Πλήρωση με AdBlue σε σύγχρονο πετρελαιοκίνητο όχημα.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πλήρωση με AdBlue σε σύγχρονο πετρελαιοκίνητο όχημα.

ΛΥΣΗ Νο.2

16.801 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2017)

Επιλεκτική καταλυτική αναγωγή (SCR-AdΒlue)


Ψεκασμός AdBlue στην εξάτμιση.

Ψεκασμός AdBlue στην εξάτμιση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Θα έχετε παρατηρήσει, ότι οι περισσότεροι σύγχρονοι κινητήρες Euro 6 διαθέτουν δυνατότητα πλήρωσης με AdΒlue. Τι είναι όμως το AdΒlue και πως αυτό μειώνει τα NOx; Το AdΒlue είναι ένα διάλυμα ουρίας και απεσταγμένου νερού σε αναλογία 32,5% και 67,5% αντίστοιχα. Η αναλογία αυτή δεν είναι τυχαία γιατί σε αυτήν ακριβώς εξασφαλίζεται η χαμηλότερη θερμοκρασία κρυσταλοποίησής του που είναι οι -11ο C. Το συγκεκριμένο διάλυμα ψεκάζεται στην εξάτμιση, όπου το νερό εξατμίζεται και δημιουργείται ισοκυανικό οξύ και αμμωνία. Στην συνέχεια μέσω μιας καταλυτικής διαδικασίας, από την εξάτμιση τελικά βγαίνει νερό, διοξείδιο του άνθρακα και διατομικό άζωτο. Παρατηρείστε ότι στην εξάτμιση τελικά παραμένει ένας ρύπος και αυτός είναι το διοξείδιο του άνθρακα και για αυτόν ακριβώς τον λόγο αυτή η διαδικασία ονομάζεται επιλεκτική καταλυτική αναγωγή, αφού ασχολείται μόνο με τα NOx και όχι με τους άλλους ρύπους που παράγει ο κινητήρας.  Αυτό που πρέπει να γνωρίζει ο οδηγός, είναι ότι η κατανάλωση AdBlue είναι άμεση συνάρτηση της κατανάλωσης πετρελαίου και είναι περίπου το 3-6% αυτής. Εφόσον λοιπόν ισχύει αυτό, είναι προφανές ότι όταν ένα αυτοκίνητο κινείται εντός αστικού περιβάλλοντος, όπου η κατανάλωση πετρελαίου είναι υψηλότερη, αναπόφευκτα και η κατανάλωση AdBlue θα είναι υψηλότερη. Το AdBlue είναι λοιπόν ένας ακόμα αποτελεσματικός τρόπος για την αντιμετώπιση των βλαβερών οξειδίων του αζώτου. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green