Ο 1,6 λίτρων κινητήρας αποδίδει 204 ίππους και 265 Nm ροπής. Σημαντική βοήθεια δέχεται κι από το 6ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, η κλιμάκωση του οποίου στοχεύει περισσότερο στις επιδόσεις και λιγότερο στην

Ο 1,6 λίτρων κινητήρας αποδίδει 204 ίππους και 265 Nm ροπής. Σημαντική βοήθεια δέχεται κι από το 6ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, η κλιμάκωση του οποίου στοχεύει περισσότερο στις επιδόσεις και λιγότερο στην κατανάλωση.

Κινητήρας

124.322 Επισκέψεις στο άρθρο (13/8/2015)

Οι μηχανικοί της κορεάτικης φίρμας επέλεξαν έναν νέο κινητήρα άμεσου ψεκασμού, χωρητικότητας 1,6 λίτρων GD, ο οποίος είναι εξοπλισμένος με έναν twin-scroll υπερσυμπιεστή, που μειώνει το turbo lag του κινητήρα. Τα εσωτερικά εξαρτήματα του εν λόγω κινητήρα έχουν ενισχυθεί, κι έτσι η απόδοση του ανέρχεται στους 204 ίππους, ενώ η ροπή αγγίζει τα 265 Nm. Παρά τα υψηλά νούμερα απόδοσης, η κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται στα 7,4 λτ/100 χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 στα 171 γρ/χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνονται σε 7,7 δλ, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 230 χλμ/ώρα. Συνοδοιπόρο για την μάχη των επιδόσεων ο κινητήρας έχει και τη κλιμάκωση του (θετικότατου) κιβωτίου ταχυτήτων, η οποία έχει σαφή προσανατολισμό περισσότερο τις επιδόσεις και λιγότερο την κατανάλωση καυσίμου. Στοιχείο που δίνει εκρηκτικότατες ενδιάμεσες επιταχύνσεις, προσπερνώντας τους πάντες σαν σταματημένους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
NISSAN