ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πολιτισμένη λειτουργία, άφθονη ροπή και πολύ καλές επιδόσεις για τον γνώριμό μας πλέον 1.600άρη diesel κινητήρα των 120 ίππων της Giulietta.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πολιτισμένη λειτουργία, άφθονη ροπή και πολύ καλές επιδόσεις για τον γνώριμό μας πλέον 1.600άρη diesel κινητήρα των 120 ίππων της Giulietta.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Πριμοδοτεί την άνεση – Πολύ καλές επιδόσεις

(8/9/2016)

Το αυτόματο κιβώτιο TCT της Alfa Romeo Giulietta είναι διπλού συμπλέκτη, επιτρέποντας ουσιαστικά την εισαγωγή της επόμενης σχέσης τη στιγμή που η προηγούμενη είναι ακόμη σε εμπλοκή, ώστε να μειωθούν οι χρόνοι αλλαγής των σχέσεων και να μην υπάρχει υστέρηση στην απόκριση του κιβωτίου στον τρόπο οδήγησης του οδηγού. Στην περίπτωση της Giulietta 1,6 JTDM-2, το κιβώτιο αυτό έρχεται με ένα νέο λογισμικό, το οποίο του δίνει τη δυνατότητα να διαχειριστεί καλύτερα την άφθονη ροπή του κινητήρα (320 Nm στην επιλογή Dynamic). Στην πράξη, υπάρχει σαφής βελτίωση σε σχέση με ό,τι έχουμε δει στο παρελθόν από το κιβώτιο αυτό και έτσι, στην αυτόματη λειτουργία του το TCT ικανοποιεί κατά τη συνεργασία του με τον κινητήρα, αν όμως θέλεις να κινηθείς γρήγορα θα χρειαστείς πιο γρήγορα kickdown. Στις επιδόσεις, σε σχέση με τη χειροκίνητη Giulietta οι προσπεράσεις γίνονται πιο γρήγορα (ελέω του kickdown) και το 0-100 χλμ./ώρα είναι το ίδιο, ενώ από την άλλη πλευρά, στο πεδίο της οικονομίας η κατανάλωση είναι επίσης περίπου στα ίδια επίπεδα με την χειροκίνητη.


Το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο TCT ικανοποιεί συνολικά με τη λειτουργία του, αν και στις πιο γρήγορες αλλαγές θα θέλαμε ένα λίγο πιο άμεσο
kickdown.

Το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο TCT ικανοποιεί συνολικά με τη λειτουργία του, αν και στις πιο γρήγορες αλλαγές θα θέλαμε ένα λίγο πιο άμεσο kickdown.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
4green