H Giulietta παραμένει ένα από τα πιο ευχάριστα μοντέλα, οδηγικά.

H Giulietta παραμένει ένα από τα πιο ευχάριστα μοντέλα, οδηγικά.

Στο δρόμο: Ευχάριστη και με σπορτίφ γονίδια

(8/9/2016)

Η οδήγηση και της αυτόματης diesel Giulietta αποκαλύπτει για μια ακόμη φορά τα σπορτίφ γονίδια της μικρομεσαίας Alfa Romeo, όπως αυτά ορίζονται από το πολύ γρήγορο τιμόνι με τις 2,2 στροφές από άκρη σε άκρη, τη σφιχτή ανάρτηση με τη βελτιωμένη ποιότητα κύλισης, αλλά και τη δυνατότητα παραμετροποίησης στοιχείων όπως η απόκριση του κινητήρα-κιβωτίου ή τα φρένα (με λειτουργία προ-φόρτισης), ανάλογα με τη θέση του Alfa DNA (Dynamic, Natural, All Weather). Η άνεση από την άλλη, ειδικά στην έκδοση της δοκιμής με τα ελαστικά διάστασης 225/40 R18, δεν είναι από τα φόρτε της Giulietta, παρότι η ανανεωμένη έκδοση τα καταφέρνει καλύτερα σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο. Πολύ καλή επίδοση έχουν και τα φρένα, που σταματούν από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,4 μέτρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto