά.

Τυπικό αισθητικά είναι το εσωτερικό του Vitara, με την οθόνη αφής του συστήματος infotainment να του δίνει μια high-tech εικόνα

Τυπικό αισθητικά είναι το εσωτερικό του Vitara, με την οθόνη αφής του συστήματος infotainment να του δίνει μια high-tech εικόνα


Οι χώροι παραμένουν ικανοποιητικοί παρά τις κόμπακτ διαστάσεις του με τους 2 επιβάτες πίσω να έχουν επαρκή χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια τους, με το μικρό άνοιγμα των θυρών ωστόσο να δυσκολεύει την έξοδό τους κυρίως. Ο χώρος αποσκευών με όγκο 375 λίτρων ικανοποιεί με τη σειρά του.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

13 διαθέσιμα άρθρα για SUZUKI  VITARA