Το τρίτο καλύτερο μικρομεσαίο στο φρενάρισμα σύμφωνα με τις μετρήσεις μας είναι το Focus με τον 1.500άρη ΕcoBoost κινητήρα, που αποδίδει 150 ίππους. Το Focus εμφανίζεται εξαιρετικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ.), πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, εξαιρετική οδική του συμπεριφορά και ιδιαίτερα ευχάριστη οδηγική αίσθηση με επίκεντρο τον πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων και το «ζωντανό» τιμόνι. Το Focus με αυτό τον κινητήρα κοστίζει από 17.019 ευρώ.
ο κακος οδηγος ειναι επικινδυνος σε μια γκαμα ταχυτητων απο -10 δηλ οπισθεν, 0 ,δηλ ακινητοποιημενος,σταθμευμενος ,εως και +280 χλμ.ο καλος οδηγος αντιθετως ειναι ακινδυνος σε ολη την γκαμα ταχυτητων,ακομα και εως 1000 χλμ,που ειναι κα το ρεκορ υψηλης ταχυτητος.αυτο γινεται γιατι λαμβανει υποψιν ολους τους παραγοντες της καθε στιγμης.δεν πρεπει να ενοχοποιειται η ταχυτητα,που σε αλλες χωρες ειναι απεριοριστη,αλλα η σχεση της εκαστοτε ταχυτητος με τον οδηγο,την κατασταση του οδηγου.μπορει ενας γρηγορος καλος οδηγος,να κρινει οτι καποια στιγμη,πρεπει να παει πολυ αργα,για καποιους λογους που θα κρινει .
καλυτερα οι ανοητοι νεοελληνες να βαλουν φρενο στην ταχυτητα κ οχι φωτια στα φρενα.χιλιαδες νεοι χανονται η μενουν αναπηροι στην ασφαλτο.
ο κακος οδηγος ειναι επικινδυνος σε μια γκαμα ταχυτητων απο -10 δηλ οπισθεν, 0 ,δηλ ακινητοποιημενος,σταθμευμενος ,εως και +280 χλμ.ο καλος οδηγος αντιθετως ειναι ακινδυνος σε ολη την γκαμα ταχυτητων,ακομα και εως 1000 χλμ,που ειναι κα το ρεκορ υψηλης ταχυτητος.αυτο γινεται γιατι λαμβανει υποψιν ολους τους παραγοντες της καθε στιγμης.δεν πρεπει να ενοχοποιειται η ταχυτητα,που σε αλλες χωρες ειναι απεριοριστη,αλλα η σχεση της εκαστοτε ταχυτητος με τον οδηγο,την κατασταση του οδηγου.μπορει ενας γρηγορος καλος οδηγος,να κρινει οτι καποια στιγμη,πρεπει να παει πολυ αργα,για καποιους λογους που θα κρινει .