Το Fiesta έχει τις καλύτερες επιδόσεις του συγκριτικού, ενώ ο κινητήρας του λειτουργεί πολιτισμένα.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Fiesta έχει τις καλύτερες επιδόσεις του συγκριτικού, ενώ ο κινητήρας του λειτουργεί πολιτισμένα.

Κινητήρες: O EcoBoost υπερέχει σε επιδόσεις & κατανάλωση

43.329 Επισκέψεις στο άρθρο (17/4/2013)

Το ανανεωμένο Ford Fiesta εξοπλίζεται με τον 1.000άρη turbo κινητήρα 3 κυλίνδρων που, εδώ και δύο χρόνια, εξοπλίζει το Ford Focus. Στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής, ο κινητήρας αυτός αποδίδει 100 ίππους, έχει μέση κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. και 99 γρ./χλμ. που εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Το σύνολο συνδυάζεται με σύστημα Start&Stop που αποτελεί μέρος των Econetic Technologies. Αυτές περιλαμβάνουν ακόμα σύστημα ανάκτησης της ενέργειας κατά το φρενάρισμα, δείκτη σωστής αλλαγής ταχύτητας και ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης. Το μοτέρ αυτό του χαρίζει τις καλύτερες επιδόσεις συγκριτικού, αλλά και τη χαμηλότερη κατανάλωση με μηδενικά τέλη. 


Το μοτέρ 1,2 TSI του Polo είναι από τα πρώτα που χρησιμοποίησαν το turbo και τον άμεσο ψεκασμό στα λίγα κυβικά, για να εξοπλίσουν αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας. Επί του προκειμένου, το μοτέρ αυτό αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής. Καθώς το Polo δεν συνδυάζει τον κινητήρα με καμία άλλη τεχνολογία εξοικονόμησης ενέργειας, επιτυγχάνει μέση κατανάλωση της τάξης των 5,2 λτρ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων που φτάνουν τα 119 γρ./χλμ., τιμή που του επιβάλλει τέλη κυκλοφορίας. 

Το μόνο ατμοσφαιρικό μοτέρ είναι αυτό του Yaris με 1,33 λτ και 99 ίππους. Αυτό χαρίζει αξιοπρεπείς επιδόσεις στο Yaris, με δεδομένο ότι, είναι και το πιο ελαφρύ από όλα. Το μοτέρ λειτουργεί πολιτισμένα, ακόμα και ψηλά, όπου όμως δε σε προδιαθέτει να το δουλέψεις η αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου. Σχετικά με τα άλλα δύο, έχει εφάμιλλο 0-100, αλλά ελαφρώς υποδεέστερες ρεπρίζ, λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση του Polo, ενώ πληρώνει και τέλη.   

 Το σύστημα Start&Stop του Fiesta ανήκει 
στη δέσμη των Econetic Technologies που του επιτρέπουν χαμηλή κατανάλωση και ρύπους.

Το σύστημα Start&Stop του Fiesta ανήκει στη δέσμη των Econetic Technologies που του επιτρέπουν χαμηλή κατανάλωση και ρύπους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

MERCEDES NEW RANGE
4green