Να «λερωθούμε», όχι να «τσαλακωθούμε»: Σας παρουσιάζουμε 5 οικογενειακά δικίνητα SUV που αποδεικνύονται ικανά να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες μιας εκτός δρόμου διαδρομής και παράλληλα προσφέρουν άνεση στους επιβάτες εντός και εκτός δρόμου.
Αγόρασες SUV για να μπορείς να απολαύσεις την περιπέτεια και να μην φοβάσαι να οδηγήσεις σε ένα κακοτράχαλο χωματόδρομο. Αλλά φυσικά θες να έχεις και την άνεσή σου είτε είσαι σε δρόμο, είτε είσαι σε χώμα.
Αλήθεια έχεις διαπιστώσει ιδίοις όμμασι τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου εκτός δρόμους; Το χουμε κάνει εμείς στο AutoΤρίτη για σένα και παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε 5 δικίνητα SUV που τα καταφέρνουν στα δύσκολα χωρίς να χρειάζεται να κάνετε παραχωρήσεις στην άνεση που προσφέρουν.
Φοβάμαι πως τέτοιου είδους δοκιμές (όχι απλά βόλτα της 1 ώρας) σε ρεαλιστικές συνθήκες έχουν σημαντικό οικονομικό κόστος που δεν μπορεί πλέον να καλύψει εύκολα ο ειδικός τύπος.
Θεωρητικά, θα ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις για άνετη οδήγηση στους πάντα ξεχαρβαλωμένους ελληνικούς δρόμους! Ομως οι κατασκευαστές δεν έχουν ακριβώς αυτόν το στόχο, αλλά την εκτός δρόμου απόλαυση της οδήγησης, όπου οι ταχύτητες είναι σαφώς πολύ πιο χαμηλές! Εξ άλλου οι δρόμοι στις χώρες των κατασκευαστριών εταιρειών είναι ουσιαστικά άψογοι
Φοβάμαι πως τέτοιου είδους δοκιμές (όχι απλά βόλτα της 1 ώρας) σε ρεαλιστικές συνθήκες έχουν σημαντικό οικονομικό κόστος που δεν μπορεί πλέον να καλύψει εύκολα ο ειδικός τύπος.
δεδομενου οτι υπάρχουν αρκετα χιόνια, ελπίζω να δούμε δοκιμη τετρακινητων σε δυσκολες συνθηκες (π.χ. χιονισμενη ανηφορα, ή σε ορεινη διαδρομή ).
Για άλλη μια φορά που είναι το jeep compass;;;
Θεωρητικά, θα ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις για άνετη οδήγηση στους πάντα ξεχαρβαλωμένους ελληνικούς δρόμους! Ομως οι κατασκευαστές δεν έχουν ακριβώς αυτόν το στόχο, αλλά την εκτός δρόμου απόλαυση της οδήγησης, όπου οι ταχύτητες είναι σαφώς πολύ πιο χαμηλές! Εξ άλλου οι δρόμοι στις χώρες των κατασκευαστριών εταιρειών είναι ουσιαστικά άψογοι